YENİ HAYAT YENİ TEBESSÜM

3.2K 31 6
                                    

Gözlermi açtığımda tavanı sesizce izledim.
Her şey yeniydi bu tavan bu ev bu şehir  bu hava bu insanlar ve en önemlisi ben..
Bugün günlerden pazartesi saat sabahın 5'i her sabah bu saate uyanmaya alışmıştım .
2 haftadır bursada yeni taşındığım bu evde yaşıyordum .
1+1 yaşadığım bu ev tek kişi için ideal bir boyutta ,ev her ne kadar küçükte olsa modern bir tarza sahipti küçük amerikan mutfağım koyu gri ,siyah ve beyazlarla çevriliydi tıpkı evin geri kalanı gibi tüm duvarlar grinin en güzel tonundaydı evde eksikler vardı tabi perdeler, halılar ,mutfak gereçleri ve daha bir sürü şey 2 haftadır elimden geldiğince evimi döşüyordum .
turkuaz fon perdeler gri düz pilelerle perdelerimi almıştım önceliğim dış gözlerden korunmaktı
Salon ve odam içinde küçük boyutta halılar almıştım birbirine benzeyen iki halımda griler ,maviler ,siyahlar ve uçuk pembeler barındırıyordu
Son olrakta içeçekler için meyve  blendr aldım daha sonra da kupalar ve bardaklar aldım tabak canaklara cok fazla ihtiyac duymadığım için birkaç parçayla yetindim .
Şuan evim benim için yeterliydi .
En sonunda gözümü tavandan ayırdım ve çift kişilik yatağımdan kalktım mutfağa doğru ilerledim ve uzun cam sürahiyi dolaptan çıkardım ve su bardağına doldurup kuruyan boğazımın susuzluğunu giderdim.

odama geri dönüp gardolabımı açtım bugün okulun ilk günüydü üniversite ye başlıyordum içimde ne bir sevinç ne bir heyecan vardı. Öylece dolabıma bakıyordum ve en sonunda rahat göbeği açık kısa kollu paçaları lastikli beyaz eşofman takımımı seçip çıkardım ve kapıya astım .
Duş almadan önce yatağımı düzeltim
Duştan çıkınca saçlarımı fönleyip kıyafetlerimi giydim küçük olan makyaj masası haline getirdiğim masaya geçtim cildim temizdi sadece muhtemelen uykusuzluktan oluşan göz altı morluklarımı kapatıp rimelimi uzun kirpiklerime sürüp en son da kırmızı ve dudak rengini barındıran rujumu sürüp dudaklarımla yaydım. Masada işim bitince kalkıp gereğinden fazla uzun saçlarımı bağlamak için kafamı eyip bileğimdeki tokayla bağladım .
Saçımın kalçamın aşağısına kadar gelmesinden dolayı durup durup bağlama isteğiyle oluşmasından dolayı bileğimde hep siyah bir toka bulunduruyorum.

Saate bakmak için masadaki kol saatime uzandım. saat 6 olmak üzereydi zaman bir türlü geçmiyordu .
Koyu yeşil deri olan saatimi taktım ve aynı koyu yeşil olan sırt çantamı aradım , çantamı dolapta bulunca eşyalarımı çantaya koyup en sonda rujumu çantaya atıp çantaya kapattım.kolidora geçip ayakkabı dolabını açıp siyah beyaz spor aykkabımı alıp giydim.
En sonda dışarı çıkıp sahile gitmek için otobüse bindim yarım saatlik yolculuktan sonra sahilde yürümeye başladım.  Yürümekten yorulduktan sonra tekrar saate baktım 7 olmuştu denize karşı bir bankta oturdum. Arkadan bir.simitcinin geçtiğini duydum arkamı dönüp ayağa kalktım . simitciye doğru giderken beni görünce durdu seyyar arabasını gösterip "ne ister benim güzel kardeşim" dedi
Seyyar arabaya bakıp bir simir bir meyve suyu iki de üçken peynirlerden istedim eşyaları kağıt torbaya koyup bana verdi parayı verdikten sonra teşekkür edip yerime geçtim. Torbadan eşyalarımı çıkartıp dizime koydum simitle peynirimi yerken içeçeğimide içtim. Öylece denize bakıyordum kahvaltımı yaparken denizin dalgalarından çıkan sesle düşüncelerime daldım. Geçmişten kurtulmuştum yepyeni bir hayat bekliyordu beni ama geçmiş sürekli düşüncelerimde var oluyordu bende kendimce önceki benin ölümünün yasını tutuyordum ...

Ne kadar süredir burda oturuyordum ne kadar süredir düşünüyordum kafam sürekli gidip geliyordu
Derin bir nefes alıp yavaşça  verdim
Ayağa kalktım ve tekrardan saate baktım saat 07: 54 tü. Ders saat 10 da başlıyordu amaartık okula gitmek istiyordum ve düzenimi oluşturmam gerekiyor .
Bu sefer bi taksi bulup taksiye binip 45 dakikalık yolculuktan sonra taksiden inmeden önce üçreti ödeyip indim okulun bahçesine geçip büyük bahçeye göz gezdirdim. Banklar yeşillikler ağaçlar ve küçük yol patikaları vardı saatin daha erken olmasından dolayı birkaç kişiden başka pek kimse yoktu okulun giriş bölümüne yakın ağacın altında olan bir banka oturdum . kafamı ağaca yaslayıp yukarı baktığımda yüzümde belli belirsiz bir tebessüm oluştuğunu fark ettim ilk defa bir şey yüzümde tebessüm oluşturuyordu.

Merhaba sevgili okuyuularım bir sonraki bölüm daha uzun olacak size şimdilik mavi yi tanıtmak yeni hayatından bir şeyler göstermek istedim .  sonraki bölüm çook daha güzel olacak. 

Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Lütfen hikayeyi yayalım ve en az 30 okur kitlesi oluşturalım bir sonraki bölüm içinn sevgilerle sevgili okuyucularım 💓

BANA BAĞLISIN. +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin