l u s t

495 25 7
                                    

Taehyung sa následne dostal k Yoongiho druhej bradavke a jemne ju stlačil.

„Tae~“ povedal Yoongi jemne, „v-viac, viac~“

Taehyung zapojil aj svoje zuby, „Čo?“

Yoongi sa pozrel dole s očami plnými zúfalstva, „viac...“

.
.

„Kurva, nemôžem povedať nie.“

.
.

Následne Taehyung stiahol z Yoongiho jeho sveter spoločne s nohavicami, čiže teraz bol prakticky nahý. Yoongi zalapal po dychu a vankúšom si zakryl svojho kamaráta. Tae sa nad týmto jeho činom pousmial a začal si sťahovať vlastné tričko. Yoongi si nemohol pomôcť a zízal na neho. Na to aký bol mladý, tak bol sakra dosť fit. Taehyung si začal rozopínať opasok, uisťujúc sa že Yoongi stále zíza.
Odhodil svoje nohavice stranou a pozrel sa dole na Yoongiho.

Yoongi sa zatváril nespokojne, „n-nieje fér, že ty máš stále boxerky,“ povedal s našpúlenými perami.

Tae si zakúsil do pery, „mám pre to dôvod, teraz sa uvoľni,“ zobral vankúš ktorým sa Yoongi zakrýval a odhodil ho stranou. Yoongi sčervenal nad skutočnosťou, že jeho kamarát je teraz plne odhalený. „Čiže si, vďaka mne tvrdý?“ spýtal sa Tae z ničoho nič.

Yoongi sa zamračil, „Buď ticho! Nehovor také veci!“ zakričal.

Tae sa uškrnul a vzápätí sa jeho pery ocitli okolo Yoongiho tvrdého kamaráta.

.
.

Najprv zobral jeho špičku a jemne ju olízol, čo Yoongiho donútilo zakňučať.
Ale Taehyung ešte ani zďaleka neskončil. Plánoval Yoongiho dráždiť tak moc, až by ho to priviedlo na samotnú hranicu sĺz.

Taehyung venoval Yoongiho špičke ešte zopár olíznutí než si ho, zobral celého do pusy.
Taehyung pracoval so svojim jazykom a zároveň silno Yoongiho sal.
Yoongi vo vzrušení zaklonil hlavu dozadu a tlmene zastonal.

Taehyung sa pozrel na Yoongiho a zdvihol jeho hlavu, „to bolo nejaké slabé,“ zašepkal.

„N-nechcel som, aby nás počuli susedia,“ odvrkol Yoongi.

Na to Taehyung položil ruky na Yoongiho stehná a naklonil sa ešte bližšie, až si boli tvárou v tvár.

„Chcem aby susedia počuli, ako kričíš moje meno,“ pošepkal a Yoongi vypleštil oči.
„Chcem aby vedeli že si môj.“

.
.

Yoongi ucítil, ako do neho tvrdo vnikol. To bolo to. Teraz už nieje cesty späť.

Yoongimu sa oči začali plniť slzami, ale dokázal to vydržať. „Si v poriadku?“ Počul ako sa Taehyung pýtal.

Venoval Taehyungovi letmý pohľad predtým než prikývol, aby mohol pokračovaý. Taehyung sa začal pomaly pohybovať a Yoongi sebou trhol, pri každom jednom pohybe. Ale napriek tomu v tom našiel kúsok slasti. To, ako od Taehyunga prijímal túto slasť. To, ako chcel viac. To bolo ono.

Viac.

To stačilo k tomu aby sa Yoongi cítil sexuálne frustrovaný. „Taehyung~ssi,“ zašepkal.
Taehyung len niečo zamrmlal ako odpoveď. „V-viac, prosím viac~“ dostal zo seba.

Taehyung zaťahal za Yoongiho vlasy a začal prirážať tvrdejšie. Yoongi vzdychal a taktiež zakňučal nad týmto Taehyungových náhlym činom. To Taehyunga frustrovalo rovnako, ako Yoongiho. Yoongi sa dotkol samého seba v túžbe urobiť sa. Nikdy sa netúžil urobiť viac ako teraz a potom len spokojne zaspať. Taehyung ale chytil jeho ruku a uväznil ho pod svojou.

„Neurobíš sa kým sa neurobím ja. Rozumieš, mačička?“

Yoongi prikývol, keďže bol na pokraji.
Taehyung sa usmial nad Yoongiho stonom.
Krátky, zúfalý, utrápený. Pozrel sa dole na Yoongiho driek a zakúsil si do pery.

„Driek.“

Jednou rukou držal Yoongiho vlasy a druhou jeho driek. Taehyung si dal načas a obdivoval všetky Yoongiho rysy. Yoongiho driek bol ozaj malý ale tam hladký, na dotyk.
Nemohol si pomôcť a zrýchlil tempo.
Vtedy z Yoongiho vyšiel náhly hlasný ston.

„Ah~ Kurva~!“ zakričal.

„Sss~ Ah~ Si tak skurvene tesný~“ zastonal Taehyung.

„Taehyung-ah~ Tvrdšie~!“ prosil Yoongi.

Taehyung sa uistil, že jeho tempo bolo dostatočne rýchle a tvrdé, aby donútil Yoongi ďalej prosiť.

„U-už budem, T-Taehyung,“ zastonal Yoongi.

„Ja tiež, mačička,“ zavrčal Taehyung.

„U-robíš sa spolu s-so mnou?“ spýtal sa Yoongi.

Tae prikývol, „áno, urobím.“

Yoongi zo seba vydal ďalší malý ston, predtým než sa jemne pousmial sám pre seba. Napätie ktoré cítil v jeho podbrušku sa blížilo k vyvrcholeniu.

„Mačička~“ počul Taeho zastonať, ”J-ja už-“ jeho slová zanikli v návale obrovskej rozkoše.
Taehyung následne vyzdvihol Yoongiho tak, aby sedel na jeho klíne a chytil ho okolo drieku.

„Ch-chcem sa u-urobiť,“ zakňučal Yoongi.

„Chceš aby ti daddy pomohol?“ spýtal sa Taehyung a zahryzol Yoongimu do ramena. Ten len prikývol.
Taehyung zobral do ruky Yoongiho pulzujúcu pýchu a začal ňou pohybovať hore a dole, zatiaľ čo do Yoongiho stále prirážal.

„U-už b-budem~!“ vykríkol, „T-Taehyung-ah~!“

Následne bol Yoongi pokrytý svojim vlastným semenom. Taehyung ešte pár krát prirazil, než sa urobil aj on. Potešenie z vyvrcholenia mu prešlo celým jeho telom. Následne unavený padol do postele následovaný Yoongim, ktorý sa k nemu pritúlil.

„Bolo to tvoje poprvé?“ spýtal sa Taehyung.

Yoongi bol unavený. Pošúchal si oči a prikývol, „bolo to aj tvoje poprvé?“

Taehyung sa slabo uškrnul, „yeah,“ ospalo odpovedal.

„Na začiatočníka vôbec nie zlé,“ povedal Yoongi a pritúlil sa k Taemu bližšie.

„T-takže, sme spolu?“ spýtal sa Taehyung.

Yoongi sa naširoko usmial, „No, mal si sa ma to síce opýtať ešte keď sme robili úlohy, ale hádam že sme.“

„A-ah, prepáč,“ odpovedal hamblivo Taehyung.
Yoongi sa naklonil nad Taehyunga tak že si boli tvárou v tvár.

„Prepáč, že som predtým neprijal tvoje skutočné ja,“ povedal, „ale dúfam že ti to vynahradím.“

Taehyung sa zasmial, „hlupáčik, nemusíš mi nič vynahrádzať.“

Yoongi sa zatváril zmätene, „ako to?“

„Koniec koncov bola to moja vina, nie?“ Mierne sa pousmial, „takže ja by som mal byť ten, čo ti to vynahradí.“

Yoongi dal Taehyungovi pusu na líce a potom si ľahol na jeho hrudník. Taehyung vo svojom vnútri cítil zvláštne chvenie. Akoby toto všetko bolo len začiatok. Všetko toto bol len spôsob ako ukázať, čo cíti a Yoongi to akceptoval.
Nepochybne zažijú ešte veľa zážitkov ktoré skončia takýmto podobným scénárom.
Ale toto bolo niečo, na čo bude dlho spomínať. Teda, dovtedy dokedy bude Yoongi s takým hlupákom, akým je on, samozrejme.

.
.
.
.
.

Koniec.








~
~
~
©lustyoongii
















—————————
ahojte!💜
dúfam že sa to dá čítať, lebo sa mi celý preklad vymazal tak som to teraz narýchlo prekladala (*꒦ິ꒳꒦ີ)
potom to neskôr ešte opravím, takže sillyehabnida (ಥ ͜ʖ ಥ)
síce je tu napísané, že je to koniec ale je ešte jeden bonus a ten výjde v stredu ako posledná časť💜
i purple you💜💜💜

🍒ᴄнтíč🍒 ᴛᴀᴇɢɪ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat