Part 1 (Z+ U)

1K 50 3
                                    

တီတီတီ...တိီတီတီ..တီတီတီ...
မနက္​alarm ျမည္​သံ​ေၾကာင္​့ သူ အိပ္​ခ်င္​မူးတူးျဖင္​့ ကုတင္​​ေဘးနာရီကိုမ်က္​လံုးမဖြင္​့တမ္​းစမ္​းကာျပန္​ပိတ္​လိုက္​ပီး အိပ္​စက္​စက္​ျခင္​းကိုျပန္​လည္​
တြယ္​ကပ္​ထားလိုက္​သည္​...

​*ေျဗာင္​ဘတ္​ဟြၽန္​း...~~~~ထ​ေတာ့..*

*အင္​း..Appa umm *

မီးဖိုခန္​းမွဖခင္​ျဖစ္​သူကမနက္​စာျပင္​ဆင္​ရင္​းသား​ေတာ္​​ေမာင္​ကိုထိုမ်ွခ်ိုျမိန္​လွ​ေသာ အသံက်ယ္​က်ယ္​ျဖင္​့နိုး​ေနျခင္​းပင္​​ ထိုလူသားက​ေတာ့ဟိုဖက္​ဒီဖက္​ကုတင္​ထက္​လူးလိွမ္​့
ရင္​း အင္​းအင္​းအဲအဲဟူ​ေသာအသံမွအပ မ်က္​လံုးအစံုတို႔သည္​ မွိတ္​​ေနဆဲ..

*ေျဗာင္​ဘတ္​ဟြၽန္​း ထ​ေတာ့လို႔​ေျပာ​ေနတယ္​..မင္​း​ေျပာ​ေတာ့ ဒီ​ေန႔interview​ေျဖရပါမယ္​ဆို*..

​ေနာက္​မွမ​ေနႏိုင္​စြာ..မီးဖိုခန္​းမွသားျဖစ္​​သူအခန္​းထဲဝင္​ႏိုးရ​ေသာ Appa​ေျဗာင္​..
ၾကည္​့စမ္​းၾကည္​့စမ္​း..​ေျဗာင္​ဘတ္​ဟြၽန္​း အခန္​းလား ႂကြက္​သိုက္​လား မသဲကြဲ..အဝတ္​အစား​ေတြလည္​းသူ႔​ေနရာနဲ႔သူမ႐ွိျပန္​႔က်ဲ​ေနလို႔..

စားပြဲ​ေပၚမွာလည္​းစာရြက္​စာတမ္​း​ေတြစာအုပ္​​ေတြ​ေဖာင္​​ေတြကျပန္​႔က်ဲ​ေနလို႔..စာရြင္​စာတမ္​း​ေဖာင္​ဆိုလို႔အထင္​မႀကီးပါနဲ႔ အလုပ္​​ေလ်ွာက္​လႊာ​ေတြနဲ႔cv ​ေဖာင္​​ေတြသာ...
Interviewဆိုတဲ့Appaရဲ႕စကားသံ​ေၾကာင္​့ ဘတ္​ဟြၽန္​းကမမ္​းကတမ္​းထလားရင္​း ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲသို႔​ေ​ျပးရေတာ့သည္​...

​ေရခ်ိဳးခန္​းမွထြက္​လာသည္​ႏွင္​့ interviewႏွင္​့သင္​့​ေတာ္​သည္​့ တစ္​စံုတည္​း​ေသာဝတ္​စံု..တနည္​း..interview ​ေျဖတိုင္​းဝတ္​သည္​့ဝတ္​စံု..ကိုအျမန္​လဲရင္​း..​ေက်ာပိုးအိပ္​လြယ္​ကာ..ဘတ္​စ္​ကားမွတ္​တုိင္​သို႔​ေျပးရ​ေလ​ေတာ့သည္​...
Mr. Byun ျပင္​​ေပးသည္​့မနက္စာကို​ေတာင္​ ျမည္​းခြင္​့ပင္​မရလိုက္​ပါ..

...........................................................

အနက္​​ေရာင္​ကား​ေလးတစ္​စီးNext In company​ေ႐ွ႕ထိုးရပ္​လိုက္​သည္​ႏွင္​့တၿပိဳင္​နက္​ staffမ်ားအဆင္​သင္​့သူ႔​ေနရာႏွင္​သူအစီစဥ္​တက်ရပ္​​ေနၾကသည္​..ထိုကားအတြင္​းမွ အနက္​​ေရာင္​suitအျပည္​့ႏွင္​့ driver​ေဘးမွ secretary ျဖစ္​သူ ထြက္​လားပီး​ေနာက္​ခန္​းမွCEOဆိုသူကိုတံခါးဖြင္​့​ေပးလိုက္​သ​ည္​ႏွင္​့တၿပိဳင္​နက္​ staffမ်ား ဦးၫြတ္​​ေပးရသည္​မွာ90'bow.
ထိုသူဟာ ကားအတြင္​းမွထြက္​ပီး မိမိcompanyကို လွမ္​း​ေမွ်ာ္​ျကည္​့လိုက္​သည္​..

Unexpected Love Where stories live. Discover now