Bugün erken uyandım ama 20 dakika yürüyüş yapamadım balkon dolu olduğu için sadece 10 dakika yaptım. Önce limonlu su içtim sonra soğuk su içtim ve ardından kahvemi yaptım onu içtim çok acıydı öğk neyse 10 dakika yürüdüm sonra kahvaltımı yaptım. Böyle işte teşekkürler.
Biraz önce hayvan gibi yedim pişman mıyım hayır çünkü şimdi spor yapacağım ve akşam yemeği yemeyeceğim. Arkadaşlar size şunu demek istiyorum isteklerinizi arzularınızı geride bırakmayın diyettesiniz diye. Bir şekilde dengelemeyi bilin ve yapacaksanız kaçamak saat 3 olmadan yapın en azından akşama kadar vücut birazını yakmış olur. Ben yedim ve çok çok kalori aldım şimdi spor yapacağım mis gibi akşamda yaparım büyük ihtimalle onlar eriyip gidecek ve ben normal hayatıma devam edeceğim.
1104 kalori yerken galiba 20 dakika filan sürdü yakmak için 1 saat 20 dakika spor yapmam gerekecek ama sonuç olarak beynime bunun kendisini kısıtlayan bir diyet olmadığını rahat olması gerektiğini gösteriyorum. Eğer beyine bir diyet bir kısıtlama düşüncesini verirseniz beyin kıtlığa girer ve daha fazla yemek ister o yüzden relax rahat dengeleyin yeterli.
15.56 güncellemesi: Spor yaptım toplam 6843 adım+700 zıplama+5 dakikalık kardio yaptım yani 675 kalori yaktım 1 litre su içtim şu anlık bıraktım akşam Leslie 3mil yaparım ya da 2 mil yorgunluğuma bağlı olarak bu arada normal bazal metabolizma hızım 1489 yani 1500 diyelim ben hızlı kilo verme için 1200 ayarlamıştım yani +500 kalori daha vermiş gibi oldum büyük ihtimalle anlatamadım ama umarım siz anlamışsınız teşekkürler.
Yarenden büyük hizmet bu da nasıl ya diyenler için açık örnekli bir WhatsApp konuşması ckdkxkgkclflc
Şimdi benim hızlı kilo vermem için almam gereken miktar 1200 kalori olduğuna göre ben de sadece 662 kalori aldığıma göre işte +500 kalori buradan geliyor akşam yapacağım leslie ile de 300 kalori yaktığım zaman 362 kalori almış gibi olacağım böylece bazal metabolizma hızımla beraber 900+1500=2400 olacak eğer böyle günde 900 kalori yakarsam hem 3 günde 1 kilo vermiş olacağım hem de vücudum şekillenmiş olacakHop nasıl yedim ama ckfkkflcl neyse gayet mutluyum büyük ihtimalle akşama da kurabiye filan yiyeceğim pişman değilim dengeleyeceğimi biliyorum. Önümde 90 gün var ve ben bir gün fazla (?) yedim diye geriye kalan 88 gün boyunca fazla yemeyeceğim 17 kilo vermem gerekiyor 12 hafta var önümde o yüzden gayet rahatım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜSÜ
Não FicçãoYazıyorum çünkü varım. Kiloluyum çünkü yiyorum. Saçmalıyorum çünkü bana ne. Teşekkürler Güncel: 68.7 Tam hedef: 53.5