Parmaklarımı yavaş yavaş boynumda olan sargı bezine götürdüm. Neredeydim ben? Bilmediğim bir yatakta, bilediğim bir odada, bilmediğim bir evdeydim. Başım çok kötü ağrıyordu. Yataktan ayağa kalktım ve biraz odanı dolaşmaya başladım. Biri beni kaçırmış, belkide beni öldürücek. Cesetimi köpeklere yem edicek..
Parmaklarımla kapı kolunu açıyordum ki, birisi dışarıdan açmıştı. Bana sinirli bakıyordu. Kaşlarını çatarak sinirle çıkan sesiyle konuşmaya başladı. Bense kafamı aşağı eğmiş titriyordum.
"Napıyorsun?" sinirli konuşmuştu. Çok korkuyordum, ölmek istemiyordum..
"B-ben hiç-"
Belimi kavradı ve kendine çekti. Ona gözlerimi sonuna kadar açmış bakıyordum. Kafasını boynuma soktu. Galiba kokumu içine çekiyordu.
"Taze kan!" dedi fısıldayarak. Birden yere ittirdi, çok sert ittirmişti. Sırtımın üstüne düştüğüm için sırtım acımış ve ağzımdan küçük bir inilti çıkmıştı. Ayağa kalktım. O gitmişti.. Burdan kaçmak istiyordum. Ama kaçsam bile beni bulurdu. Yere çöktüm ve ayaklarımı kendime çekip ağlamaya başladım.
•••
Birisinin bana elini uzatması ile başımı kaldırmış ve ağlamayı kesmiştim. Sadece ona bakıyordum. Oda bana gülümseyerek bakıyordu. Titreyen ellerimle onun elini tuttum.. Ayağa kalktım..
"Ben Jeongin." dedi gülümseyerek tatlı çocuk. Zorla gülümsedim..
"B-bende Naomi."
Jeongin
~Seni buraya Hyunjin hyung getirdi dimi?Naomi
~Ben bilmiyorum.Kafamı aşağı eğdim. Kolunu omuzuma attı..
Jeongin
~Boşver Hyunjin hyung aslında iyi birisi, ama kadınları sevmez.Naomi
~N-neden?Jeongin
~Çunki-"JEONGİN!"
Jeongin kolunu omuzumdan çekti. O çocuk sinirle yanımıza geldi.
Hyunjin
~Ben sana o olayı hiçkimseye anlatma demedim mi?Jeongin
~Ama hyung-Hyunjin
~Kes Jeongin kes!Jeongin
~Off hyung.Dedi Jeongin ve dudak büzerek odadan çıktı. Hyunjin adlı çocuk sırıtarak üstüme doğru geliyordu. O geldikce bende arkaya doğru gidiyordum. Taki yatağa düşene kadar. Üstüme çıktı ve yine kafasını boynuma gömdü. Gözlerimi sımsıkı kapattım..
Bang Chan
~Öhmm öhmm.Felix
~Bölmüyoruz dimi?Hyunjin kafasını boynumdan çekti ve gelen tayfaya baktı. 8 tane erkek kapıdan bize bakıyorlardı. Çok utanıyordum..
Hyunjin
~Bölüyorsunuz.Minho
~Bizede biraz bırak Hyunjin!Hyunjin
~Olmaz! O, benim."Jisung
~Nasılda sahipleniyor sevdiğini.Gülümseyerek dedi sincap benzer çocuk.
Hyunjin x Naomi
~Sevdiğini mi?Hyunjin üstümden kalktı ve hepsi odadan çıktılar. Son kes kapı kilitlenme sesi duymuştum. Bir iç çektim. Bu yaşadıklarım bir aksiyon filmi gibi.. Yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐕𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞𝐬: 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞 𝐰𝐚𝐫 || 𝙎𝙩𝙧𝙖𝙮 𝙆𝙞𝙙𝙨
Fantasía✟ Bir vampir savaşının içine düştüm, ne yapmalıyım? Ölümün pençesindeyim, beni öldürmek istiyor. ÖLMEK İSTEMİYORUM! Kanımı iç, ama beni öldürme. Kanımın son damlasını iç, ama beni öldürme. İnce parmaklarıyla beni boğuyor. O çok kötü, o çok kötü. Kal...