ashley începu să caute cu mâna sticla cu apă , dând doar peste pieptul lui yoongi care încă dormea alături de ea . văzând că nu m-ai dă de sticlă , se așeză și își linse buzele .
- unde dracu e ?- mornăi ea sub nas și deschise ochii , observă sticla pe noptieră . - holy water .
după ce băuse jumate de sticlă , se întoarse spre yoongi . băiatul dormea cu fața spre ea și cu gura întredeschisă . ashley strânse din nas și se culcă înapoi îmbrățișând perna .
,,ce a fost asta?" își spuse yoongi și auzind cum fata se culcase la loc , întredeschise ochii ,,am crezut că vrea să mă lovească" băiatul se abține să nu râdă și închise ochii .
dimineața , yoongi se trezise primul și se ridică din pat . trecu cu degetele sale lungi prin părul său ciufulit privind-o pe ashley .
- hmmm . - el se întoarse spre fereastră și se uită spre casa lui . - hulubașii sigur că încă dorm .
se uită din nou la ashley care mormăi ceva sub nas și strânse perna în brațe . yoongi zâmbi și trecu ușor cu degetele prin părul moale al fetei .
după ce o privi încă câteva minute , yoongi ieși din cameră și se coborî la primul etaj . îl observă pe bun bun dormind pe canapea în camera de zi și se așeză lângă el , câinele nu reacționă .
puse mâinile în sân și examină camera , privirea i se opri pe dulapul de cărți lângă fereastră . se ridică și se apropie de dulap , luase prima carte și zâmbi .
- oare cine din ele citește detectiv ? - spuse yoongi și puse cartea la loc .
trecând cu mâna pe deasupra cărților , observă două albume groase .
,,albume?" yoongi scoase unul din ele și se așeză înapoi pe canapea . îl deschise și citi textul de pe prima pagină .
- oh wow . - băiatul zâmbi larg când răsfoi pagina , în prima poză era ashley care se uita în cameră cu o privire întrebătoare .
răsfoi ambele albume și auzi cum una din ușile de la al doilea etaj se deschide . pași pe scări , maturi și yoongi surâde rasfoind albumul .
- Băga-miaș ceva în floarea... - ashley tăcu observând-ul pe yoongi stând pe canapea .
- neața . - spuse el și își ridică privirea spre ea .
- neața... - fata își acoperi gura căscând apoi își linse buzele . - ce faci tu acolo ?
- răsfoiesc albumele pe care le-am găsit în dulap . - ashley se așeză lângă yoongi și se uită în album .
- doamne , arăt așa de ciudat . - spuse ea strângând din nas .
- câți ani aveai aici ?
- vreo 15 cred , jos scrie data și anul . - yoongi atrase atenția la datele scrise mai jos ,,28.09" . - eram înainte să înceapă școala .
- nu te-ai schimbat deloc . - spuse yoongi și răsfoi mai departe și observă o poză în care mickey și ashley plângeau îmbrățișânduse. - m ?- ah , aici ? - ashley își aduse aminte de niște momente nu prea plăcute . - poza asta a fost făcută după cearta noastră de jumate de an , a fost ceva insuportabil .
- chiar și voi vă certați uneori .
- mai bine spus des . - surâse ashley și se ridică .
yoongi merse din urma fetei în bucătărie și se așeză la masă . ashley puse o cană cu apă în fața lui și băiatul dădu din cap în semn de mulțumire .
- scuze că nu ți-am dat voie să pleci noaptea . - spuse ash și deschise frigiderul , iar yoongi se înecă cu apă . m ? ești bine ?
- tu nu dormeai ? - întrebă băiatul după ce termină să teușească .
- când m-am trezit brusc noaptea , te-am găsit pe tine alături . te țineam de mână , așa că mi-am dat seama ce sa întâmplat .
- spui așa de parcă e ceva obișnuit pentru tine . - ashley încremeni și zâmbi trist .
- e o traumă din copilărie . dacă simt pe cineva alături în timp ce dorm , îl apuc de ce nimeresc . - fata se întoarse cu fața la yoongi . - de aia îmi cer scuze .
- e în regulă...
,,traumă ? oare ce sa întâmplat ?" se gândi yoongi privind-o pe ashley cum gătește ceva .to be continued...