- ai ajuns ? - se auzi vocea lu mickey din camera de zi , când ashley intră în casă .
- yep . - fata intră în bucătărie și scoase din frigider sticla de sprite .
- ai venit singură sau cu yoon ? - mickey intră și ea în bucătărie , se așeză la masă urmărind-o pe ash .
- cu yoongi , am terminat la aceași oră . - mă bucur .
ashley se ridică la al doilea etaj și intră în cameră . bun bun veni din urma ei și intră repede înainte ca ash să închidă ușa . fata puse rucsacul pe masă și se așeză pe canapea , închise ochii și răsuflă adânc .
se schimbă în alte haine și se așeză la masă să-și facă temele . m-ai târziu mickey o strigă de la primu etaj .
- ce sa întâmplat ? - ashley intră în bucătărie , avea ochelarii pe ochi și arăta obosită .
- am vrut să îmi fac ceva de mâncare , și după cum vezi . - spuse mickey arătând spre tigaia aproape arsă .
- e clar...ce vrei să mănânci ? - fata își scoase ochelarii și aruncă tigaia la gunoi .
după ce mickey îi spuse ce dorește , ashley începu să gătească . mickey o ajută cu ce putea , dar totul se termină cu ceea că se tăia sau scăpa ceva . peste o oră , ash termină și puse pe masă mâncarea .
- mănânci și tu . - spuse mickey când ashley vru să iasă din bucătărie .
- eu o să mănânc după ce termin temele .
- asta nu a fost o întrebare . - mickey arătă spre masă și ashley răsuflă adânc .
după ce au mâncat , mickey a rămas să spele vesela iar ashley sa întors în cameră . a terminat temele târziu și sa întins pe pat .
- trebuie să plec la baie . - murmură fata și se ridică încet de pe pat , plecând la baie .
se întoarse în cameră peste jumate de oră și își uscă părul . se îmbracă în hainele de noapte și se opri în mijlocul camerei , se puse din nou pe gânduri . își luase telefonul , căștile și ieși la balcon .
mickey intră în cameră și deodată își dădu seama că ashley e la balcon . se așeză lângă ea pe canapea și privi spre cer .
- nu îți este somn ? - întrebă mickey și ashley strânse din nas .
- îmi este , dar vreau să mai stau afară .
fata răsuflă adânc și se duse înapoi în cameră , aduse o plapumă moale și o puse peste ashley .
- afară se face frig , așa că ia și te învelește .
- mersi , dute la culcare . - spuse ash zâmbind slab și mickey îi dădu un sărut pe frunte . - somn ușor .
- noapte bună , să nu stai până târziu . - mickey se duse în cameră și ashley își puse înapoi căștile în urechi .
își coborî privirea spre casa băieților , m-ai bine spus spre balconul lui yoongi . îl observă pe băiat stând la fereastră și vorbind cu cineva la telefon . ashley zâmbi și închise ochii , în câteva minute adormise .
mickey se coborî la primul etaj și deschise ușa de la intrare . yoongi primul intră în casă , își ceru scuze de deranj și se duse la al doilea etaj .
- cu ce viteză se duce la ash . - spuse jungkook uitându-se spre scări .
- iar ea sigur că deja a adormit . - surâse mickey și kook o luă în brațe .
- poate îi lăsăm singuri în casă , și mergem la mine ? oricum mâine e sâmbătă . - spuse băiatul și puse capul pe umărul fetei .
- nu sunt împotrivă . - jungkook ridică brusc capul , o luă de mână pe mickey și ieși în grabă din casă .
yoongi intră încet în cameră fără nici un zgomot și dădu plapuma la o parte de pe pat . ieși la balcon și se uită la ashley care dormea pe canapea .
- aish , copila asta . - șopti yoongi și se așeză lângă ea .
trecu cu vârful degetelor pe obrazul fetei , ashley strânse din nas și își linse buzele . băiatul zâmbi și observă cum jungkook și mickey intră în casa lor .
,,sunt sigur că kook a decis să mă lese aici cu ash" își spuse yoon și o privi din nou pe ashley ,,afară e prea frig"
gândindu-se de aproape zece ori ,,o să fie greu , ashley doarme ușor . dacă o să se trezească când o voi lua?" până la urmă yoongi trimise toată lumea și dădu la o parte plapuma de pe ash . o luă încet în brațe și intră în cameră , fata doar îl strânse bluza lui yoongi .
băiatul o puse atent pe pat și o acoperi cu plapuma , se întoarse și închise ferestra de la balcon . yoongi se apropie de fața lu ashley și dădu dupa ureche șuvițele care îi stăteau pe față . când vru să plece , fata îl luă de mână și yoongi se întoarse brusc spre ea crezând că sa trezit .
- numai să încerci să fugi . - murmură fata prin somn și îl trase pe yoongi de mână spre ea .
yoongi încă un pic și căzu peste ashley , dar a reacționat la timp și a încremenit deasupra fetei . răsuflă ușurat și se așeză pe pat lângă ea , decise să aștepte până ash îi va da drumul la mână . ,,mă ține așa de strâns" se gândi yoon și zâmbi uitându-se la mâinile lor .
trecuse aproape jumate de oră și ashley încă îl ținea strâns de mână . băiatul se culcă alături de ea și îi sărută mâna ei rece .
,,până la urmă sa dat bătut" își spuse ashley și se abține să nu zâmbească .to be continued...