"ဘတ္ဟြၽန္း ge သူေဌးက ရံုးခန္းကို ခဏတဲ့..."
တစ္ေန႔လံုး သူနဲ႔ မေတြ႔ေအာင္ ေ႐ွာင္ေနခါမွ တမင္ အေခၚခိုင္းေနတဲ့ darling ေၾကာင့္ ဘတ္ဟြၽန္း အၾကပ္႐ိုက္သြားသည္...မသြားရင္ေတာ့ ဖန္႐ွင္းက သူ႔ကို အထင္လြဲေတာ့မွာ
မနက္ကတည္းက သူပို႔ရမဲ့ ဖိုင္ေတြကို ဖန္႐ွင္းကိုပဲ လွည့္ခ် ေနတာမို႔ အခုမသြားရင္ေတာ့ ဖန္႐ွင္းရဲ႕ မွန္ဘီလူးလို အၾကည့္ေတြေအာက္မွာ အစစ္ခံေနရေတာ့မည္...."ဪ အင္း..."
အင္တင္တင္နဲ႔ ထြက္သြားတဲ့ ဘတ္ဟြၽန္းကို ဖန္႐ွင္း တစ္ဆံုး
ၾကည့္ရင္း ေသခ်ာေတာ့မွ သူ႔ေနရာမွာ အျမန္ဝင္ထိုင္ရင္း laptopရဲ႕ hidden file ေတြထဲ ဝင္ၿပီး အေရးႀကီးတယ္ထင္တဲ့ အရာေတြကို memory stickထဲ လႊဲေနလိုက္သည္...ဘယ္သူမွ မျမင္ခင္ မျမန္လုပ္ရမယ္ေလ...မိသြားရင္ မ်က္ႏွာေဖာ္ႏိုင္မွာမဟုတ္ေတာ့....တဖက္တြင္ေတာ့ ဘတ္ဟြၽန္း ရံုးခန္းေ႐ွ႕ ရပ္ေနလိုက္သည္..
Darlingက ဘာလ္ို႔ေခၚတာလဲလည္း သိသည္...သူ႔ကို
ျပႆနာ႐ွာေတာ့မည္ေလ....သူ တခါးကို ေခါက္လိုက္ေတာ့...ဝွစ္ကနဲ ပြင့္သြားတဲ့ တခါးနဲ႔အတူ သူလည္း လက္ကအဆြဲခံရၿပီး ေနာေက်ာက ေအာင့္ ခနဲ ခံစားရေတာ့သည္..
darlingဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက တခါးျပန္ပိတ္လိုက္လည္းေတာ့ ဘတ္ဟြၽန္း မသိပါ ေလာ့ေတာ့က်မည္မဟုတ္...သြက္လက္လြန္းတဲ့ ေဂ်ာင္ဆူးေၾကာင့္ ဘတ္ဟြၽန္း မ်က္လံုးမွိတ္ထားမိရာက ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူအခု ေဂ်ာင္ဆူးနဲ႔ နံရံၾကား ညႇပ္ေနသည္ပဲ......ေဂ်ာင္ဆူးက ခပ္ရြဲ႔ရြဲ႔ျပံဳးလိုက္ၿပီး ဘတ္ဟြၽန္း ရဲ႕ ေမွး ျဖားကို ကိုင္ေျမႇာက္လိုက္သည္...."ကိုယ့္ကိုဒီလိုပဲ ေ႐ွာင္ေနေတာ့မွာလား အခ်စ္.."
ေမွးျဖားကို ပြတ္သတ္ရင္းေျပာေနတဲ့ darling က ဘာမွမျဖစ္ေပမဲ့ ဘတ္ဟြၽန္း ရင္ထဲေတာ့ ေျဗာင္းဆန္ေနေလၿပီ...မ်က္ႏွာ တစ္ခုလံုးလည္း ႐ွက္စိတ္နဲ႔ နီျမႇန္းလာတာမို႔ တစ္ဖက္ကို မ်က္ႏွာလႊဲမိေလေတာ့ ေဂ်ာင္ဆူးက အျမန္ပဲ သူ႔နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မိေအာင္ လုပ္လိုက္သည္...
"ကိုယ္ေမးတာေျဖေလ...အခ်စ္..."
႐ွက္ေနတဲ့ ဘတ္ဟြၽန္း ကို စခ်င္ေနတဲ့ ေဂ်ာင္ဆူးက အတင္းေမးေလေတာ့ ဘတ္ဟြၽန္း တံေတြကိုသာ ၿမိဳခ်မိသည္...အခုလို ေမးေနတဲ့ darlingရဲ႕ ပံုစံက အရမ္းစြဲေဆာင္မႈ႐ွိေနတာကို darlingကေတာ့ မသိ႐ွာဘူးပဲ....
ႏႈတ္ခမ္းကို ကိုက္ထားတဲ့ ဘတ္ဟြၽန္း ရဲ႕ မ်က္ႏွာနား ပိုတိုးကပ္မိေတာ့ ဘတ္ဟြၽန္း မ်က္လံုးကို အတင္းမွိတ္လိုက္မိသည္....သူ႔အမူအရာေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းတြန႔္သြားရံု ေဂ်ာင္ဆူးက ျပံဳးလာသည္...ထို႔ေနာက္...ေ႐ွ႕က အရမ္းေတြ ႐ွက္ရမ္းၿပီး ျဖဴစင္ျပေနတဲ့ ေခြးေပါက္ေလးရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ငံုခဲစုတ္နမ္းလိုက္သည္.....စ ဖို႔ သက္သက္ ေတြးထားေပမဲ့ မလႊတ္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ အခ်စ္ ရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းက ျပဳစားလြန္းတယ္.....ဘယ္ေလာက္အထိ ၾကာမွန္းမသိ ဘတ္ဟြၽန္း ေဂ်ာင္းဆူးရဲ႕ ရင္ဘတ္ကို တြန္းေလေတာ့မွ လႊတ္ေပးလိုက္သည္