*Hikayenin açıklamasını okuyup gelin* Keyifli okumalar! "Anlatıcı:Yaren Alaca"
Uyandım,ilk işim Berfin ile Ceren'i aramak oldu. Bugün okulun ilk günüydü. 10.sınıfa başlayacaktık ama okul değiştirmiştik. Yani daha doğrusu ben değiştirmek zorunda kalmıştım onlar kendi istekleri ile değiştirdiler.
Hemen yüzümü yıkayıp gardırobumun karşısına geçtim. Gardırobuma göz gezdirdikten sonra bir kombin bulup giydim.Ardından kahvaltımı yapıp evden çıktım. Okulun önündeki parkta buluşup okula geçecektik. Parka doğru yürümeye başladım. Yürürken bir öküz tarafından eziliyordum. Tam karşıya geçeceğim öyle hızlı geliyordu. Zor durdu. "Salak öküz biraz yavaş gel!" diye bağırdım. Sonra arabadan indi. "Wow!" diyebildim sadece öküzlerin bu kadar yakışıklı, tatlı, karizmatik olduğunu düşünmemiştim. Özür dilemek için geldiğini düşündüğümde arabaya baktı. Çıldıracağım. İnsan gelir iyi misiniz,bir şey oldu mu,çok özür dilerim gibi şeyler sorar bu gelip arabaya bakıyor. Neyse ben devam ettim. Sonra kolumdan tuttu. Ve dedi ki "Özür dilerim arabaya bakma sebebim babamın arabası olması bir şey gelseydi başına gerçekten çok kötü bir sonum olurdu." "Kolumu bırakır mısın?" dedim. "Aa çok pardon." dedi ve bıraktı. Sonra elini uzattı. "Ben Berke, bu okulda okuyorum galiba sende bu okulda okuyorsun seni daha önce hiç görmemiştim." Şok oldum önce beni ezmeye çalışıyor sonra birde tanışmaya çalışıyor. Elini görmezden gelip "Aa çok zıtız ben tanıştığıma hiç memnun olmadım." diyip parka yürümeye devam ettim. Parka geldiğimde Berfin'in biriyle konuştuğunu gördüm. Nasıl bu kadar hızlı tanıştı bilmiyordum. Yanına gittim beni görmedi. "Eniştemle tanışabilir miyim?" diye sordum. Şok oldu. "Yaa Yaren ne eniştesi hem sen benden büyüksün. Bende enişte istiyorum." Bu arada söylemeyi unuttum Berfin ile kuzeniz Ceren ile de çocukluk arkadaşı. "Büyük dediğin 3 ay sadece off hadi dırdır yapma. Ceren nerede?" Bilmiyorum anlamında omuz silkti. Hemen telefonumu çıkarıp Ceren'i aradım. 2. çalışta açtı.
-Nerdesin Ceren? Ders başlayacak seni bekliyoruz.
-Bekle gelmek üzereyim. 2 dakikaya oradayım. Öptüm bay
Off Ceren neredesin ya? Sonra enişte dediğim çocuk geldi." Ben Yağız ama siz Yayız diyin." diyip Berfin'e bakarak sırıttı. "Tamam Yağız." dedim. O da gitti. Berfin'e dönüp "Bu çocuk sana aşık olmuş." dedim. "Gerçekten mi?? Çocuk büyüleyici." dedim. Ağzımı açtım ki Ceren'in sesini duydum. "Kızlar selam!"
Berfin'le bir ağızdan "Selam!" dedik. Ve okula doğru yürümeye başladık. Onlara Berke'nin beni eziyor olmasını falan anlattım. İkisi birden "Büyük aşklar nefretle başlar." diyip kıkırdadılar. Onları duymazdan gelip okul çıkışı bir yerlere gidip gidemeyeceğimizi sordum. Tamam dediler. Evlere dağılıp üstlerimizi değiştirip bir cafeye gidecektik. Okula girdiğimde o öküzü gördüm. Daha yakışıklı duruyordu. Bir dakika aşık mı oluyordum. Hayır hayır aşık falan olamazdım. Ama çok yakışıklıydı. Beni gördü. Göz göze geldik. Gülümsedi ve bana yaklaşmaya çalıştı. O an zaman durdu sanki. Ceren'in Berfin'e gel gidelim şu yakışıklıyla baş başa kalsınlar belki sevgili falan olurlar demesiyle kendime geldim. Geldi, ve dedi ki "Bugün biraz öküzlük yapıp seni eziyor gibi olmuş olabilirim. Ama istersen tanışalım. Ben Berke, Berke Yardım. Okul müdürü Hakan Yardım'ın oğlu Berke." "Bende Yaren." dedim. Bir dakika ben niye burada bununla konuşuyordum. Ders başlayacak diyip gittim. Hemen Ceren ile Berfin'e bulmam lazımdı. Onlara hesap soracaktım niye beni bıraktılar ve gittiler. Buldum sınıfta yan yana oturmuşlardı. Yapacak bir şey yoktu. Boş bir sıraya oturdum. Yanıma bir kız geldi. Hoca gelene kadar konuştuk. İsmi Aysude'ymiş. Sonra o geldi. Beyaz atlı prensim. Ne beyaz atlı prensi ya.Ayy aşık oldum galiba. Ve yanında bir kişi daha vardı. Aysude'ye baktım. Aşık gibi bakıyordu. Hayır hayır Berke'ye bakmıyordu. Rahatlamıştım. Aysude Berke'nin yanındaki kişiye bakıyordu. Sonra bana dönüp "Okul müdürünün yeğeni Yiğit Berke'yle kuzenler." Oha ailede herkes mi yakışıklı olur demek istiyordum ama söylemedim. Berfin'e de söylemezdim. Zaten 1-2 haftadır "Enişte,enişte" diye tutturuyordu. O yüzden ya Aysude'ye söyleyecektim ya da Ceren'e. Önce Ceren'e söyleyecektim. Aysude'ye bizimle cafeye gelip gelmek istemeyeceğini sordum. Ceren ve Berfin'e sorun olmazsa geleceğini söyledi. Teneffüste sordum ve sorun olmayacağını gelebileceğini söylediler. Okuldan sonra evlere dağıldık. Ve anneme saat 7'den önce geleceğime söz verip gardırobumun karşısına yine geçtim. Ve etek,crop top,kot ceket ve bir ayakkabıyı kombin yapıp giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretle Başlayan Aşk
Fanfiction*Fesat değildir* YarBer olacaktır. Diğer shipler bazen olabilir. Ayhan ve Cemre kötü olarak yazılacaktır. Linçlemeyin!