1. Bölüm

664 30 32
                                    

Bu kurguyu yazmamda bana yardımcı olan Penyez0qq bu bölümü ithaf ediyorum seni seviyorum güzellik ❤ :)

Bu benim ilk kurgum sizi öpüyorum ve iyi okumalar 🖤
---------------

Fethi telefonunun çalmasıyla yastıktan başını kaldırıp komidinin üzerinde eliyle biraz yokladıktan sonra, telefonunu eline aldı. Gözlerini tam açamazken Barlas'ın aradığını görünce meşgule atıp, başını sağ tarafa doğru çevirdi. Kafasını yastığına koyduğu anda tekrar telefonunun çalmasıyla küfrederek ellerini yüzüstü yattığı yastığın altından çekip tek gözünü açarak komidinin üstündeki telefonunu tekrar eliyle yoklayarak buldu. "Fethi oğlum daha uyuyor musun sen ya." Telefonu kulağından çekerek iki gözünü tamamen açıp saate bakmasıyla gözlerini devirdi "Evet abicim ne var hem daha benim gündelik uyanma saatime yarım saat var." karşıdan gelen kahkaha sesiyle üstündeki pikeyi atarak yatakta oturur pozisyona geldi.

"Abi ya yarım saat çok fark yalnız." karşıdaki genç adam hala gülmeye devam ederken, "Barlas daha fazla beni sinirlendirmeden söyle istersen abicim ha yoksa sövüp telefonu suratına kapatıcam." Karşıdaki Genç adam ellerini saçlarına daldırıp düzeltmeye çalışırken, boğazını temizleyip ciddi bir ifadeye büründü. "Ya bu senin dediğin kız saat 22:00 gibi bizim her zaman ki barda olacakmış... Ne yapacağız bugün mü alacağız kızı." Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Tamam şöyle yapalım Ateş gelir şimdi sen de gel hallederiz. " dedi Barlas Fethi'nin kendisini görüyormuş gibi başını salladı. "Tamam abi geliyorum şimdi görüşürüz." Genç adam yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledi. "Görüşürüz." Altında olan tek parça çamaşırını çıkarıp ılık suyun altına girdi elini fayansa dayayıp ılık suyun başından aşağı izledi. Kısa süre içinde duştan çıkıp dolaptan kıyafet aldı hızlı hareketlerle çamaşırını , beyaz tişört ve siyah kot pantolonunu giydi hızlı olmaya çalışarak merdivenlerden inip, mutfağa gitti ve Kahvaltı hazırlamaya başladı.

Fethi zilin çalmasıyla elindeki kahvaltılıkları masaya bıraktı ve kapıya her adım attığında kapının ardındaki bağrışma sesleri artıyordu. Kaşlarını çatarak kapıyı birden hızla açmasına rağmen hala bağrışıyorlardı. "Hoş geldiniz başımın belaları ama pek hoş gelmiş gibi durmuyorsunuz." İkisi de aynı anda "Hoş bulduk." derken Ateş içeriye geçti Barlas da arkasından sert bakışlar yollarken içeri geçti. Kapıyı kapattığında Fethi Barlas'a artık bıkmış bir ifadeyle 'Gene ne oldu' bakışı attı. "Fethi bu bir gün elimde kalır." Ateş mutfağın kapısından bir anda çıkıp bağırdı, "Hadi lan oradan." Olaya biraz daha müdahale etmezse savaş çıkacağını anladığından, "Düşüneceğimiz konu var ve siz hâlâ kavga ediyorsunuz." Dedi Mutfağa geçerken Barlas arkasından geliyordu. Ateş çayları doldurup kahvaltıya başlamıştı bile ikiside oturup sessizlik içinde kahvaltı yaparken sessizliği bozan Ateş oldu.

 "Biz bu kızı alacaz da... nasıl konuşturucaz sonuçta bir nevi düşmanımızın kızı."

Fethinin aklına gelen fikirle çarpık bir gülümseme yayıldı dudaklarına "Etkileyeceğim kızı." Fethi Barlas ve Ateş pis pis gülmelerin altındaki imayı anladı. "Kardeşimsiniz demem size şuradan bir geçiririm duvara yapışırsınız." Ateş hala gülerken, "Ne var abi ya o kız...kolay kolay yutulacak yem değil." Fethi Barlas'a döndü ve yerinde doğrulup ciddi bir ifadeye büründü. "Aynen abi... kız... sert." Fethi eliyle kendini gösterdi "Hangi kız benden etkilenmez." Bir Barlas'a bir Ateş'e bakarken Barlas cevap verdi. "O kız etkilenmez ama iş inada binerse... bir açık kapı var." Ateş'te kafasıyla onayladıktan sonra Barlas'a ima dolu bir bakış attı ve Fethiye döndü "Fethi...kızı kazanacağım diye hırs yapıp kaptırma kendini." Dedikten sonra göz kırptı Barlas'la Ateş aynı anda kahkahayı basarken, Fethi sinirli bir şekilde masadan kalktı. "Siktirin gidin lan oradan." Mutfaktan çıkıp kapıya doğru ilerledi portmantodan üstüne ince bir hırka alıp kapşonlusunu kafasına geçirdi. Hızlı adımlarla sahile doğru, ellerini hırkanın cebine sokarak ilerlemeye başladı.

RitimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin