1. Bölüm ♠

477 33 13
                                    

&&&

Günün yorgunluğu ile başını yumuşak yastığa koydu ve kendini uykunun kollarına bıraktı. Uyumasının üstünden çok geçmeden yatağında hissettiği hareketlikle gözlerini korkuyla açtı. Ensesine vuran nefesle donakalırken korku bedenini çoktan ele geçirmişti.

"Kimsin sen?"sesi titriyordu.

"Şitt!" kızın arkasında ki beden daha çok yaklaşırken.

Kızın kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı bile. Kız belinde hissettiği kollarla iyice korkmaya başladı. O korkuyla ağzından ufak bir hıçkırık kaçmıştı. Ağlıyor muydu? Hayır, ne zaman korksa hıçkırmaya başlardı.

"Korkma benden.." Kotktuğunu nerden anlamıştı ki?

"Kimsin ve benden ne istiyorsun?" ancak sorduğu soruya cevap gelmedi korkarak sorusunu tekrarladıktan sonra cevap alabildi.

"Sacede.. sadece sana ihtiyacım var." sesi çaresiz çıkmıştı ve kız oldukça şaşırmıştı. En azından onun bir sapık, psikopat ve ya katil biri olabileceğini düşünmüştü. Sesinin aciz çıkması kızın ön yargısını yıkmıştı. Fakat yine de korkuyordu. Ama bir dakika kendisine neden ihtiyacı vardı ki? Tam konuşacakken susmuştu.

"Lütfen sadece uyu, sana bir şey yapmayacağım!" fısıltılı bir ses tonuyla.

Kız yaşadığı bu şeyin rüya mı yoksa gerçek mi olduğunu anlayamadı. Anladığı tek şey güvenmediği bu kollarda rahat ettiğiydi. Burnuna dolan o adamın kendine has kokusuyla gözleri kapandı..

-

Sabah gözünü açar açmaz hızla yerinden doğruldu. Gözleri etrafı tararken yaşadığı şeyin aslında bir rüya olduğunu anlayınca rahatlayacaktı, ta ki makyaj masasının aynasına yapıştırılmış olan notu görene kadar.

"Teşekkür ederim .."

&&&

Yepyeni bir mini hikaye ile karşınızdayım. Bu hikayenin kurgusunu aylar önce bulmuştum ve bölümleri o zaman yazmaya başlamıştım. En sonunda bütün bölümleri tamamladıktan sonra yayınlamanın zamanı geldi. Gizemli bir hikaye ve gizem son bölümde ortaya çıkıyor. Umarım becerebilmişimdir.

Ve son olarak bunu ve diğer bölümleri en yakanım ikizim dediğim en değerlime (JungDaisy) ithafen yazılmıştır. ❤️

SHADOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin