Arkadaşlar kontrol edemeden atıyorum bir yanlış varsa affola.Keyifli okumalar!
"Üzgünüm, kraliçem. Prensleri eğitim alanlarına kadar takip etmiyoruz. Bir şey görmedim ve Prens Loki bize bir şey anlatmadı."
Einherjar başını utançla öne eğerken Frigga bağırmamak için kendini zar zor dizginliyor.
"Söylemesi gerekmiyordu. Sanırım anlamalıydın!" Öfkenin sesine yansımasına izin veren bir kadın değil fakat konu küçük oğlu olunca işler değişiyor. Gerçekten oğlunu şişkin bir dudak kırmızı bir alınla görmese işler değişirdi.
"Eğitim alanından çıktıktan sonra biraz dağılmıştı fakat eğitimin bir sonucu olduğunu varsaydım. Üzgünüm kraliçem, gerçekten." Einherjar hala bakışlarını yerden kaldırmazken Frigga tırnağının etine geldiğini hissedebilir.
Aniden kapı açılıyor ve yaklaşık on dakika önce içeri giren Şifacı Eir kapıda görünüyor.
"Çekilebilirsin." diye emrediyor Frigga. "Sabah bu konuyu Jolgeir ile görüşeceğim."
Einherjar çekiliyor ve Frigga kendisi ve Eir arasındaki boşluğu hızla kapatıyor.
"Ne olmuş Eir?" Frigga endişeyle sorarken Asgard'ın ilk şifacısı rahatlatıcı bir gülümsemeyle yüzünü aydınlatıyor.
"Sadece görünürdeki birkaç morluk Kraliçem daha fazlasını ve herhangi bir iç kanama tespit etmedim."
"Ve... o..."
"Hayır. Cinsel saldırı olmadığına eminim. Taramada fiziksel bir işaret yoktu ve bir şey olup olmadığını sorduğumda, bu konuda hiçbir endişe tepkisi vermedi. Bana sadece... üç çocukla kavga ettiğini söyledi." Şifacı Eir tereddütle söylüyor.
Frigga'nın çatık kaşları hayretle dalgalanıyor. "Üç çocuk mu, neden olduğunu söyledi mi?"
"Hayır bana nedenini söylemedi. Bu konuda ne kadar üzgün olduğumu söyleyemem kraliçem. Ama onunla konuşun, bu bir kavgadan daha fazlası."
"Anlıyorum." diyor Frigga yutkunarak.
"Yanındaki komidine iyileştirici bir tonik bıraktım ama hemen vermeyin. Onu uykulu yapabilir." Kraliçesinin omzuna kısa bir dokunuş verdikten sonra reverans yaparak çekiliyor.
Frigga ağır adımlarını küçük oğlunun odasına atarken kendini onunla konuşmaya hazırlıyor.
Odaya girdiğinde Loki sırtı dönük bir biçimde yatıyor. Yavaş bir ritimle nefes alışverişleri Frigga'yı rahatlatsada aynı zamanda kalbini kırıyor.
Başlangıçta asla böyle bir şey yaşamamalıydı.
Yatağına basit bir şekilde oturuyor ve oğlunun ona dönmesini bekliyor. Loki bazı zamanlar anlaşılmadık bir şekilde inatçı olabilir ama hiçbir zaman kayıtsız değil.
"Loki, bana bakar mısın lütfen." diyor Frigga basitçe rica ederek. Loki normal bir zamanda annesinin yumuşak ricasını asla görmezden gelemez.
Loki omzunu silkerek cevap veriyor.
"Loki... bana bakana ve benimle konuşuna kadar gitmeyeceğim. İstersen sabaha kadar burada otururum. Ya da benimle konuşmak istemezsen babanı çağırabilirim, onunla konuşabilirsin." Bunu bir tehdit olarak söylemiyor. Oğullarının da sadece babalarıyla konuşmaları gereken anlar olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond the starts
FanficBir son yok. Yalnızca eski zamanların sonu ve yeni zamanların başlangıcı bu, Loki. Ölümün ardından her zaman diriliş gelir.