uyarı: bu bölümde smutumsu şeyler vardır.
sasuke;
bir kaç saat önce;
şimdi kucağımda olan kadınla az önce tanışmıştım.
ağzımdaki ucuz bira tadını atmak için, sigara yakacaktım.
dudağıma sıkıştırdığım sigaramı tam elimdeki çakmakla yakacakken, biri aniden sigaramın ucuna çakmağını uzattı.çakmağın ateşiyle sigara yanana kadar kadının yüzüne bakmadım.
ojeli tırnaklardan kadın olduğunun çıkarımını yapmıştım.(Y.N: şimdi birileri "yazar erkekte oje sürebilir" diyecek. sürebilir zaten ama sasuke, zarif bir elin ojeli tırnaklara sahip olmasını "kadın eli" diye yorumluyor. kadın çıkmasına da bakarsak haklı da yorumu.)
sigaram yandığında elin sahibine baktım.
saçları kırmızı loş ışıktan dolayı kırmızıymış gibi gözüken kadın, gözlerini hafif kısarak güldü.
yanıma oturdu, bacaklarını üst üste attı.
çakmağını, dekolteli elbisesinin üstüne giydiği siyah ceketinin cebine geri koydu.
sakura: ben sakura
s: sasuke..
sakura: yalnız oturmak sıkıcı değil mi?
s: eninde sonunda biri yanıma mutlaka geliyor.
sigara dumanımı dışarıya üflerken, kıkırdadı.
sakura: benim gibi desene..
sakura'nın koltukta benimle arasında olan boşluğu kapatmak için yanıma yaklaşmaya başladı.
sakura: peki yanına uğrayanlara ilgi gösterir misin?
s: evet. ama aklımda bu sefer daha farklı şeyler var...
sakura anlamamış şekilde bana baktı.
sakura'nın çenesini tutup, naruto'ya döndürdüm başını.
s: şu çocuğu görüyor musun? onunla uğraşmak istiyorum.
sakura: neden o?
sakura çenemdeki elimi tuttu, elimin içini öptü.
sakura: nedenini boş ver ya da... yardımcı olacağım her şekilde bu yakışıklıya.
s: uslu kız...
sakura'yı kucağıma çektim.
ellerimi beline koyarak, sakura'nın belini kavradım.saçlarını bağladığı tokayı çekip fırlattı.
saçlarını salladı, daha sonrasında yana atarak başını bana doğru eğdi.ellerimi sakura'nın belinden kalçasına indirdiğimde naruto'nun elinde tepsiyle bize baktığını gördüm.
istediğim şeye erişmiştim.
aramızda herhangi bir bağ olmamasına rağmen attığı kıskanç bakışlar, beni zevkten dört köşe olmamı sağlamıştı.
naruto'yu gözlerimle süzerken sakura'nın dudaklarını dudaklarımda hissettim.
ah.. bu kızla öpüşme kadar yakın olmak planım değildi.
kızın üst dudağını dişledim.
kızı öpüyor olmama rağmen, naruto'yu izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒾𝓃 𝒶 𝒻𝒸𝓀𝓃' 𝓂𝒾𝓃𝓊𝓉ℯ
Random-sasunaru- şeytanın imrendiği kişilerle dolu barda, barmen olarak çalışan naruto'nun hayatı pek de normal gitmiyordur. hayatının sıradan olmasını dilerken karşısına çıkan kişi yüzünden, hayatı daha da karmaşık bir hale gelecektir.