- mickey , în numele lu dumnezo , de întârzii nu știu ce îți fac ! - striga ashley de la primul etaj în timp ce mickey încerca sa își aranjeze părul .
- vin ! - ea se enervă și lăsă părul pe spate , luase geanta și se coborî în grabă la primul etaj .
ashley o privi cu o privire supărată și bătea din picior . mickey îi zâmbi inocent și fata îi arătă spre ușă. ash încuie ușa și fetele au ieșit pe poartă . în drum deja erau băieții care le așteptau de aproape 10 minute .
- neața babe~ . - jungkook o îmbrățișă pe mickey din mers .
- gguk~
- lăsați dragostea , dacă întârzii o primiți ambii de la mine . - se făcuse liniște și yoongi vru să spună ceva , dar se răzgândi .
jungkook și mickey ca de obicei mergeau din spate , în timp ce ash și yoongi care mergeau repede , erau înainte .
- arăți stresată , ai dormit bine ? - întrebă yoongi privind-o pe ashley pe furiș.
- nu am dormit deloc . - a spus ash și yoongi se opri brusc .
- glumești ? - ashley se opri la fel și îl privi atent . - de ce ?
- am avut un proiect , știi e foarte greu să faci schița unei clădiri vechi . - dădu din umeri fata și yoongi răsuflă adânc .
- o să-i spun lu mickey să aibă grijă să te culci azi mai devreme . - ashley se opri și se uită la yoongi din jos în sus .
- sunt bine . - ea îi zâmbi și yoongi făcu ochii mari .
au ajuns la universitate destul de repede și s-au oprit la orar . jungkook și mickey se duseră la al doilea etaj , iar ashley urcă la al patrulea etaj împreună cu yoongi .
- yah , de ce mergi cu mine dacă ai lecțiile la primul etaj ? - spuse ashley când ajunse în fața ușei cabinetului în care avea lecția .
- trebuie să trec prin cabinetul de muzică . - yoongi arătă spre cealaltă ușă și ashley dădu din cap .
- vezi să nu întârzii la lecție , pe curând .
după ce ash intră în auditorie , yoongi rămase timp de câteva minute lângă ușă și plecă la primul etaj . ashley se așeză în ultima bancă și nu observă deodată băiatul care stătea lângă ea . până la sfarsitul lecției , ash se străduia să nu adoarmă .
- hey . - se auzise glasul scăzut al băiatului de lângă ea .
- m ? - ashley îl privi pe furiș .
- poți să mă ajuți după lecție ? - fața băiatului era liniștită și serioasă în același timp , ashley a dat încet din cap .
- cu ce anume ?
- sunt aici prima zi și.. - băiatul nu termină de zis că ashley îl întrerupse .
- am înțeles , o să mergem împreună în auditorie . - spuse ash și băiatul zâmbi slab dând din cap în semn de mulțumire .
când lecția se terminase , ashley se duse spre ușă împreună cu noul băiat . au ieșit din cabinet și ashley îi arătase spre scări .
- și cum te numești ? - întrebase ashley coborând scările .
- kim namjoon , tu ?
- ashley rage . - băiatul se opri și se puse pe gânduri , ashley se opri privindu-l . - ce ?
- ah nimic, îmi place numele .
cabinetul era la al doilea etaj chiar lângă scări , și ambii au intrat deodată în cabinet . ash își lăsă lucrurile lângă al lui namjoon .
- vin în curând . - spuse ashley lui joon și se duse spre ușă .
- hmm , ashley . - băiatul zâmbi privind-o pe fată cum iese din cabinet .- ce a fost asta ? - spuse kook încremenit lângă mickey și yoongi .
- angel împreună cu un băiat ? - mickey era mirată , apoi se uită la yoongi .
- chiar e straniu . - yoongi merse înainte din urma lor .- hyung așteaptă ! - jungkook îl ajunse din urmă împreună cu mickey .
s-au coborât repede pe scări și când yoongi a vrut să o ieie la dreapta , cineva se lovise de pieptul lui .
- yoongi ? - fata ridică capul în sus și dădu de privirea băiatului .
- ashley ! - din spatele lui au apărut mickey și jungkook .to be continued...