- cine era acel băiat ? - mickey deodată începu cu întrebări și ashley se dădu în urmă .
- um...cred că e nou venit . - a spus încet ash și mickey zâmbi până la urechi .
- v-ați împrietenit ?
- nu aș spune , doar l-am ajutat să găsească cabinetul .
băieții stăteau într-o parte și le priveau , ashley observă privirea atentă al lui yoongi asupra ei și începu să își muște buza de jos .
- awh , te-ai făcut așa roșie ! - mickey vru să o îmbrățișeze , dar ashley se dădu la o parte .
- ne vedem după lecție . - spuse ea și fugise înapoi în cabinet .
se așeză în bancă lângă namjoon și puse capul pe masă . băiatul se uită mirat la ashley și zâmbi .
- sa întâmplat ceva ? - întrebă joon la urechea fetei .
- nu , totul e în regulă . - ashley își astupă urechile cu mâinile sale palide .
,, de ce se uita așa la mine ?" trecu prin mintea fetei aducându-și aminte de privirea lui yoongi asupra ei . răsuflă adânc și ridică capul de pe bancă , trecu cu mâna prin părul său negru și lung .
lecția se începuse și ashley era atentă la profesor . observă cum îi venise un mesaj pe telefon și îl ignoră , apoi începură să vină și mai multe mesaje .
,,nu știu ce-i fac lu mickey la pauză" se gândi ash și puse telefonul în buzunarul bluzei .
după ce se auzise sunetul , ashley își strânse lucrurile și ieșise împreună cu namjoon din cabinet . fata începu să citească mesajele în timp ce coborau pe scări , mesaje erau și de la yoongi .
- ash ! - joon o prinse de talie când fata nu observase ultima treaptă . - aish , fii mai atentă .
- mersi , joon . - îi mulțumi ashley și îi observă la ușa de la intrare în universitate pe jungkook și mickey cum ieșeau afară . - cabinetul 13 , ne vedem la lecție .
namjoon nu reuși să îi spună ceva , că fata în grabă se duse spre ieșire . când ashley vru să iasă afara , cineva o luă strâns de mână .
- hey ! - fata se uită cu o privire rea în spate și dădu de yoongi . - m ?
- unde te duci ? - întrebă băiatul și ash îi arătă spre mâna ei pe care o ținea foarte strâns . yoongi își aduse aminte de sensibilitatea pielii a lu ash , și îi dădu drumul . - scuze...
- am vrut să vorbesc cu mickey , se duc acasă ? - spuse ashley și puse mâinile în buzunare .
- mhm , tu încă ai lecții ?
- mai am una . - fata strânse din nas și yoongi zâmbi .
- o să te aștept pe stadion , vreau să mergem împreună acasă . - spuse el și ashley zâmbi privind în jos .
- cum spui tu .
după ultima lecție ashley își luă rămas bun de la namjoon și merse afara . în timp ce mergea spre stadionul din spatele universității , fata asculta muzică în căști . cand ajunse pe stadion , yoongi nu era și ash se așeză pe trepte .
- am venit prea repede ? - murmură ash și își scoase blancnotul .
începu să deseneze tot ce îi venea prin minte , și își aduse aminte de namjoon . observase gropițele lui când prima data îi zambise și ashley se puse pe gânduri .
- oricum zâmbetul lui yoon e mai adorabil . - ashley termină desenul și dădu din cap mulțumită , îl observă pe yoongi stând lângă ea . - și demult stai aici ? - întrebă ash și închise blancnotul în grabă .
- ce desenai ? - spuse băiatul zâmbind și privind-o în ochi .
- niște caricaturi , nu-i cine știe ce . - fata își dădu o șuviță de păr după ureche .
- vreau să văd . - yoongi întinse mână spre ashley .
- nu . - ea puse la piept blacnotul și yoongi surâse .
- de ce mickey are voie să se uite la desenele pe care le faci , dar eu nu ?
ashley vru să-i răspundă dar tăcu și își mușcă buza , se puse pe gânduri .
,,mereu o face când se gândește" își spuse yoongi și zâmbetul îi dispăru de pe față . toată atenția îi era asupra buzelor ale fetei .
- ține . - zise scurt ash și îi întinse blancnotul , yoongi făcu ochii mari de uimire și îl luă .
- mersi . - el începu să răsfoiască , în cea mai mare parte erau desenate buze și portrete . - oh wow .- m ? - fata se uită într-o parte și yoon îi observă roșeața de pe obraji .
- azi a fost prima dată când am văzut cu ochii mei desenele pe care le faci - spuse băiatul și îi dădu blancnotul înapoi fetei .
se atinse de vârful degetelor a lu ashley și simți cum un fior îi trecu pe spate ,,mâinile ei sunt foarte reci" se gândi yoongi și se uită la ash care își punea blancnotul în rucsac . după ce închise rucsacul , fata se întoarse spre yoongi și observă că băiatul se uită atent spre mâinile ei .
- yoon ? - spuse ash făcându-i cu mâna , băiatul o privi în ochi . - sa întâmplat ceva ?
- nu , hai să mergem acasă , afară e frig . - yoongi se ridică și coborî treptele , se opri și o privi pe ash .
fata își luă rucsacul și îl ajunse din urmă . când s-au îndepărtat de stadion , ashley se opri brusc .
- ah da . - fata scoase din buzunar balsamul și se dădu pe buze .
yoongi se apropie de ashley și luă balsamul , simți mirosul de mango . își aduse aminte cum mickey îi spuse că ashley des se folosește de balsam și zâmbi .to be continued...