Pohled Ruska
Došel jsem domů a ozvalse mi mobil tak jsem se podíval kdo to je. Ukrajina? Co tak potřebuje
U:ahoj
R:čau co potřebuješ?
U:chtěla jsem se zeptat jestli se za tebou nemůžu zastavit už jsem se dlouho neviděli
R:my jsme se dlouho neviděli? Vždyť jsem u tebe byl minulý týden ->- ale jestli chceš tak můžeš přijet nic v plánu nemám
U:ok tak za 10 minut jsem tam zatím čau
R:čauPoté co přišla tak jsme si povídali co je nového a takové ty věci.
,,proč jsi se odstěhoval když víš že tady nemáš žádnou společnost?"
Zeptala se Ukri,,ptáš se na to pokaždé a já ti vždy řeknu tu samou odpověď"
,,já vím ale já si vždy že řekneš že se nastěhuješ zpátky"
Nevěděl jsem co říct tak jsem jen pokrčil rameny.
Potom co odešla tak jsem přemýšlel, přemýšlel jsem proč jsem se vlastně odstěhoval a tyhle věci.
V mém přemístění mě ale najednou odtrhlo vyzvánění mého telefonu. Podíval jsem se kdo to je a byl to Ame.,,čau co potřebuješ?"
,,A-a-ahoj R-Rusko hale nechceš někam zajít? Potřebuji ti něco říct" zněl trochu vystrašeně, ale tak zní vždy když se mnou mluví.
,,ok kde a v kolik?"
,,v půl šesté a třeba v parku?"
,,ok tak ztim"
,,ahoj"
Mám ještě tak hodinu čas tak se jdu podívat na nějaký film.
Pohled Ameriky
Já jsem to udělám řeknu Rusku co k němu cítím tak počkat ne ne ne ne řeknu Rusku co k němu cítím co když řekne ne a už se mnou nikdy nebude chtít mluvit, ne to se nestane. No mám ještě tak hodin u čas tak jdu něco dělat.
(time Skype)
Byl jsem v parku a čekal na Rusko. Už jsem si říkal že nepřijde a v tu vidím nějakou postavu která běží ke mě. Byl to Rusko.
,,ahoj omlouvám se že jsem přišlel trochu pozdě" řekl zadýchaně.
,,to je v pořádku" řekl jsem a usmál jsem se.
,,tak co mi potřebuješ říct tak důležitého že mi to nemůžeš napsat" řekl a já trochu zčervenal.
,,n-n-no v-víš" vykoktal jsem ze sebe
Pohled Ruska
Ame vypadal celkem vyděšeně a to mi přišlo celkem divný tak jsem ho obejbul a řekl:
,,tak povídej začínám se o tebe bát" řekl jsem trochu ustaraně.
Ale potom řekl něco co jsem vůbec nečekal.
,,R-Rusi......já tě miluju"
Tak a to by bylo pro dnešek vše.
Od teďka se pokusím vydávat jednu kapitolu týdně (stejně všichni víme že to nedodrží) tak to by bylo vše
Bajjjjj
ČTEŠ
Slav Coupel [ZRUŠENO]
Fanfiction,,vždyť miluješ někoho jiného" ,,ale né tolik jako tebe..." Kdyby někdo neznal countryhumans tak jsou to vlastně státy a ty státy jsou lidé (takže něco podobného jako countryballs akorát že jsou to lidé) dělají různé rozhodnutí, žijí si svůj život j...