capitolul 5

13 1 0
                                    

- neața ! - ușa principală se deschise și  în casă au intrat mickey și jungkook.
- cam liniște , oare încă dorm ? - spuse kook și intră în bucatarie
  toți patru au încremenit privinduse , iar mickey scoase telefonul și făcu o poză . ashley era pe jumate întinsă peste masă , iar yoongi era peste ea ținând cana în sus .

flashback:
- unde sunt cănile ? - întrebă yoongi căutând ceva împrejurul fetei .
- lângă mine . - ashley lăsă cuțitul din mână și luă o cană de pe raft , îi dădu lui yoongi .
  băiatul se duse spre figider și scoase o sticlă cu apă . ashley întinse mână după șervețele și văzând că nu-s , se întoarse spre masă . în acel moment yoongi se întoarse brusc spre ashley și ea își pierdu echilibrul . băiatul o prinse cu o mână de talie și ambii au căzut peste masă . apa din cana pe care o ținea yoongi se vărsă peste ashley .
- aish , e rece... - fata tresări în timp ce yoongi ridică cana în sus.
- ești bine !? - el încă o ținea de talie întinsă peste masă .
- neața !
end flashback.

- uuuu . - mickey zâmbi până la urechi , în timp ce ashley se făcu roșie .
  yoongi se dădu la o parte ca fata să poată sta dreaptă . ashley îl privi pe câteva secunde , apoi se întoarse spre jungkook și mickey .
- mă duc până sus . - și ieși din bucătărie , mickey se duse din urma ei .
  ashley intră în cameră și se puse pe canapea acoperind fața cu mâinile sale reci . se auzi o bătaie în ușă și mickey întredeschise ușa .
- pot să intru ? - întrebă ea privind-o pe ash , fata dădu din cap .
  ea se așeză pe canapea lângă ashley și puse mână pe umărul ei . fata brusc o îmbrățișă strâns punând capul pe pieptul ei .
- erai așa de roșie . - spuse mickey zâmbind și începu să o mângâie pe părul ei negru .
- serios ? tare ? - ashley ridică capul privind-o pe mickey , iar fata surâse .
- mhm .
- aish - fata se ridică de pe canapea și deschise garderoba .
  luă o bluză neagră și intră în baie ca să își schimbe hainele . se uită în oglindă și își dădu una peste frunte , prima dată avea fața așa de rosie .
- și cum ați ajuns în așa situație ? - a întrebat mickey și ash ieși din baie .
- am dat unul peste altul , și yoongi avea cana cu apă în mână... - spuse ea și luă  pieptenele în mână .
- îl placi , nu-i așa ? - de la aceste cuvinte , fata scăpă pieptenele jos și se uită spre mickey .
- de unde ai luat asta ? - ashley la luat de jos și cu o expresie a feței serioasă se uită în oglindă .
- desenele din blancnotul tău , și sunt sigură că dacă în locul lui yoongi era să fie alt băiat , fața ta nu avea să fie nici un pic roșie . angel , nu e prima dată , știu cum te porți când îți place de cineva . - mickey zâmbi mândră și ashley tăcu . - angel ?
- posibil că îl plac , nu sunt sigură . - ea răsuflă adânc și puse pieptenele pe noptieră . - dar știi cum sunt eu , nu am nevoie de relații .
- eu care aștept ziua în care o să fii împreună cu yoon . - spuse mickey și se ridică de pe canapea . - sunteți o pereche perfectă ! ambii iubiți somnul , aveți aceleași gusturi și...dacă yoon are sentimente-
- nu cred . hai să lăsăm tema asta , oke ?
- dacă spui tu... - mickey o îmbrățișa pe ashley cât de strâns putea . - vrei să-ți  povestesc ce am făcut noaptea ?
- ceeee !?

yoongi puse cana pe masă și se așeză pe scaun răsuflând greu . jungkook îl privea atent cu un zâmbet pe față .
- ce ? - întrebă yoon privindul .
- hyung , când o să-i spui că o placi ?
- yah ! aici nu e locul unde putem vorbi despre asta . - kook râse de la reacția lui yoongi .

- serios , hyung , nu te temi că acel băiat  cu care era ieri dimineață o va lua ?- nu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- serios , hyung , nu te temi că acel băiat  cu care era ieri dimineață o va lua ?
- nu . - cu o față serioasă răspunse  yoongi privind cana de pe masă .
- ești așa de sigur ? - spuse jungkook și yoongi tăcu , posibil că kook are dreptate , nu e sigur deloc de ceea ce se poate întâmpla . - hyung ?
- cred că e prea devreme să-i spun despre asta . - spuse yoongi și se lăsă pe speteaza scaunului .
- prea devreme ? a trecut mult timp de când ați făcut cunoștință .
- știu , am început să o plac de atunci... - yoon închise ochii gândindu-se ce să facă mai departe .

to be continued...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 27, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖... P.IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum