Bölüm 5

31 1 0
                                    

Okul zamanı gelmişti.okula giderken jacki başka bir kız ile görüştüm. O kızla trisi aldatıyor muydu. Yolda tanıdık bir miydi. Kafam çok karışmıştı. Artık bilemiyorum. Okula vardığımda yazılılar açıklanıyordu. Ve yazılıdan çok düşük almıştım. Kelly okula gelmemişti. Ona bişi mi olmuştu. Yoksa o kağıdı okuyanın başına bir şey mi geliyordu. O kağıt tam masamın üstünde idi. O kagıdı annemin okumaması lazımdı. Ve Direk okuldan çıkarak eve gittim. Ohhh iyiki o kagıdı annem okumamıştı. O kağıdı yırtıp attım. Tris ile Jack akşam bize yemeğe geleceklermiş. Ah anne ahh ben ve onlar aynı sofrada yemek yemek düşünemiyorum. Ama elimde bir kız vardı. Jack le karşı karşıya oturmuştuk. Ve şu soruyu sordum. Bugün senin o ya ondaki o güzel uzun boylu bir kız vardı kim di o dedim. Tris ordan jacke kızgınlık bir şekilde baktı. Sanki jackin eli ayağı birbirine girmişti. Ve bir şeyler uydurarak o kız bnm ortaokul arkadaşım diyebildi. Ama yalan attın ortadaydı. Ben derslerini yapmak için odama çekilmiştim. Tam derse dolarken o meseleler aklıma geliyordu. Trise kötü bir şey yapacak diye çok korkuyordum. O bni ne kadar bu işlerin içine soksada benm yakın arkadaşlarımdan biriydi. Benden bir iki yaş büyük olması pek bişi değiştirmezdi. Jack bir an odaya daldı. Beni bir kenara çekerek "Bana bak gerizekalı sen kendini ne zannediyorsun. Beni bugün bir kızla gördün ya işte o kız bnm sevgilim." dedi. Tahminlerim doğru çıkıyordu. Bunu trise söyleme için kapıya yöneldi ama Jack beni tuttu ve yatağa attı. Sakına aklından öle bişi geçmesin dedi. Artık bu işlerle ugraşmamalıydım. Ama tris bnm arkadaşımdı.onu bu halde bırakmazdım. Onu kurtamalıydım. Artık hiç bir şeyden korkamamalıydım.
     Sabah olmuştu. Okula giderken karşıma bir çocuk çıktı. Bu da jackin oyunlarından bir diye düşündüm ama yanılmışım. Çünkü bu çocuk beni önceden tanıyor ama ben onu tanımıyorum. Ve beni korumaya çalışıyordu. Kimse bu çocuk. Beni kampa götürecekmiş ya annem dedim. Annem zaten izin vermiş. Neden mi çünkü annem bnm kafamın dağılmasını istemiş. Valisi hazırlayıp aşağı indim ve 2 gün yol gittik. Sonuç da kamp yerine varmıştık. Beni odama yerleştirdi. Herkes bir tarafta dolaşıyordu. Bende okulu dolaşmaya başladım. Sarı Bir kapı hep gözüme çarpıyordu. En çok parayı merak ediyordum. Kapının üstünde "Kayıp Eşya deposu" yazıyordu. Kapı kilitliydi. İçerden su Damlası şeklinde sesler geliyodu. İyice meraklanmaya başlamıştım. Bir ili gün sonra o olayı artırmakta kararlıyım. Ve bir hizmeti bulup eşyamı kaybettiğimi söyleyip o odayı açtırduım. İçeri girdiğimde bir kapı daha vardı. O kapıyı açtım. Az ilerledim. Veeee üstlerden kan akamaya başladı. Veeee kafamı kaldırıp baktığımda bir ceset çıktı karşıma. Ve gerçekten ne yapacağımı bilmiyodum. O da kim cesedi dersiniz KELLY..........
Odadan kaçmaya başladım. Ama alanı üstüme kilitlenmişti. Pencereden kaçtım ve ormana doğru gidiyordum. Karşıma bir kulübe çıktı. O kulübede birileri oldugunu düşündüm. Haklıydım. Beni buraya getiren çocuk ordaydı.......
Diğer bölüm biraz geç yayımlanacak özür dilerim.

DERİNDEKİ DÜŞÜNCELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin