Bölüm 1

105 1 0
                                    

Zorluklar hiç bir zaman peşimi bırakmadı. Ne kadar zor olduklarını anlatamam. Ama herşeyi yavaş yavaş öğreniceksiniz.ilk korkma hissim bodrum katından gelen seslerle başlamıştı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Anneme babama söylesem beni belkide deli zannedeceklerdi. Kendi kendime bulmak zorundaydım. Ve gerçekten çok korkuyordum. Ne yapsam diye düşünmekten beynimi parçalamıştım. Sonunda arkadaşım TRİS bnle o bodrum katında girmek istiyordu. Tris Korkusuz ve cesur bir kızdı. Yeter ki onun için heyecan olsun. Evet bn girmeyi pek istemiyordum. Çünkü orda çok kötü şeylerin olacağını biliyordum. Ve sonun da bodrum katının kapısına gelmiştik. Beni sürükleyerek içeri soktu. Yavaş yavaş inerken bir ses "gel gel gel" diyordu. Ve aşağı inmeye devam ettik. Sonra bir ılık belirdi.o ışığa doğru gitmeye başladık. Orda bir ayna vardı. O aynadan içeri girmemiz isteniyordu. Aynadan içeri girdigimizde kendimizi boş bir dolabın içinde bulduk. Dolabı açar açmaz karşımıza bir mezarlık çıktı. Gece gece bir mezarlıgın ortasındaydık. Çok korkmaya başladım. Ama tris hala yürümeye devam ediyordu. Bnden uzaklaşmıştı. Bnde ona yetişmek içim koşmaya başladım. Koşarken ayağıma bir yaprak sarıldı. Tris o yapraktan beni kurtardı. İlerlerken karşımıza bir kağıt parçası çıktı o kağıtta "Siz buraya geldiginize çok pişman olacaksınız diyordu.

DERİNDEKİ DÜŞÜNCELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin