...7...

42 4 0
                                    

Pohled Slovenska 

Co jsem začala chodit s Ruskem už uplynuli dva týdny a nic se za tu dobu nezměnilo. Teda až na to že Amerika nejspíš chystá plán jak mě zabít....... Ehm život je krásný :,D. 
Teď jsem doma a projíždím instagram když v tu my napíše Rusko.

🇷🇺:ahoj, nechceš někam zajít?
🇸🇰:ráda, kdy a kde?
🇷🇺:tak třeba v parku v 18:00
🇸🇰:ok tak zatím
🇷🇺:pa

Jsem ráda že si někam vyrazíme. Podívám se na hodiny a zjistím že mám zhruba tak hodinu čas tak se rozhodnu jít do sprchy a připravit se.

Timeskip
Pohled Ruska

Šel jsem do parku a zahlédl jsem tam Slovy která se dívala do mobilu.

Přišel jsem k ní a řekl: ,,tak to vypadá že jsem dneska přišel později já" zasmál jsem se.

Podívala se na mě a taky se zasmála. ,,vypadá to že ano" řekla s tím jejím nádherným úsměvem.

,,tak kam chceš jít?"

,,nevím... Můžeme se třeba jen tak projít co ty na to?"

Znělo mě to jako dobrý nápad a tak jsem souhlasil a vyrazili jsme. Cestou jsme si povídali o různých věcech a zašli jsme taky do nějaké té restaurace a poté jsme usoudili že půjdeme domů.
Doprovodil jsem jí k její mu domu, když odemkla a vzala za kliku tak řekla něco co mě trochu i překvapilo.

,,hale Česko dneska ani zítra nebude doma tak mě napadlo jestli tu nechceš třeba přespat"

Já jsem jen s úsměvem přikývl a Slovy mě tedy pustila dovnitř.

,,radši ještě napíšu Ukrajině abych si od ní nemusel něco vyposlechnout" hned na to jsem vytáhl mobil a napsal jsem jí.
Poté jsem zase vrátil mobil do kapsy a vyzul se.

,,tak co chceš dělat?" podívala se na mě tázavím obličejem Slovi.

,,nevím, můžeme třeba pustit nějaký film"

A jak jsem řekl tak se i stalo. Po filmu sjme se ještě dohadovali kde kdo bude spát, nakonec ne skončilo tak že budeme spát spolu. (p.a. Uuu jak romantické xD) Udělali si hygienu a šli spát.





Zdravím všechny berýky (ano jste berýci a nec s tím nemůžete >:D)
Tak jsem konečně po půl roce zase vydala novou kapitolu (moc se omlouvám jednomu človíčkovi  kterému jsem slíbila asi tak před asi tak čtyřmi měsíci že vydám do konce měsíce další kapitolu ale byla jsem lenivá :D) další důvod proč jsem nevidala další kapitolu je to že mě už countryhumans moc nezajímají a více své sledovanosti dávám anime (moc se omlouvám lidem kteří anime nemají rádi :'D) a tak jsem dostala nápad udělat knížku ve stylu: ,,já v my hero academia". Řekněte mi co si o tom myslíte a pokud nic nenapíšete tak tu knížku prostě udělám (•̀ᴗ•́)و (ale samozřejmě že tuhle knihu budu chtít taky dokončit ale chtěla bych se pustit ještě do jedný) a poslední věc je ta že nejspíš předělám obal a název knížky ještě nevím jak a kdy ale někdy to bude. Tak zatím ba-baj 😌🍡


Slav Coupel [ZRUŠENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat