Plan (2)

1.3K 50 13
                                    

             (Lily)

           "Sence hangisi Lily?"

      Kafamı önümdeki kağıtlardan istemeye istemeye kaldırıp Sarah'nın gösterdiği elbiselere baktım. Son 40 dakikadır odada bir ordan bir oraya koşturup üstüne tam oturucak bir giysi arıyordu.

       "Güzel."dedim iki saniye bakıp tekrar kağıtlarımla ilgilenerek.

      "Çok ilgilisin Lils.Her zamanki gibi ödevler benden önce geliyor."dedi  şımarık küçük kız modunda.

     "Öyle birşey yok sen her şeyden öncesin. Ama son 40 dakikadır 40 tane giysi gösterdin ve hepsi nerdeyse birbiriyle aynı. Yorulmadın mı cidden?"

     "Hepsi birbiriyle aynı mı?" mavi gözlerini sonuna kadar açarak bana baktı. "Saçmalıyorsun,hepsi farklı.Sana bir sürü kot,kazak,tayt,elbise,hırka yani kısacası bavulumda ne getirdiysem gösterdim ve hiç biri birbiriyle aynı değil. Ayrıca tabii ki yorulmadım giysilerle uğraşırken yorulmam biliyorsun." dedi ve eline tekrar bir kazak aldı.

    "Bak Sarah bu kadar uğraşmana gerek yok eminim Black senden bir moda ikonuna benzemeden de hoşlanır.Zaten çoktan abayı yakmış gibi."

     "Öyle mi dersin?" Elindeki giysileri yere fırlatıp heyecan içinde yatağıma oturdu, ödevlerimi kırştırmayı da ihmal etmemişti. "Hoşlanıyor mu gerçekten?"

      "Yakından tanımıyorum ama sana bakışları benim bile hoşuma gitti."

      " Onayını aldı mı yani? Eh bu pek kolay değildir."

     "Onayımı aldı demedim sadece hoşuma gitti dedim"

     Sarah içten bir gülümsemeyle bana baktı. "Gerçekten mükemmel biri Lils. Sanırım ondan çok fena hoşlanmaya başladım."

      Gülümseyip elini tuttum. "Farkındayım. Ama seni üzerse ben de onu üzerim bilmiş ol."

       "Birlikte üzeriz merak etme."dedi ve yatakhane kahkahalarımızla çınladı.Daha sonra son kez elbisesini seçmek ve saçlarını yapmak için tekrar ayağa fırladı ben de ödevime döndüm. Bu sene benim için bile zor bir seneydi. Sınavlar ve ödevler harici ileride seçmek istediğimiz mesleği de kesinleştirmemiz gerekiyordu. Geçen sene boyunca Şifacı veya Seherbaz olmak arasında gidip gelmiştim ve evet aralarındaki fark bir uçurum kadardı. Ama daha sonraları Voldemort'un dünyamız üzerindeki planları belirgin hale geldikçe ve kendine müritler toplamaya başladıkça Seherbaz olup sevdiğim insanları korumanın daha mantıklı olduğunda karar kıldım.Yine de tam olarak emin değildim, McGonagall ile meslek seçimlerini haftaya tartışacaktık ve o zamana kadar kesin bir karar vermem gerekliydi.

       Tam ödevlerim bitti diye kitaplarımı toplarken penceremden içeri bir çok tanıdık gelen bir baykuş süzüldü. Kucağıma minik bir kağıt parçası bırakıp tekrar dışarı uçtu.Merak içinde kucağımdaki kağıda bakıyordum ve nedense hiç de hayra alamet olmadığını hissediyordum.

      Sarah banyoda saçlarını yapmakla meşguldu, yavaş ve tereddütlü hareketlerle kağıdı açtım ve o çok iyi bildiğim ama senelerdir karşılaşmadığım yazıyı gördüm.

       Lily, beni görmek dahi istemediğini biiyorum ama konuşmamız gereken çok önemli bir şey var. Akşam 9 da seni kütüphanede bekleyeceğim lütfen gel, gerçekten çok önemli... 

       İsim yazmamasına rağmen bunun Snape'in yazısı olduğunu biliyordum, büyük ihtimalle arkadaşlarının birinin eline geçerse kendini ifşa etmek istemediği için yazmamıştı. Benimle aylardır konuşmayan biri neden şimdi konuşmak istesin ki? Deli gibi merak etmeme rağmen akşam kütüphaneye gitmeyecektim, yüzüne bile bakmaya tahammül edemiyordum.

Love Story ~ Lily&JamesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin