*

102 5 0
                                    

Kolivan milczał, ślizgając się po korytarzach statku Galran, z ostrzem Marmory mocno zaciśniętym w jednej dłoni, gotowym do użycia w każdej chwili. Ta placówka została uznana za opuszczoną, pustą, ale nie chciał ryzykować. Powodem, dla którego on i jego zespół byli tutaj, było to, że spodziewali się, że coś lub ktoś nadal będzie żył na tym statku. To może być wartownik lub druid.

Wszyscy rozdzielili się, aby szybciej pokryć duży obszar statku, a każde ostrze odpowiadało za całą podłogę. Ich cel był prosty: zabić pozostałych oficerów Galran, uratować szpiegów z ostrza, które wciąż były żywe, i uratować wszystkie możliwe zestawy. Przeszli przez tę procedurę z każdym pozornie opuszczonym statkiem wojennym, na jaki natknęli się, wysadzając je w powietrze, aby uniemożliwić siłom Zarkona podniesienie ich i dalsze wykorzystanie. Zanim to zrobili, zawsze obserwowali statek, aby upewnić się, że nie zabili swoich ludzi i znaleźć potencjalnych nowych rekrutów do ostrza w przyszłych decafoebach.

Może wydawać się dziwne, że grupa wojenna zbiera dzieci, ale porzucone kocięta były jednym z głównych źródeł nowych rekrutów. Nieczęsto Galra zwracała się przeciwko imperium Zarkona i wychodziła z niego żywa. Zestawy były znacznie częściej spotykane, a ponieważ każda Galra pod rządami Zarkona była na wojnie, nawet matki karmiące były na tych statkach. Chociaż znalezienie żywych kociąt było znacznie trudniejsze, ponieważ te młodsze od decafoebe nie mogły przeżyć więcej niż kwintant bez uwagi matki, a każdy starszy zestaw był wysyłany do akademii, aby zostać żołnierzem po odstawieniu od piersi. Musieli działać szybko, gdy odkryli puste statki, aby mieć największe szanse na znalezienie zestawów, które mogliby przywrócić do zdrowia.

Na szczęście drugie imię ostrza było szybkie.

Kolivan nie napotkał żadnych żołnierzy, gdy zamiatał swoją część statku, chociaż słyszał od czasu do czasu słabe krzyki zabitych przez jego kolegów na piętrach nad i pod nim. Niestety, nie wyglądało na to, żeby na tym statku był również któryś ze szpiegów ostrza. Przeszedł przez większość swojego przeglądu, nie znajdując nikogo żywego i przygotowywał się do powrotu do bazy z pustymi rękami.

Ale potem, kiedy skręcił w ostatni korytarz, usłyszał to. Płacz.

Jego uszy podniosły się na dźwięk, uważnie nasłuchując, gdy powoli szedł korytarzem, nasłuchując przy każdych drzwiach, aby znaleźć pokój, z którego dochodził dźwięk. Po chwili poszukiwań stwierdził, że były to czwarte drzwi po lewej stronie, i ostrożnie wyciągnął rękę, aby je otworzyć, jego ostrze było gotowe i gotowe do uderzenia, gdy otwierał drzwi.

Nikt nie rzucił się na niego, a po minucie opuścił ostrze i wszedł do pokoju.

To była sypialnia. Pojedyncza samica Galra leżała rozciągnięta na podłodze, jej żółte oczy były pozbawione życia, a większość jej fioletowego płaszcza była poplamiona krwią. Pod nią znajdowała się kałuża wyschniętego i skoagulowanego płynu, a ślad krwi z drzwi do jej aktualnej lokalizacji sugerował, że została zaatakowana, gdy próbowała wbiec do tego pokoju, aby uratować siebie i swój zestaw. (Nie było krwi za drzwiami, została zaatakowana w drzwiach swojej sypialni.)

Na jej nieruchomej, sztywnej piersi leżał malutki zestaw, trzęsąca się kępka futra, która powodowała zgiełk, który słyszał Kolivan. Nie miał na sobie żadnych ubrań - coś normalnego dla dziecka jego rozmiaru, nie było potrzeby, aby zawsze było trzymane blisko ciała matki - a jego futro było zabrudzone krwią, przez co zlepiało się i sklejało pod dziwnymi kątami . Wyglądało na to, że nie jest ranny, jednak krew pochodziła od mamy.

Kolivan podszedł bliżej i włożył ostrze do pochwy, ostrożnie kucając obok zwłok, by lepiej przyjrzeć się zestawowi. Wciąż był cienki, miał niewiele mięsa na kościach, co oznaczało, że prawdopodobnie był mniej niż phoeb stary. Pomimo swojego wieku trzymał się mocno ubrania matki, nie wyglądając na próbującego czołgać się po brzuchu matki, by ssać jeden ze sutków. Nic by im nie pomogło, gdyby spróbowali - nie mogli dostać mleka przez jej body - ale ważne było, aby wiedzieć, że są zbyt młodzi, by się czołgać.

Keith | ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz