Végre kiengedtek a kórházból.
Elköltöztünk egy viszonylag nagy és szép házba ami így hármunknak(úgye Izával együtt.)pont jó.
Cortez elkezdet hobbiból újra gitározni.VISZONT a videókat feltölti Youtubra,és már van 1147 feliratkozója(2 napja kezdte a csatornát...).
De egyébként,hogy a szülei által küldött pénz melett is legyen valamennyi pénzünk,egy kávézóban dolgozik.
Felmondott a reptéren,mert több időt akart velem lenni,meg most még főleg,hogy itt van Iza nem ment az,hogy alig van otthon.Szóval ő most napi 5 órát dolgozik a közeli kávézóban én pedig Izával vagyok 0-24-ben.
Én arra gondoltam,hogy ha Iza egy kicsit nagyobb lesz akkor megpróbálok az írással,mármint,hogy könyveket írok...Cortez azt mondta,hogy ez jó ötlet én viszont egy picit bizonytalan vagyok...Mondjuk ez nem meglepő.
• • • •
Ma is Cortez csinált nekem reggelit😊,és ment dolgozni.Reggel 8-ra kell beérnie,és 13 óra körül ér haza.
Nyilván nem keres sokat de egyelőre ez pont elég.Hajnalban éreztem ahogy Cortez nyom egy egy puszit a homlokomra majd a fülembe súgja,hogy csinált reggelit és,hogy majd jönn és,hogy vigyázzunk magunkra,meg hát persze az sem maradhat el,hogy szeret😊.
Én ilyenkor csak elmosolyodok,és vissza alszok.
9 körül lemegyek és megeszem a már "kissé" száraz gofrim amit Cortez csinált nekem.
Iza fél tíz körül felkell megszoptattom aztàn vissza alszik én meg unatkozok.Rendszerint Virágal szoktam vidicsetelni,meg Cortezzel telefonon beszélni pár percet amég szünete van.De kábé ennyi,és mivel Iza ma elég sokáig aludt(a biztonság kedvéért megmértem a lázàt de szerencsére semmi.)ezért belekezdtem az egyik könyvembe ami egy elég jó képű srácról(őt Cortezről másoltam.)és egy vissza húzodó lányról(őt magamról😁)szól.
Röviden annyi a történet,hogy a srác egy elég nagy családban él és ez a család egyszer elmegy kirándulni,az erdőbe.És az elég jó képű srác,megtalál"engem"úgye a lányt aki egy árva és befogadják(amúgy ebből én tényleg tervezek könyvet...Mert úgye nincs elég befezetlen könyvem...😁😂író.szerk.)
Éppen a bevezetőn dolgoztam amikor Cortez hallkan benyitott.Már ennyi az idő...
-Iza még mindig alszik?-kérdezte felvönt szemöldökkel.
-Ah-ha szerintem beteg lesz.-sóhajtottam.
-Szegényke!-guggolt le a kanapé elé Cortez és megsimogatta Iza kis buksiját.
-Viszont ha már így ketten vagyunk...-kezdte de közbe szóltam.
-Nem!-kezdtem.-Cortez megbeszéltük,hogy a baba melett nem lesz semmi.-néztem mélyen a vágytól csillogó szemeibe.
-Légysziiiiiiiii!-könyörgöt.
-Nem!-jelentettem ki komolyan,erre mit csinál ez az idióta...Szó szerint rám vetette magát.
-Cortez!-szóltam rá idegesen de semmi.Mintha megsem hallana.-Fejezd be kérlek...-próbáltam magamtól eltolni,de hát persze,hogy erősebb nálam.-Ezt azzonal hagyd abba...-nyöszörögtem.-Vagy mégse...-sóhajtottam.-Tudod mit csak ne itt...-adtam be végül a derekam.
-Tudtam!-vigyorgott Cortez,majd felkapott és felszaladt velem a lépcsőn egyenesen a hálóba.Hogy ezután mi történt azt inkább hagyjuk...Szerintem mindenki jobban jár...
Szóval miután Cortez kiélte(majdnem)minden vágyát rajtam,végre békén hagyott és csinálta a dolgát.Mármint nem velem,hanem csak úgy otthon a házunkba ahol kettesben vagyunk...Te jó ég.
Szerencsére felkelt Iza így megmenekitett attól,hogy estleg Cortez rámmászna...újra.És ahogy gondoltam Iza belázasodott,ezért Cortez kivett egy hét szabit.
-Végre!-sóhajtottam fáradtan amikor sikerült elaltattnunk Izát.
-Igen,végre!-vigyorgot Cortez és össze dörzsölte a tenyerét,miközben hülye mosolyal közelített felém.
-Nem!-tettem fel a kezem védekezés képpen de nem segített.
-Cortez ne már!-kuncogtam.
Aztán Cortez a maradék beteg vágyait is kiélhette rajtam.
De mindegy mert holnapra ötször ennyi lesz.Idióta ez a gyerek...De én még mindig szeretem,és remélhetőeg ő is engem!Oh,akkor még nem is tudtam mennyire...
YOU ARE READING
𝚂𝚣𝚓𝚐 𝚞𝚝𝚊́𝚗 𝚊𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚁𝚎𝚝𝚎𝚣 𝚎̀𝚕𝚎𝚝𝚎!
Humor~𝗥𝗲𝘁𝗲𝘇𝗲𝗸 𝗲𝗹𝗲𝘁𝗲.𝗩𝗮𝗹𝘆𝗼𝗻 𝗺𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻𝘁 𝗮𝘁𝘁𝘂𝗱𝗻𝗮𝗸 𝘃𝗲𝘀𝘇𝗲𝗹𝗻𝗶 𝗸𝗲𝘁𝘁𝗲𝗻?𝗔 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗲𝗹𝗺𝘂𝗸 𝗲𝗹𝗲𝗴 𝗲𝗿𝗼𝘀 𝗺𝗲𝗴 𝗮𝗸𝗸𝗼𝗿 𝗶𝘀 𝗵𝗮 𝗯𝗮𝗷𝗯𝗮 𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸?𝗢𝗹𝘃𝗮𝘀𝘀 𝗯𝗲𝗹𝗲 𝗲𝘀 𝗺𝗲𝗴𝘁𝘂𝗱𝗼𝗱. ~𝗜 𝗹𝘂𝘃...