Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir ili gün sonra gerçekten artık bakmaya başlamıştım. Annem ve babam belli bizi çok merak ediyorlardı. Artık eve gitme zamanıydı. Jack İ çağırdım. Ve eve gitmek istedigimi söyledim. Jack sen gidebilirsin. Ama Jack gitmez diyordu nedenmiş o dedim. O da Ben sizin dünyanıza gelemem benm gelmem yasak ama belki bir gün bu yataktan kurtulurum. Tris te artık bu elmalar sayesinde böyle bir durumda. Ben iyiki o elmalardan yememiştim. Beni seviye gönderdi. Sonunda elimdeydim. Annem babam bnm yokluğumu hissetmemişlerdi. Neden acaba bir şeyler oluyordu. Bir iki ay sonra o bodrum katından yine Işıklar saçılmaya başladı. Gittim baktım. Ve karşımda bir bize sarılmış uzun ince bir şey vardı. Korkarak açtım ve içinden tris ve Jack in cesedi çıktı. Ben hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Ama beni kimse duymuyordu. Üstündeki NOT şöyleydi.
"Sen o elmayı yememek ile doğru yaptın. Ve bnm trisi öldürmem hakkındaki düşüncelerin doğruydu. Ve sen trisi o kadar ikna etmeye çalıştın ki yinede başarılı olamadın. Sana bir şey söylüyüm mü. Biz öldüm ama bizi göreceksin. Ve sende eninde sonunda Tris gibi olacaksın. "diyordu.JACK
Ben ne yapmalıydım. Bunları düşünmekten artık bıkmıştım.
Okula giderken önüme bir paket çıktı. Paketi beni hep anlayan arkadaşım KELLY ile açmaya karar verdim. Ona olan Biten herşeyi anlattıktan sonra paketi açtım ve o pakette kanlı bir kağıt, kağıdın üstünde iseeeee
"BİR GÜN SENDE BNM TUZAGIMA DÜŞÜCEKSİN....."
Diyordu.
Kelly de çok korkmaya başlamıştı. Eve gidince annem bnde bir şeyler oldugunu anlamıştı. Ama ben anneme çaktırmamakta kararlıydım. Artık herşey ama herşeyden bıkmıştım. Ne halleri varsa görsünler diyordum. Annem trisi tanıyordu. Tris ve Jack içeri gelmişlerdi. Benm odama gelince ben dondum kaldım. Sapsarı kesilmiştim. Tris geldi bana sarsıldı. Jack arkadan kıs kıs gülüyordu. Ben tris İ hızlıca ittim ve "Sen ölüsün." dedim. O sırada tris yere düştü, Jack ta onu kaldırdı. Biz ölmedim yaşıyoruz dedi. Ben şok oldum. Sizin cesetleriniz bir ışıkla o bodrum katına geldi. Gittim baktım sizdinz dedim. Hayal görmüşsün dediler. Bu arada sen Jack İ yanlış tanımışsın. O çok iyi biri biz evlendik. Sakına bana yine o kötü deme. Ama Jack öyleydi. Ona bir türlü anlatamıyordum. Onu som bir kez daha uyarmalımıydım. Hayır o artık kendi kararlarını vermişti. Bir şey diyemezdım. Tris bana evinin arkadaşını vermişti. Biz bursa oturuyoruz. Dedi. Şansa bak bize bir iki sokak aşağıda oturuyorlardı. Ama yinede oturdukları bizim evden gözüküyordu. Akşam olmuştu. Evlerinden Işıklar geliyordu. Ve ne oldugunu gerçekten anlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNDEKİ DÜŞÜNCELER
HorrorArkadaşlar bu bnm ilk kitabım umarım beğenirsiniz biraz gerçek biraz hayal kurarak yazdığım bir kitap. İyi okumalar