Kardeşim, Tek kelime, üç hece ve sekiz harften oluşan bir kelimeydi. Bu kelime kimi için ölüm kalım kimisi için sıradan olabilirdi. Bu sekiz harf Ateş için ölüm kalım meselesiydi. Onun için kardeşlik çok önemliydi. O hiç aile sevgisi gormemişti. O Yasin ile aynı yetimhanede büyümüş kardeş sevgisinden başka bir şey bilmeyen iki dosttu. Yıllar geçmiş yine Yasin ile birlikte harp akademisine girmişlerdi. Ateş hem istihbarat eğitimi hemde özel kuvvetçi eğitimi almıştı. Yasin ise sadeec istibrata eğitimi almıştı. Yıllarca işlerini birlikte halletmişlerdi. Onların ki kardeşten de öteydi.
Ateş, Yasini ne kadar canından sakınıyorsa bu Tim de ki herkesi abisi ve kardeşi,dostu bellemişti. Kimsenin başına bir şey gelmesini istemiyordu. Bu yüzden degil mi bu 8 harfli kelimenın ağzından haykırırcasına çıkması. Bu yüzden değilmi bu kelimeyi söylerken boğazının düğüm düğüm olması...
Ateşin bu değişik halleri Yavuzu korkutmuştu.
"Ateş..." Dedi ve durakladı. Bu her bir şeyi söylüyordu kendi dilince...
" Fethi..." Dedi ve kahkahalarla gülmeye başladı.
Ne oluyordu bu adama Allah aşkına diye düşündü Keşanlı. Timde ki tek deli benim derken bütün tim yavaş yavaş deliriyordu galiba. Bu düşüncesine gülmek istedi. Fakat şuan ki durumları o kadar trajekomikti ki ne ağlaya biliyor ne de gülebiliyirdu. Gerçekten durumları içler acısıydı.
Ateşin ağzından çıkan tek bir isim onlar için büyük bir mutluluk sebebiydi. Erdem Yarbay, Ateşi kendine getirmek için emir cunlesi kurması onun için yeterli olmuştu.
"Asker! Malumat bildir." Dediği an Ateş kendine çeki düzen vererek soğuk bir dille konuşmaya başladı.
" Eşrefli köyünde Sebo'nun yanında bulunan bir muhbir Avcı ile Eylemin yerini bildiği malumatını geçti." Dedi.
Yavuz ve Erdem Yarbay ona bu bilginin doğruluğundan eminmisin derecesinde yüzüne baktılar. Ateş, hafif yüzünü dik tutarak konuşmaya başladı.
" Eminim komutanım. Bilgi teyit edildi. Uzun zamandır Eşreflide hareketlilik varmış köylüler bu durumdan şikayetçi olsalarda hiç kimseye haber verememişler."
Bu her şeyi açıklıyordu. Neden Avcı ile Gazetecinin yerinin bulunamadığının.
Erdem arkada bulunan Yüzbaşı Ademe" Adem, Eşrefli köyünün kordinatlarını ekrana istiyorum!" Dedi.
Adem hemen başını onay verir gibi salladı. Hiç kimseyi bekletmeden ekrana yansıttı köyü.
" Köy, Eşrefli. Terör gruplarının toplanma yeri olsada köye hiç bir baskın düzenlenememiş. Ateş ve Hafız siz keşif için köye sızacaksınız."
" Emredersiniz komutanım!" Sesleri çok yüksek çıkmıştı. Ateş ve Hafızın...
Ateş vermediği malumat akımına gekince duraksadı.
" Komutanım..." Dedi
Erdem Yarbay Ateşe devam et der gibi baktı. Gelen onay ile konuşmasına devam etti.
" Komutanım, köye Jammer sokmuşlar. Dışardan bağlantımız yok. Desteğe ihtiyacımız olabilir."
Erdem Yarbay derin bir of çekti. Bu Jammer işi hiç iyi olmamıştı. Alnını sivazlayıp aklına gelen planı söyledi.
" Hepimiz için tehlikeli ama bu tehlikeyi göze almamız lazım. Şimdi siz..."
****
" Komutanım bizim bu terörist kılıgında ne işimiz var. Adamların kıyafetlerinde bile hâyır yo-..." Keşanlı şikayetlerini sıralamay devam ederken Yavuzun;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BENİ { EYFET } UZUN BİR ARA VERİLMİŞTİR
Fiksi PenggemarDuvarda ki yazıyı gören kadın, Adamı sürükleyerek oraya götürdü. İki geç te içinden yazan şeyi okudular Duvarda ; İki insan bir birini seviyorsa buna mutlu bir son yoktur. Yazıyordu. İki genç aynı anda derin bir nefes alarak konuştu. " Ernest Hemin...