Otthon

261 6 5
                                    

1 hét múlva

Kiengedtek a kórházból,viszont nagyon kell vigyáznom a lábamra mert bármikor felszakadhat a sebb.Cortezről továbbra sincs semmi infóm,csak azt tudom,hogy valahol Amerikában van.
Mi Izával ketten lakunk Párizsban illetve most anya is itt van velünk,hogy segítsen a minden napokban,de olyan fután viselkedik szerintem nincs minden jól Magyarországon se,de akárhányszor erről kérdezem mindig azt mondja,hogy minden rendben van.Nem hiszem...
A könyvírással felhagytam átmenetileg,úgy gondolom,hogy lehet belőle valami csak most a dolgok nagyon összejöttek(nyilván rossz értelemben)szóval inkább hagyom.
Iza szerencsére egészséges,és nagyon jó kislány imádom,csak mindig amikor ránézek eszembe jutt Cortez.
A francba is olyan sok és gyönyörü dolgot éltünk át imádom a betegségével együtt is.Lehet sőt biztos ha most ide jönne akkor félnék de akkor is szeretem és a szerelem néha nem ismer határokat...Így történt az is,hogy 2 nap múlva megyünk Amerikába.
Igen nem vagyok normális tudom viszont most valahogy kikell találnom,hogy-hogy szökhetnék meg úgy,hogy anya nem vesz észre.Persze Izát is viszem,így még nehezebb a kijutás.
-Reni gyere csak.-szólt anya a nappaliból.
-Igen?-kérdeztem miközben oda mentem hozzá.
-Ez mi?-kérdezte miközben az ujjával a gépem képernyőjére mutatott ahol a megvett jegyek szerepeltek Amerikába.
-Öhm...khm nem tudom.-vigyorogtam.
-Aha,Renáta mégis mi a jó isten ez!-ordította anya idegesen.
-Anya annyira hiányzik Cortez én nem bírom ki nélküle megfogok halni.-tört ki belőlem a zokogás.
-Renáta ő az aki megfog ölni.-kiabálta anya,majd a következő pillanatban olyat mondot amit lehet sose fogok neki megbocsátani.-Utál téged nem kénne együtt legyetek Arnoldal tök cukik lennétek de ezzel az Ádám gyerekkel nem igazán.-nézett rám én pedig teljesen lefagytam majd idegesen néztem rá.
-Menj inenn.-mutattam a kijárat felé.
-Kislányom nem küldhetsz el.-nevetett az arcomba.
-De igen mert ez az én házam és felnőtt vagyok szóval most menny inenn.-mutattam ismét az ajtó felé.
-Miért csak segíteni akarok.-állt fel indulatosan.
-Azért mert ebben a házban rajtam kivül senki se szidhatja Cortezt és mondhat rosszat a kapcsolatunkról.-kezdtem viszont nagyon elborult az agyam és mivel az utobbi időben utána néztem apának rájöttem,hogy anya és apa több mint 3 hónapja elváltak.-Mi szeretjük egymást Cortezzel nem úgy mint ti apával.-vágtam a fejéhez mire anyának elkerekedett a szeme és hitetlenül nézett rám.
-Ezt mégis honann veszed?-kérdezte vigyorogva.
-Utána olvastam.-néztem rá idegesen.
-Aha kémkedsz a saját szüleid után,remélem ez a Iza gyerek nem lesz ilyen.-vigyorgott gúnyosan.
-Anya kérlek menny inenn.-kértem sokadszora.
-Nyugi már itt se vagyok remélem boldogulsz a gyerekekkel ès nem essel össze.
Azzal kiment a házból.

𝚂𝚣𝚓𝚐 𝚞𝚝𝚊́𝚗 𝚊𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚁𝚎𝚝𝚎𝚣 𝚎̀𝚕𝚎𝚝𝚎!Where stories live. Discover now