𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞 𝐰𝐚𝐫: 𝟎.𝟔

299 27 20
                                    

Görsel ;; Hyunjin, Jeongin, Minho 😍 Şunların tatlılığına bakın yaa. *-*

Yatağımda oturmuş bir peluş ayıyla çocuk gibi oynuyordum. Birden içeri Felix dalmişti. Öküz..

Naomi
~Yavaş olsana hayvan!

Felix
~Senin canın ölmek mi istedi?

Naomi
~Şeyy hayır.

Felix yanıma geldi ve elimdeki beyaz renkte ayıya aval aval bakmaya başladı..

Felix
~Çocuk musun sen?

Ona göz devirdim ve ayıyla oynamaya başladım. Herşeyi sıkıntıdan yapıyordum..

Naomi
~Başka ne yapayım Lix? İzin vermiyorsunuz ki dışarı çıkayım.

Felix
~Lix? 

Naomi
~Felix'sin kısaltması işte.

Felix
~Biliyorum herhalde.

Göz devirdi ve başka tarafa bakmaya başladı. Sonra 32 diş gülerek bana baktı. Aklından bir sinsilik geçtiği o kadar belliydi ki.. Bileğimden tuttu ve beni yataktan kaldırıdı.

Naomi
~Napıyorsun Lix?

Felix
~Sana seveceğin birşey göstericem.

Naomi
~Seveceğim mi?

Felix
~Yani çokta sevmeyeceksin.

Bir siyah renkte odanın yanına geldiğimizde duraksamıştık. Burası çok kötü kokuyordu.. Burnumu tuttum..

Naomi
~Lix buraya neden geldik?

Felix bileğimden tuttu.. Sırıtarak parmağıyla siyah kapıyı işaret ederek konuşmaya başladı.

Felix
~İşerini görmek istermisin?

Kafamı korkarak olumlu anlamda salladım. Felix kapı kolunu indirerek içeriye girdik. Şok olmuştum.. Cidden midem bulanmıştı. İçeride.. içeride insan cesetleri vardı. İşgence çekerek öldürülmüş gibiydiler. Kadınlar, erkekler çocuklar bile vardı. Ne yani hepsini bunlar mı yapmış? Benim de sonum bunlar gibimi olucak? Felix'e baktığımda bana sırıtarak bakıyordu. Hıçıkırklarla ağlıyarak odadan dışarıya çıktım. Nefes alamıyor gibiydim.. Merdivenlerden inerken birisine çarptım. Baktığımda bu Minho'ydu. Bana noluyor bakışı atıyordu. Tittreyen ellerimle o oda olan tarafı gösterdim.

Naomi
~C-cesetler... Oda... İ-insanlar...Ö-ölmüşler... 

Minho merdivenlerden inen Felix'e baktı. Felix sırıtıyordu..

Minho
~Naptığını sanıyorsun sen, neden gösterdin o odanı hah, NEDEN?!

Felix
~Çunki geleceğini bilmesini istedim, eninde sonunda oda ölücek diğerleri gibi!

Diğerleri gibi mi?.. 

Chan
~Felix bir sussan.

Felix 
~Sussam? Hah! BİZ SEVDİKLERİMİ ÖLDÜRDÜK HYUNG, MİNHO KENDİ ÖZ KARDEŞİNİ ÖLDÜRDÜ, HYUNJİN ANNESİNİ BOĞARAK ÖLDÜRDÜ, SEN HYUNG SEN-

Felix'sin gözleri dolmuştu..

Chan
~SESİNİ KES FELİX!

Felix
~Hep ben susayım dimi? Biz susa susa bu hale geldik. 

Felix odasına gitmişti. Salonda ölüm sessizliği vardı.. Hyunjin yanıma geldi ve bileğimden tuttu.

Hyunjin
~Herşey senin yüzünden!

Ne? Ben ne yaptım?.. Minho yanımıza geldi ve bileğimi Hyunjin'den kurtardı.

Minho
~Naomi hiçbir şey yapmadı. Git o piç Felix'e hesap sor!

•••

Felix'sin odasının önündü durmuş içeri nasıl gireceğimi düşünüyordum. Onunla konuşmak istiyorum ama çok korkuyordum. Kapı kolunu indirdim.

Naomi
~Lix, içeri girebilirmiyim?

Felix ağlıyor muydu? Gözyaşlarını sildi.. Bana kızgın gözlerle bakmaya başladı ve yanıma geldi. Parmağıyla kapını işaret etti.

Felix
~Hemen odamdan defol git!

İki adım geriye gittim, gözlerinden ateş çıkıyordu sanki.

Naomi
~L-lix?

Elini kafasına tuttu. Bağırmaya başladı..

Felix
~BANA LİX DEYİP DURMA! SENDEN NEFRET EDİYORUM NAOMİ, SENİNDE SONUN O CESETLER GİBİ OLUCAK!

•••

Salonda koltukta oturmuş düşünüyordum. Ölmek istemiyordum. Jisung yanıma geldi ve sağ köşeme oturdu.

Jisung
~Nasıl öleceğinimi düşünüyorsun?

Kafamı aşağı eğdim.

Naomi
~Hı hı.

Jisung
~Ölmeyeceksin.

Jisung'a gülümsyerek baktım ve elinden tuttum. Biraz garip davranıyordu.

Naomi
~Gerçekten mi?

Jisung
~Seni Minho hyung bu kadar korurken ve ya Jeongin sana bu kadar iyi davranırken nasıl ölebilirsin ki, hem Hyunjin hyung seni umursamıyor gibi görünse de en çok seven o.

Jisung'ın bu dedikleri aklımda soru işareti bırakmıştı..



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐕𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞𝐬: 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞 𝐰𝐚𝐫 || 𝙎𝙩𝙧𝙖𝙮 𝙆𝙞𝙙𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin