Part 3 (Z+U)

255 38 2
                                    

​ေလးဖင္​့​ေသာ​ေျခလမ္​းတို႔ျဖင္​့ ဦးတည္​ရာက အိမ္​ကို...စိတ္​ပ်က္​လက္​ပ်က္​ျဖင္​့စိတ္​အ​ေျခ​ေနက ဟိုးဂိတ္​ဆံုး​ေအာက္​မွာ...စားစရာမ႐ွိ​ ေလ်ာ္​စရာ႐ွိ​ေန​ေသာအ​ေျခအ​ေန...ကံဆိုးမွသြားရာမိုးလိုက္​လို႔ရြာဆိုသလိုပဲ...​ေကာင္​းကင္​ယံမွအမည္​း​ေရာင္​တိမ္​လိပ္​မ်ားဟာ..မိုးစက္​အသြင္​ျပင္​းထန္​စြာ ရြာသြန္​းလာသည္​...​ေနာက္​​ေက်ာမွ​ေက်ာပိုးအိပ္​အကူျဖင္​့​ေခါင္​းကို စိုစြတ္​ျခင္​းမွတခဏအကာအကြယ္​ယူရင္​း ​ေျခလမ္​းတို႔ကိုအ႐ွိန္​ျမင္​့လိုက္​သည္​....

တခဏအၾကာမိမိ​ေနာက္​မွလိုက္​လာ​ေသာ အနက္​​ေရာင္​ကားထံမွ ဟြန္​းတီးသံ​ေၾကာင္​့ ​ေျခလမ္​းတို႔ကို မရပ္​ခ်င္​ရပ္​ခ်င္​ႏွင္​့ရပ္​လိုက္​ရသည္​...

Aww..စီနယာ ရိဖန္​ပဲကိုး...

"အိမ္​ျပန္​မလို႔လား ဘတ္​ဟြၽန္​းနီး...ကိုယ္​ျပန္​လိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​​ေလ..."

ႂကြက္​စုတ္​လိုျဖစ္​​ေနတဲ့ကိုယ္​့အ​ေျခ​ေန​ေၾကာင္​့ သူျငင္​းမ​ေန​ေတာ့...

"ေက်းဇူးပါ စီနီယာ.."

ကား​ေပၚတြင္​ သူတိတ္​ဆိတ္​စြာပင္​လိုက္​လာခဲ့သည္​..
သူ႔ထံတြင္​ရိဖန္​ႏွင္​့ပတ္​သက္​ၿပီးခံစားခ်က္​႐ွိ​ေန​ေသာ္​
လည္​း ဤအ​ေျခအ​ေနတြင္​ သူ ဘယ္​လိုမွရင္​မခုန္​ႏိုင္​ မၾကည္​ႏူးႏိုင္​....အဟက္​! မ​ေျပာဘူးလား...အခ်စ္​ ကို ၾကည္​ႏူးဖို႔  သူ႔မွာ အခ်ိန္​မ႐ွိဘူးဆိုတာ....

"ဘာျဖစ္​​လာတာလဲ ဘတ္​ဟြၽန္​းနီး...မ်က္​ႏွာလည္​းမ​ေကာင္​းဘူး​ေရာ..."

သူ႔ရဲ႕အမူအရာကိုရိပ္​မိ​ေနဟန္​႐ွိတဲ့ ရိဖန္​ထံမွ အ​ေမးကို သူ  အသက္​ျပင္​းခ်ရင္​း ​ေခါင္​းသာခါမိ​ေန​ေတာ့သည္​...
ကိုယ္​့အပူကို သူမ်ားကို မကူး​ေစခ်င္​သလို...အျဖစ္​မ႐ွိ တဲ့ကိုယ္​့အျဖစ္​ကိုလည္​း မသိ​ေစခ်င္​....နားလည္​သြားဟန္​႐ွိတဲ့ ရိဖန္​က ထပ္​ၿပီး မ​ေမး​ေတာ့ပဲ အိမ္​ကိုသာဦးတည္​​ေမာင္​းႏွင္​​ေတာ့သည္​.....

...............................................................
Third person's pov
/ဂုဏ္​ယူပါတယ္​ အုကၠဌJo.. ႐ွဲယာ႐ွင္​​ေတြရဲ႕မဲ​ေပးခ်က္​အရ ခင္​မ်ားကို new memberဝင္​အ​ေနနဲ႔အခုလို​ေတြ႔ရတာ...ဝမ္​းသာပါတယ္​... /

Unexpected Love Where stories live. Discover now