19.rész

274 6 0
                                    

Éjjel Iza keserves sírására ébredtem,viszont Cortez nem volt melettem ezért egy picit megijedtem de egyből Izárra koncetráltam.
-Jójó semmi baj!-suttogtam,miközben előbújtattam a melleimet a pizsimből és Izát az ölembe fektettem.
Cortez bágyadtan feküdt vissza a kanapéra én pedig kérdőn néztem rá.
-Hol voltál?-kérdeztem,a következő pillanatban viszont felsziszentem mert Iza megharapott szopizás közben.
-Mi történt?-kérdezte Cortez ijedten.
-Semmi csak Iza megharapott,de hol voltál?-kérdeztem újra.
-Pisiltem.-nézett rám bújtatott mosolyal,én pedig elfolytottam egy hangos nevetést.
-Én is akarom...hmmm!-nézte vágyakozva a melleimet.
-Cortez!-szóltam rá,mert a nem túl diszkrét élvezkedésére Iza is felfigyelt és furán figyelte az apját.
-Jóvan má' abba hagyom.-sóhajtotta mosolyogva és megdörzsölte a szemét.
-Álmos vagy?-kérdeztem mosolyogva.
-Nem,Cortez szia!-nyújtotta a kezét,én pedig unottan megforgattam a szemem.
-Jó tudom szar poén volt!-tárta szét a karját.
-Umm!-nyöszörgött Iza jelezve,hogy végzet,ahogy lecuppant a mellbimbómról Corteznél ismét kép és hangszakadás volt érzékelhető ugyanis semmire se figyelt egyedül a melleimet bírta nézni.
Majd ahogy vissza bujtam a pizsimbe Cortez még látványosan kereste is a melleimet,Iza pedig bágyadt mosolyal nézte,az apját.Ezt olyan jó kimondani Cortez az apja a gyerekemnek☻︎.
-Cortez lenyugodnál?-kérdeztem elfolytott mosolyal.
-Megakarom enni a melleidet ez normális?-kérdezte értetlenül.
-Amég nem levágni akarod őket addig igen.-simogattam meg a fejét.
-Hah.-hörkant fel Cortez.
-Hülye vagy!-kuncogtam.
-Tudom.-bólintott komolyan én pedig felnevettem.
-Nah,menj arrébb,hogy ide férjünk Izával.-löktem meg.
-Gyertek,szerelmeim.-suttogta és magához huzott minket.
-Jó éjt!-suttogtam.
-Jó éjszakát gyönyörűségek.-simogatta meg az arcom,Izáéra pedig adott egy puszit.Pár másodperc múlva pedig az enyémre is❤️

𝚂𝚣𝚓𝚐 𝚞𝚝𝚊́𝚗 𝚊𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚁𝚎𝚝𝚎𝚣 𝚎̀𝚕𝚎𝚝𝚎!Where stories live. Discover now