O çocuk bnm bir akrabammıydı evet haklıyım annem bir mektup göndermiş. Ve o mektupta o çocugun bnm abim oldugu yazıyordu. Ve bn şok olmuştum ve bir anda her şey kayboldu uyandığımda hastanedeydim. Ce gördüklerimin hepsi rüyaymış ve o kadar çok uyumuşum....
Uyandığımda trisle o çocuk yanımda bni bekliyordum. Ben o korku ile çocugu itmiştim.ne yapmalıydım keşkelerim hiç bitmiyordu. Anime yanımdaydı tabi. O eksik kalsa şaşarım zaten bana ne olmuştu da böyle bir uykuya dalmıştım annem bana şöyle anlattı "biz yolda yürürken bana bir araba çarpmış. Ve oldugum gibi savrulmuşum. Annem direk ambulans çağırmış. Ve beni hastaneye kaldırmışlar." işte böyle olmuş. İki gün sonra eve çıkmıştım. Okula gitmemem yasaktı ama ben gidecektim artık bıkmıştım. Yat Yat. Okula gittiğimde sınıfa bir kaç yeni kişiler gelmiş onlar lâ tanıştım bir tane çocuk vardı. Allahım ben ölürüm ona nasıl yakışıklı nasıl Herkesin gözü ondaydı. Sarışın, uzun boylu, mavi gözlü, çocuk fitti resmen ben galiba o çocuga aşık olmuştum. Ve ona hiç bir şey söylemedim başlarda. Sonradan o da beni seviyormuş. Ben deliye dönmüştüm iyi ki ben ondan vazgememişim. Yeter ki biz bir olalım dedi bana ben de sen nasıl istersen cevabını verdi her gün okul çıkışı parka gidip orda oturup yıldızları izler dik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNDEKİ DÜŞÜNCELER
HorreurArkadaşlar bu bnm ilk kitabım umarım beğenirsiniz biraz gerçek biraz hayal kurarak yazdığım bir kitap. İyi okumalar