Park Ji គេក្មេងមែនតែគំនិតគេមើលទៅដូចក្មេង 10 ឆ្នាំអីចឹងចំណែក juunghyun វិញមិនសូវចេះគិតអីប៉ុន្មានទេអោយតាបានចំណេញយកទាំងអស់នៅតាថ្ងៃវាលួចមើលប៉ាៗវាចាក់ខ្ចៅហើយយកមកអនុវត្តទេ 😒
« ខ្ញុំក្មេងបុិននេះប្រហែលជាបងមិនទាន់ហ៊ានទុកចិត្តទេ..តែពេលខ្ញុំធំខ្ញុំមិនសន្យាថានឹងធ្វើឲ្យបងទុកចិត្តទេ..តែខ្ញុំនឹងធ្វើវាឲ្យបងឃើញថាខ្ញុំស្រលាញ់បង..» Junghyung ក្រសោបមុខ park ji ឲ្យសម្លឹងមើលកែវភ្នែកខ្លៅក្រឹមនោះ..
« បាទលោកប្តីតូច..ល្ងាចណាស់ហើយយើងចូលផ្ទះទៅ ..តោះ » Park ji បង្វិលរឿងនៅយូរវែងឆ្ងាយឡូវហើយក្មេងនេះពូកែសម្តីមិនស្ទើរទេ...
« បង..បងគិតថា Junghyung គេធ្វើមែនទេ » Tae សម្លឹមើលសកម្មភាពកូនពីមុខវេររ៉ង់ដារសម្លឹងមកក្រោមកន្លែងសួនផ្កា
« កូនក្មេងវាតែងតែបែបនេះយើងបណ្តោយគេមួយខ្យល់ទៅ..ធំឡើងគេនឹងចេះគិតហើយ..គេនឹងមានគូរស្រករដែលសាកសមនឹងគេហើយ..» JK អោបTae នឹងអង្អែលពោះគេថ្នម..
« បងថាទៅមើលបើគេស្រលាញ់គ្នាបងគិតមិច..» Tae បែរមកសួរប្តី..
« ក៏ភ្ជាប់ពាក្យឲ្យគេទៅ..ចប់រឿងហើយអូនកុំភ័យរឿងចឹងពួកគេធំឡើងនឹងចេះគិតគូរដូចប្តីអូនចឹង...កូនប៉ា..ឆាប់ចេញមកណាប៉ានៅរង់ចាំ » JK លុតជង្គង់ថើបពោះ Tae. . .
+ 7:00 PM
ដល់ម៉ោងអាហារពេលល្ងាចពួកគេក៏ចុះមកព្រមគ្នា Junghyung មានមេដោះជួយរៀបចំឲ្យពេល Tae កំពុងពោរពោះតែពេលខ្លះ JK ក៏ជាអ្នករៀបចំ...
« Appa ដើរតិចៗមោះ!!កូនជួយ.. » Junghyung ចុះកាន់ដៃ Tae ទាំងមាន JK ក្រសោបដងខ្លួនTae ពីក្រោយចំណែក Park ji កាន់ដៃ Tae មួយចំហៀងទៀត...
« អីយ៉ា..អរគុណកូនហើយលំបាកពួកកូនហើយ..ទៅញាំបាយចុះហើយទុកឲ្យប៉ាៗកូនធ្វើវិញ..» Tae ញញឹមញីសក់ក្បាលពួកគេទាំងពីររួចឲ្យ JK ជួយទប់ពោះគេដើរទៅតុអាហារ...ដើរបាន 3 ជំហានស្រាប់តែ Tae ឈឺពោះយកតែម្តង..
« Jung.. អាយ..អឹម..ឈឺណាស់ » Tae ក្តៀបជើងទប់ពោះខ្ញាំអាវ JK រហូតដល់មានទឹកលឿងថ្លាដូចទឹកនោមហូរចេញមក...
« Tae អូនទ្រាំបន្តិចទៅ..បងជូនអូនទៅពេទ្យ..ពួកឯងឆាប់ចេញឡានមក..ម៉ែដោះមើលពួកគេផង Tae ជិតសម្រាលកូនហើយ » JK ថាហើយបី Tae ទៅឡានរួចចេញដំណើរទៅយ៉ាងលឿន...
YOU ARE READING
🥀កិច្ចសន្យាស្នេហ៍🥀
Romance"ចាប់ផ្ដើមពីការស្រលាញ់គេតែម្ខាងហើយត្រូវជាមិត្តភក្តិជិត ស្និតរបស់ខ្លួនទៀត ទាំងដឹងរួចហើយថាគេមានម្ចាស់😪 ការស្រលាញ់គ្នារហូតមកបានក្លែយទៅជាការស្អប់ខ្ពើម និងភ្លេចអស់រាល់ពាក្យសន្យាចំពោះគ្នាហើយមិត្តភាពក៏បែកបាក់ ទៀត🙂💔" @Taekook✨