Part 2 (Z+ U)

302 31 2
                                    

*wow... ၾကယ္​​ေတြက ​ေအ့ လွလိုက္​တာ.​ေအ့ .ဒါ​ေပမဲ့​ ​ေအ့ ေကာင္​ကင္​က​ေမွာင္​​ေန​ေတာ့ ​ေအ႔ မလိုက္​ဖက္​ဘူး..
မင္​း ​ေအ ့သိလား ​ေအ ့Chen...​ေအ့ စီနီယာ ဝူခရစ္​က​ေလ ​ေအ့ ၾကယ္​​ေလးလိုပဲ ​ေအ့ အရမ္​း​ေတာက္​ပ​ေနတာ... ငါက ငါက ငါ့ဘဝ​ေတာ့ ​ေအ ့သူနဲ႔မလိုက္​ဖက္​ဘူးဟ..အီး ဟင္​့ဟင္​့..*

*အင္​းအင္​း... အခု​ေတာ့အိမ္​ျပန္​ရ​ေအာင္​​ေနာ..လာထ ငါ့ပခံုးကိုတြဲထား..*

မူးမူ႐ူး႐ူးျဖင္​ တ​ေအ့​ေအ့့နဲ႔ ေအာ္​ႀကီးဟစ္​က်ယ္​ လမ္​း​ေဘးမွာ ​ေအာ္​ငို​ေနတဲ့ ဘတ္​ဟြၽန္​းကို ခ်ဲးန္​ ​ေတာ္​​ေတာ္​စိတ္​ညစ္​သည္​...ျဖတ္​သြားျဖတ္​လာ လူမ်ားကလည္​း ကြက္​ၾကည္​့ကြက္​ၾကည္​့နဲ႔မို႔ မ်က္​ႏွာ​ေတာ္​​ေတာ္​ပူရသည္​
အာဂ်ီးမားဆိုင္​က​ေနျပန္​လာကတည္​းက သူ႔ကိုရစ္​​ေနတာ... အခုလည္​း လမ္​း​ေဘးမွာထိုးအန္​ပီး ​ေကာင္​းကင္​ကို​ေမာ့ၾကည္​့ရင္​း သူ႔ခံစားခ်က္​​ေတြကို ​ေအာ္​ဟစ္​​ေနျပန္​သည္​ကို ခ်ဲးန္​ အျပစ္​အ​ေျပာရက္​ပါ...သူ႔အ​ေၾကာင္​းကိုကိုယ္​သာအသိဆံုး​ေပမို႔..ငယ္​​ေပါင္​း​ေတြဆိုလည္​းမမွား​ေပ...

သူ​ေျပာ​ေနသည္​့ တရုတ္​လူမ်ိုးစီနီယာ ဝူခရစ္​သည္​ သူအထက္​တန္​းကတည္​းက တဖက္​သတ္​ ခ်စ္​​ေနရသည္​့အစ္​ကို...အရပ္​႐ွည္​႐ွည္​ အသားျဖဴျဖဴ မ်က္​ခံုးတန္​းတန္​းႏွင္​့ အလြန္​ပင္​ခန္​႔ညား​ေသာ ပ်ိဳတိုင္​းႀကိဳက္​ႏွင္​းဆီခိုင္​...သမီး႐ွင္​မ်ားကလည္​း သားမက္​​ေတာ္​ခ်င္​​ေနၾကသည္​က ခပ္​မ်ားမ်ား..

ဘတ္​ဟြၽန္​းအထက္​တန္​းပထမႏွစ္​တြင္​ ဝူခရစ္​​ေခၚ ဝူရိဖန္​ ရဲ႕မိဘကိုးရီးယားသို႔ အလုပ္​ကိစၥႏွင္​့​ေျပာင္​းလာခဲ့သည္​..
ထိုအခ်ိန္​တြင္​ ဝူခရစ္​ အထက္​တန္​းတတိယႏွစ္​ပင္​တက္​​ေနပီျဖစ္​သည္​..
သူဟာ မိဘမ်ိဳး႐ိုး​ေကာင္​းသူ တ႐ုတ္​ျပည္​မွာ အခ်မ္​းသာဆံုးစာရင္​းဝင္​ Wu မ်ိဳးႏြယ္​၏ ​ေျမးဦးျဖစ္​သလို..
အ​ေမြစားအ​ေမြခံသားရတနာတစ္​ဦးပင္​ျဖစ္​​ေသာ္​ညား..
​ေမာက္​မာတာမ်ိဳးမ႐ွိ တစ္​ပါးသူကို တန္​းတူပင္​ဆက္​ဆံသည္​
သူ႔ရဲ႕အျမဲလိုလိုျပံဳး​ေနတတ္​တဲ့ မ်က္​ႏွာ​ေၾကာင္​့လည္​း
လူအမ်ားတြင္​ထင္​​ေပၚ​ေနတာမဆန္​း...
ဤသို႔​ေသာ္​ လူမ်ိဳးကို ခ်စ္​မိသည္​ကား ဘတ္​ဟြၽန္​းမလြန္​ပါ..

Unexpected Love Where stories live. Discover now