HUNHAN'IN BEBEĞİ SEHAN
Yazar: oohsehan
2. Bölüm
Ne? Kim Jong In? Sehun'un en yakın arkadaşı Jongin? Adımı nereden biliyor ve neden çağırdı ki beni?
"Merhaba?" dedim şaşırmış ve meraklı gözlerimi Jongin'in üzerine dikerek. Gülümsedi ve bana doğru yaklaşmaya başladı. Bende ona doğru bir kaç adım attım. Hala gözlerim kocamandı.
"Merhaba Luhan. Şey aslında biliyorum biraz garip olacak ama bugün benim doğum günüm. Gece küçük bir parti yapacağız. Okuldan bir kaç arkadaş gelecek. Neden sen ve arkadaşlarında gelmiyorsunuz? Çok eğlenceli olacak." dedi iyice yanıma yaklaşıp elini omzuma koyduğunda.
"Ah şey adımı nereden biliyorsun?" dedim kafamı kaşıyarak.
"Adını çoğu kişi biliyor zaten Luhan. Seni okulda tanımayan kişi sayısı oldukça az. Sanırım Çinli ve bu kadar tatlı olmandan." dedi yüzüne gülümsemesini daha derin yayarak.
"Hahaha pekala. Aslında parti iyi fikir. Ama önce arkadaşlarımla konuşmalıyım." dedim gülerek.
"Doğru, sana telefon numaramı vereyim onlarla konuşunca beni ara." dedi cebinden telefonunu çıkartırken.
"Numaranı söyle Jongin. Seni çaldırayım." dedim telefonumu çıkartıp kilit ekranını açarken. Numarasını söyledi kaydettim ve onu çaldırdım. Ardından ders zili çaldı ve ikimizinde gitmesi gerekiyordu.
"Ah zil çaldı Jongin-ah. Görüşürüz. Seni arayacağım." dedim ve el sallayıp sınıfa doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.
Onun da arkamdan "Görüşürüz Lulu!" diye bağırdığını duydum. Lulu? Her neyse derse yetişmeliydim. Sınıfa geldiğimde Jongdae ve Yifan da gelmişlerdi. Hepsi bana doğru soran bakışlar atmaya başladılar.
"Neredeydin Luhan?" sonunda beklediğim soru Yifan'dan gelmişti. Yanlarına doğru yürüdüm ve sırama oturdum. Henüz öğretmen derse girmemişti. Yüzüme gülümseme yerleştirdim. Onlara doğru döndüm.
"Sınıfa gelirken koridorda birinin bana seslendiğini duydum. Arkamı döndüm ve kim olduğunu görmek için sesin geldiği yöne baktım. Bu Jongin'di. Kim Jong In. Sehun'un en yakın arkadaşı olan esmer çocuk hatırladınız mı?" dedim parlayan gözlerle.
"Evet." dedi Yixing. Diğerleri de kafalarını salladılar.
"Eee ne dedi?" dedi Kyungsoo meraklı gözlerle. Anlatmaya devam ettim.
"Yanıma geldi ve bugün doğum günü olduğunu söyledi. Gece bir parti yapacakmış ve bizi de çağırıyor. Gidelim mi çocuklar?" dedim hevesli ve heyecanlı gözlerle onlara bakarken.
"Bizi de mi?" dedi Minseok şaşırmış bir tavırla.
"Evet." dedim kafamı sallarken.
"Biz ne alaka?" dedi Yifan.
"Bilmiyorum. Okuldan da bir kaç kişi gidecekmiş." dedim ve devam ettim.
"Gidelim mi çocuklar? Ha? Eğlenceli olur. Hem de biraz fark olur bizim için." dedim. Düşünmeye başladılar ve sonra kafalarını salladılar. Bu evet demekti yani gidiyoruz hehe.
Aslında partiden çok Sehun'u görebileceğim için mutluydum. Yani sonuçta Jongin'in en yakın arkadaşıydı ve partiye gelirdi. Düşüncelerime dalmışken öğretmen sınıfa girdi ve çıkardı beni düşüncelerimden.
Teneffüs zili çalınca hemen Jongin'i aradım. Geleceğimizi söyledim. Yer ve zamanı sordum. Bir gece klubünde saat 9.00'da başlıyordu. Çocuklara da söyledim. Saat 8.00'de okulun önünde buluşup beraber gitmeye karar verdik.
Okul sonunda bitmişti. Evlere dağıldık. Eve gider gitmez karnımı doyurdum ve biraz yatmaya karar verdim. 2-3 saat uyuduktan sonra uyandım ve saate baktım 6.45'ti. Yattığım yerden ne giyeceğim diye düşünmeye başladım. Aklıma bir şey gelmeyince kalktım ve dolabıma baktım. Siyah deri ceketime gözüm ilişti. Aldım ve yatağın üzerine koydum. İçine giymek için siyah hafif v yaka tişörtümü aldım ve ceketimin yanına koydum. Altına siyah yırtık pantalonumu giymeye karar verdim ve onu da diğerlerinin yanına koydum. Ardından derin bir nefes alıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giydim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı geriye doğru taradım ve ellerimle şekil verdim. Hafif saç spreyi sıktım. Ardından eyelinerımı aldım ve sürdüm. Artık hazırdım. Saate baktım. 7.25'ti. Kapıya yöneldim ve siyah botumu giydim. Ardından okula doğru yürümeye başladım. Okula vardığımda herkes gelmişti.
"Selam çocuklar!" dedim gülümseyerek.
"Selaam!" dediler gülerek ve el sallayarak. Ardından Yifan beni süzdü.
"Wow Luhan! Hiç fena görünmüyorsun dostum." dedi. Utanmış mıydım ben? Haha.
"Sağol Yifan!"dedim başımı eğerek. Bu davranışıma hepsi güldü.
"Hadi artık gidelim. Yoksa geç kalacağız." dedi Jongdae. Haklıydı. Yürümeye başladık. Sonunda Jongin'in dediği gece klubüne geldik ve içeri girdik. Çok kalabalık değildi ve yumuşak ama eğlenceli müzikler çalıyordu. Sehun gelmiş mi diye içeri bakınırken Jongin geldi yanımıza gülen yüzüyle.
"Selam herkese!" dedi.
"Selam!" herkes birden söyledi. Jongin gülümsedi ve bana döndü.
"Beni mi arıyordun Luhan?" dedi kahkaha atarak. Bende ona eşlik etmeye başladım. Bir yandan da etrafa göz gezdiriyordum ve o an! Oh Sehun! Ve bu tarafa bakıyor!
Selam^^ İlk bölüm çok kısaydı ve uzun bir bölüm yazmaya çalıştım ama pek olmadı gibi adfggjjjk Hehe~~ Bu benim ilk ficim ve eğer hatam varsa lütfen bana söyleyin ve kusura bakmayın^^ Ve ve ve okuyup desteklediğiniz için teşekkür ederim^^ Umarım beğenirsiniz.. ^-^