Bu kadar beklettiğim için gerçekten çok ama çok üzgünüm.
"Hayır, bizi bu çılgınlığa sürüklemediğini söyle." Linaria üç kuzgunlu saraya bakarken etraftaki karmaşıklığa yüzünü ekşitiyor. Buraya gelirken birçok kaosa şahit oldu. Haberin yankısıyla çocuklarını alıp kaçan anneler, pazar tezgahlarını toparlayan esnaflar, panik halinde bir sürü insan görmüştü fakat burası en kötüsüydü.
"Gelmeyi sen istedin. Ve bir anlaşma yaptık unutma." Loki hızla eğerden çekip yönünü saraya doğru çekerken Linaria onunla gelmekle ısrar etmişti. Ve eğer onunla gelmezse onu takip etmekle tehdit etti. Tabiki bunun nedeni geçerli bir kanunu savunuyordu.
Genelde hastalarımın refahıyla ilgilenirim, demişti. Heleki evimde bir misafirse.
Loki de isteksizce kabul etmişti. Geçerli bazı kurallarla tabiki.
"Eğer benimle geleceksen soru sorma. Sadece beni takip et, ben dediğim zaman konuş. Ve lütfen demediğim hiçbir şey yapma."
"Ailenin burada yaşadığından bahsetmedin. Bir soylunun çocuğu musun veya-"
"Ailem için buraya geldiğimi söylemedim." diyor Loki sertçe. Atı bulduğu ilk sağlam yere bağlıyor ve karşısındaki şehrin orta yerinde bulunan devasa saraya bakıyor.
Bıraktığı gibi olabilir ama hatırladığı gibi değil. Saray arazisi mükemmeliğini hala koruyor olsa da Bifrost köprüsü onun yoğun katkılarıyla kırık dökük bir harabeyi andırıyor.
"Ama ben sandım ki-"
"Ne sandığın önemli değil! Hayatında bir kere olsun soru sormama nezaketini gösterebilir misin?" Loki öfkesini daha fazla dizginleyemiyor ve içinde bulunduğu telaşın etkisiyle sert bir şekilde çıkışıyor.
Linaria şok ve korkuyla geri çekiliyor ve şaşkınlıkla açılmış çenesini kapıyor. Etraftaki insanlar ona bakarken Loki utançla başını öne eğiyor. O nankör biri değil. Gerçekten değil.
"Üzgünüm. Bağırmak istemedim. Sadece biraz sinirlerim bozuk."
Son zamanlarda olduğu gibi.
"Tamam- ah... Önemli değil. Sadece merak ettim."
Loki bir şey söylemek için ağzını açıyor ama sonra vazgeçerek geri kapatıyor.
"Neden buradan sonrasına yaya devam ediyoruz?" Linaria sonunda kendini toparlayarak konuşuyor. Loki sesindeki keskin notaları fark etse de onlar hakkında yorum yapmıyor.
Birçok alanda uzman olabilir fakat kadınlar bunlardan biri değil.
"Etrafına bir bak. Eminim bu karışıklıkta bir soylu gibi at kullanmak oldukça abes karşılanır."
Linaria bu konu hakkında daha fazla konuşmamayı seçiyor ve Loki'nin peşine takılıyor.
Loki saraya giden kestirmeleri ustalıkla buluyor ve nadiren insan kalabalığına karışıyor. Buraya gelirken yanılsamasını Linaria hariç herkese değiştirken bile içinde bir tedirginlik dalgalanmıştı. Neyseki çok uzun sürmeden etkisini kaybetti.
"Nasıl girmeyi düşünüyorsun? Bizi buraya getirdiğine göre umarım parlak bir fikrin vardır." İkiside tam önlerinde duran dev yapıya bakıyor.
"Sadece kalabalığa katıl dikkat çekeceğiz." Loki elini Linaria'nın eline kenetliyor ve peşinden sürüklüyor.
》《
"Nornlar aşkına Lakmund bizi getireceğin başka bir bok çukuru yok muydu?"
Loki hafifçe kıkırdıyor hatta bu durumda olmasa kahkaha bile atabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond the starts
FanfictionBir son yok. Yalnızca eski zamanların sonu ve yeni zamanların başlangıcı bu, Loki. Ölümün ardından her zaman diriliş gelir.