кιяιѕнιмα єιנιяσ

2.5K 120 98
                                    

Kirishima Eijiro jako twój Yandere

‼️Kirishime poznałaś na korytarzu, gdy na niego wpadłaś

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

‼️Kirishime poznałaś na korytarzu, gdy na niego wpadłaś.

‼️Chłopak pierwsze co w tobie zauważył, to twoje oczy. Twoje piękne, mieniące się oczy, w które mógłby patrzeć zawsze.

‼️Okazało się, że chodzicie do tej samej klasy, co bardzo zadowoliło Eijiro. Aż za bardzo.

‼️ Kirishima nie zdawał sobie sprawy, że jego uczucia wobec ciebie rosną. Nie zauważył również, że zmienia się w to w obsesję... A może jednak zauważył? Ale mi się to podoba?

‼️ Czerwonowłosy zorientował się, że jesteś jego narkotykiem dopiero wtedy, gdy zaczął się śledzić. Robić ci zdjęcia. Kraść twoje rzeczy. Wąchać, całować, tulić twoje własności. Ale uznał to za coś normalnego. To normalne prawda? Normalne.

‼️Pewnego dnia mieliście robić razem projekt. Zdecydowaliście, że będziecie go robić u czerwonookiego. I to był błąd.

‼️Chłopak zaprowadził się do swojego domostwa, jednak gdy od razu do niego weszłaś, poczułaś nieprzyjemny zapach. Twój nos szczególnie był na to podatny. Wady twojego quirk. Spytałaś twojego przyjaciela o co chodzi, ale natychmiast zostałaś przez niego zaatakowana.

‼️ Odskoczyłaś i wysunęłaś swoje pazury. Wiedziałaś, że twoja indywidualność na nic się nie zda w walce z nim. Mimo to, zaczęłaś go atakować. Wytwardził swoje ciało, a następnie uderzył się w plecy. Upadłaś, a potem poczułaś materiał na swoich ustach. Kilka minut później odleciałaś.

‼️ Obudziłaś się prawdopodobnie w piwnicy. Otworzyłaś szerzej oczy i krzyknęłaś najgłośniej jak umiałaś. Jednak twój krzyk przerwał chłopak zasłaniając ci usta. Przed wami na ścianie wisiały głowy jego rodziców. Zeschnięta krew zastygła na ściany, a ich skóra zlewała się ze ścianą.

‼️"Piękne prawda? To wszystko dla ciebie (Y/N). Oni nam tylko przeszkadzali! Musiałem się ich pozbyć! Byli by dla nas przeszkodą, niebezpieczeństwem! Ale nie martw się... Już zawsze będziemy tylko ty i ja. Tylko i wyłącznie my."

αѕ уσυя уαη∂єяє || уαη∂єяє!му нєяσ α¢α∂ємια Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz