September 14th, 2020. 6:00 o'clock, UTC + 9, Japan time zone.
In the Yodonheim hideout.
"Now we're going to have a massive trouble around here." The wicked Demon General of Betrayal Galza said.
"Nice job. Now we Yodonheim can bring monsters back to life." Mask of Darkness Carantula said.
"A lot of monsters, actually. A lot of them." Witch of the Stagnant Sea Numajo said.
"Wow, it will be super exciting." Minjo said.
"Abracadabra! Twas brillig, and the slithy toves. Did gyre and gimble in the wabe; All mimsy were the borogoves, And the mome raths outgrabe." Carantula chanted a magical invocation.
"Monsters arise!" Galza and Numajo said in unison.
A giant herd of monsters was summoned as a result of the invocations.
-The Orgs of Ogre Tribe Org: Ultimate Org Senki, Highness Duke Org Shuten, Highness Duke Org Ura, Highness Duke Org Rasetsu, Lost Highness Rakushaasa, Duke Org Yabaiba, Duke Org Rouki, Duke Org Dorodoro, Duke Org Kyurara, Duke Org Propela, Zeus Org, Poseidon Org, Hades Org, Turbine Org, Plugma Org, Harigane Org, Camera Org, Tsurigane Org, Tire Org, Wedding Dress Org, Hansen Org, Signal Org, Keitai Denwa Org, Bulldozer Org, Mushuningyou Org, Copy Org, Freezer Org, Soujiki Org, Bus Org, Tokei Org, Megane Org, Bike Org, Jintai Hyouhon Org, Shibakariki Org, Chimera Org, Karaoke Org, Tsubo Org, Bowling Org, Hakaishi Org, Sumibiyaki Org, Kajiya Org, Mateki Org, Juggling Org, Moujuutsukai Org, Monitor Org, Buriki Org, Kurushimemasu Org, Shoukatsu Org, Joukikikan Org; total count was 49.
-The Space Ninja Group Jakanja major executives were consisted of Boss Tau Zant Ultimate Form, Fourth Spear Wendinu, First Spear Furabijo, Second Spear Chuuzubo, Third Spear Manmaruba, Fifth Spear Sargain, Zero Spear Bat Zhe Rumba, Seventh Spear Sandaaru, Sixth Spear Satarakura (9 members); Chuuzubo's Bionin Corps was consisted of Kekkaibou, Kurrisotsubou, Hanasakkadoushi, Futabutabou, Kuttukuhoushi, Yumebakushi, Higenamazukin, Octonyuudou, Kirikirimaishi, Girigirigaishi (10 members); Sargain's Mechanin Corps was consisted of Jishakkumo, Mogudrago, Shiransu, Gamajakushi, Tekkotsumeba, Kangaroulette, Unadaigo, Chupid, Jukukinoko, Musasabisutaru, Fushokuruga, Furabijenu (12 members); Satarakura's Kamennin Corps was consisted of Jin-Giron, Kira-Cologne, Vamp-Iyan, Omo-Karu, Bero-Tan, Gomubi-Ron, Tsukko-Mina (7 members); Sandaaru's Phantom Beast Corps was consisted of Badogi, Dezargi, Madogi; total count was 40.
-Invasion Garden Evolien's Trinoids: Trinoid #0 Saunaginnan, Trinoid #1 Dragondolan, Trinoid #2 Hirurindou, Trinoid #3 Tensaikikku, Trinoid #4 Bakudandelion, Trinoid #5 Hakkarasniper, Trinoid #6 Zakurobacuum, Trinoid #7 Jishakunagengorou, Trinoid #8 Kinmokuseikamikakushi, Trinoid #9 Bankumushroom, Trinoid #10 Sharkurumarguerite, Trinoid #11 Ayameganezumi, Trinoid #12 Yatsudenwani, Trinoid #13 Mukadenpanji, Trinoid #14 Haematsu, Trinoid #15 Tsuribakatsuoribu, Trinoid #16 Tsutakotatsu, Trinoid #17 Shohousenkameleon, Trinoid #18 Rakkopiman, Trinoid #19 Hagetakarachi, Trinoid #20 Rougirafflesia, Trinoid #21 Reindeiasanta, Trinoid #22 Nanakusarumba, Trinoid #23 Aerotsutaskunk, Trinoid #24 Kunimasmaphogany; total count was 25.
-Alienizers: Agent Abrella, Agent X/Apollos the Demon, Reversian Succubus Hells, Reversian Blitz Hells, Reversian Bon-Goblin Hells, Speckonian Genio, Algolian Volgar, Algolian Whinsky, Algolian Giin, Algolian Brandyl, Algolian Baurbon, Diamantian Don Moyaida, Grorserian Hell Heaven, Rikomoian Kevakia, Anrian Beildon, Ridomihan Kersus, Zamuzan Sheik, Kajimerian Ben-G, Cristonian Ferley, Titanian Meteus, Wojonian Jinche, Barigean Milibar, Pukosian Jackil, Quotaian Dagonel, Pyrian Kurachek, Botsian Zortac, Dynamoian Terry-X, Yuilwerian Mime, Assassinian Jingi, Bokudenian Biskes, Aladonian Gyanjava, Gimonian Angorl, Dragian Ganymede, Jergonian Sukeela, Gedonian Uniga, Kight Reidlich, Bergian Cronen; total count was 37.
YOU ARE READING
[English fanfic] Rangers and Riders' Little Romance Wonder World (yaoi)
FanfictionA brand-new BL retake on Kamen Rider and Super Sentai Series, updated with more couples and more villains. A/N: The image(s) for this story does not belong to me. It belongs to the person who uploaded it on the internet. Also, this is a fanfiction...