prolog

25 1 0
                                    

Na louce plných rozkvetlých květin, někde tam vzadu stal žlutý menší dvoupatrový domek. Z každé strany byly alespoň dvě okna. Hned vedle stal strom který byl rozkvetlý protože přišlo jaro. Vítr lehce pohupoval každým kvítkem a větvičkou na tom stromě.

Byl zrovna západ slunce kdy dívka která toho zažila až moc vyšla ven před dům a tam se posadila. Sedla si na dřevěné schody co vedly do domu a zavřela oči.

Když je zavřela hned se jí vybavila minulost. Rychle je zase otevřela a začala zhluboka dýchat.

Nevěděla co se děje... Věděla že se něco teprve bude dít. Sny o Voldemortovi se jí nezdají zrovna každý den. Začala mít strach že by se mohl vrátit.

...

Nemohla to vědět že tehdá když byla v Azkabanu tam trčela nějakou dobu i Delphini. Počkat asi nevíš kdo to je, že?

Je to dcera Voldemorta a Bellatrix. Je to sice už přes dva roky co Eleonor zničila Azkaban a vypustila tak všechny smrtijedy... Tehdá věděla že všichni půjdou stejnou cestou- cestou k dokončení úkolu Grindelwalda...

Jenže Eleonor i Grindelwald byli tak zaslepení úkolem že nevěděli že právě Delphini odešla daleko od nich, od Azkabanu a daleko od všeho co se kde dělo.

Ona měla totiž plán!

Než ji zavřeli do Azkabanu si hrála s obracečem času... Jenže všechny jsou zničeny!

Myslíš?

ELEONORA SNAPE 3 Nový nepřítel ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat