Taehyung neváhal a znova pobozkal Yoongiho krk. Jemne sať a hrýzkať jeho krk bola ozaj lahodná skúsenosť. Jeho bledá pokožka bola, tak citlivá a Yoongiho hánky boli celé biele.
Taehyung cítil aký je napätý, tak sa rozhodol chytiť a jemne stlačiť Yoongiho stehno.
V ten moment Yoongi chytil Taehyungové rameno a nepatrne zakňučal.
Tae sa uškrnul, „Si veľmi citlivý,“ pošepkal mu.
„B-buď t-ticho,“ odvrkol Yoongi.
Tae sa mierne zasmial, „nechceš aby som prestal, že?“
Yoongi na neho zízal a snažil sa zakryť to ako sa červená, keďže nebol plne schopný vstrebať Taeho slová. Po celú dobu na strednej, aj roky pred ňou, sa nikdy necítil tak chcený ako teraz. Nikdy sa necítil tak dobre ako teraz.
Sklopil pohľad, pokúšajúc sa schovať tvár pred Taehyungom a zamrmlal, „nie, nechcem.“
„Prepáč, čo?“ Spýtal sa Taehyung, hoci musel jasne počuť čo Yoongi povedal.
Yoongi sa zamračil, „viem že si ma počul, idiot,“ odvrkol.
„To áno ale chcel som to počuť ešte raz o trochu hlasnejšie,“ povedal s úškrnom.
Yoongi síce zaváhal ale nakoniec vyhovel Taeho požiadavke, „nechcem, aby si prestal.“
A presne tieto slová Taehyunga nabudili ešte viac. Štuchol Yoongiho na posteľ a začal mu sťahovať sveter. Yoongiho oči sa naširoko otvorili a zastavil Taehyunga v jeho pohyboch. Tae sa na neho zmätene pozrel, „myslel som, že nechceš aby som prestal.“
„J-ja, um... N-nechcem aby si to videl,“ pokúšal sa Yoongi vysvetliť.
„Prečo niee?“ Taehyung našpúlil pery. Sadol si na Yoongiho rozkrok a uveznil Yoongiho boky medzi jeho nohami. Yoongi si náhle rukou zakryl ústa a zahryzol si do prsta. Tae sa jemne pousmial a začal hýbať bokmi. Yoongi zatvoril oči a zahryzol do prsta silnejšie. Až do chvíle kým mu ho Taehyung neodtiahol. Zobral Yoongiho ruku a venoval jej rýchly božtek. Potom chytil obe jeho ruky a zápästia mu pritlačil oproti posteli.
Uškrnul sa, „je kúsanie nejaký tvoj kink?“ spýtal sa. Vďaka jeho hlbokému hlasu sa Yoongi prehol v chrbte.
Ale toto naťahovanie nebolo Yoongiho štýl. Zodvyhol sa aby dosiahol na Taehyungov krk a jemne do neho zakúsil. Potom zastal a zašepkal, ,,pokiaľ ti to nevadí.“
Taehyung sa uškrnu a naklonil sa bližšie k Yoongiho krku. Zanechal ďalší božtek predtým než mu, znova zakúsol do krku a začal dané miesto sať.
,,Taehyung~“ zavzdychal Yoongi.
,,Hmmm?“ zamumlal Taehyung.
Yoongi túžil po tom aby mu celé telo pokryl rôznymi cucflekmi. Ale vedel že keby sa mu celý odhalí, tak by sa to mohlo všetko pokaziť.
Yoongi prstom namieril na svoj hrudník a so psími očami sa pozrel na Taehyunga, „tu...“
,,Je to, to čo mačička chce?“ spýtal sa Taehyung.
Yoongi nad touto prezývkou sčervenal, ale nakoniec aj tak prikývol, ,,áno.“
Taehyung sa usmial a začal Yoongimu rýchlo sťahovať jeho sveter. Pri tomto Yoongi zatvoril oči, nechcel vidieť Taehyungovu reakciu.
,,Prečo sa zakrývaš?“ Spýtal sa chrapľavým a ešte hlbším hlasom.
Yoongi cítil ako má slzy na krajíčku, „prepáč.“
Následne zacítil Taehyungov horúci dych oproti jeho brušku, „Toto nieje nič iné než len drobný škrabanec,“ povedal Taehyung a zanechával drobné božkety po celom Yoongiho tele, až kým sa nedostal k hrudníku. Tae olízol Yoongiho úzky hrudník a pomaly sa dostával k jeho bradavke. Yoongi sa krútil a zafňukal zo všetkých týchto pocitov. Položil ruku do Taehyungových vlasov a zaťahal za ne. Tae miloval počuť jemné mumlanie smerom k nemu, ktoré hovorilo "viac".
A tak to teda urobil.
Dal Yoongimu viac.
~
~
~
©lustyoongii—————————————
a ještě nekončíme, dámy a pánové!👀👀👀🔥🔥🔥🔥
ČTEŠ
🍒ᴄнтíč🍒 ᴛᴀᴇɢɪ ✔
أدب الهواة„Nemáš ani poňatia, ako moc po tebe túžim..." . . ⚠️WARNING⚠️ Explicitný kontent! Príbeh obsahuje: sebapoškodzovanie, vulgarizmy, grafický kontent. Čítajte na vlastné riziko. Majte na pamäti, že je toto smut a berte to na vedomie. Užívajte, vy malí...