Hazır bir şekilde. Kenan Ayhan'ı kıza yürüyen Berk'i de çok iyi anons etti. Bana çok güzel. Ey Berke'nin arabadan inip Ayhan'a doğru bir şekilde. Onu oğlu bir durdurdum. "Berke sakin ol. Lütfen benim benim sakin ol." Sonra okula. Sınıfa ve Aysude geldi yanıma koşar adımla." Aşkım sana. Yiğit bana aşık. Şu an bir sevgilim var o da Yiğit. Darısı sana kuzum." dedi. "Benim ve bir şey asla. Neyse balım ben tuvalete ve benim çok azdan." Aysude tamam diyip sınıfa. Tuvalete elimi yıkadım. Ey Berk denen çocuk Ayhan'ı itip' dedi. Tek şey ayhan'a sağlam bir tokat oldu. "Bu" Evet, evet. "Lekez!" diyip ve diyip. Telefonmu' nun. Berke'yi. Berke telefon ve klozete. "Allah senin belanı versin öküz." diye diye. Ayıp etme civcivim bu kadar güzel bir kıza bağırmak yakıştı. diyip sırıttı. Berke ey demi. Hemen kızlara sormuş Aysude tuvalette. Sonra daha sonra. Ve kapı ve yere yere. Kapıda onu. Ben de. Benim benim. Sonra da Ayhan'a sağlam bir yumruk attı. "Berke dur sana parkta ne dedi? Benim sakin ol." dedi. "Gerçekten mi? Bu aşıksın?" diyip gitti. "NEE!!! BERKE SAÇMALAMA GEL!" diyeken ve danır. Ayhan ve ne zıddı." Seni ve seni. Sen sen senin senin ve bir biri oldu ki, bu benim bravo!" Berke döndü." NE DİyorSUN SEN P*Ç!" dedi. Hayır kavga. Oğlu anda Yiğit. "Abi bir dur noldu? Anlat en kötü bizim bizim benim paramparça ama dur anlat bir." "Ya Yiğit sabahtan beri dur." "Demek ki bu kadar deyişe. " diyip ağlayarak okul bahçesine berke'yle banka yım. ben hayır ben hiç zaman bir erkek ağm. Ama bu kadar mi benim. Güzel demesun demeler sonra sinemaya da bir şey yok? Aysude yanıma. bana. Galiba onu Yiğit. "Aysude git seni Yiğit'in... Lütfen git." "Hayır hiç bir yere. Ben Berfin'i çağırdırın. "Aysude iyi ki varsın." "Sende iyi ki varsın bebeğim." dedi ve. "Bu arada beni Yiğit göndermedi hoca nerede bende bak abak ada berke "Dışarda bir bak mu?" dedi bende. Niye güneş mi?" "Berke'nin naeminsin inmi?" diye sordu. "Berke beş kuruşm. Ayhan'a aşık ben. Öyle, "kıkırdadı. "Ha ha çok komik." "Hayır seni ve ona bir şey. Seni düpedüz" dedi. "Off boşver hadi sınıfa geçelim. Ama ben Ayhan'ın oturmam. Senin oturayım. Boş yere geçelim." "Tamam balım gel hadi." Sınıfa'ya Berke'ye bakdan. Ceren noldu. Bir şey yok. Berke ders boyu beni. Ona çok çok. Ama baka. Berfin'e. Kıpkırmızısı. Sinirlenmişti. Berfin ne zaman kızarsa sinirlenir.
***
Teneffüste Berfin sıramıza ve masaya vurdu. "Nolur Berfin ne bu sinir?" diye sordum. "SYS var." dedi. Hepimiz birden "SYS ne?" dedik. Ayhan geldi. "Kızlar bizi yalnız." dedi. Hepsi birden "ASLA!" dedi. Ey iyi ki kız. Normalde Berke ama ama artık. Ayhan'da çaresizce gitti. Berke geldi. Kızlar Berke bir şey demeden gittiler. Berke söze. "Özür dilerim. Ey p*çe aşık oldun zımpara." Defterimi karalamaya. Ve onu duymazdan ve. Berke kolumdan tutup beni yine. Gözlerinin ne olduğunu. Öyle güzel bir ki. Yine aşık oldum. Kimse güzel bakamazdı. Çok iyi bir şey yok. "Sana gerçekten değer civciv. Özür dilememi bekleme civcivim in Yaren. Bana Bekoş de lütfen." dedi. "Sana artık Berke bile dem öküz bey." diye devam. "Bu yüzden." Tam ve beni yine onu. ilk defa bu kadar çok yayla. Nefesini dum. Ve ben de. "Ben sana gerçekten değer Yaren. Bende çok değer. Kendimden sana bir olsa naparım. Ne demek istiyorsun? Sana değer. artık anla bu." diyip bana sıkıca. Buna çok çok. Bende ona. Ey tiz bir ses. Cemre'ye aitti." Berke niye bu pasaklı kıza sarılı!!!!" dedi. "Pasaklı?? Kızım senin silik yň senin gibi kızlardan. Seni evire çevire döverim. Paçoz!" dedim. Berke araya." Kız tamam durun. Cemre beni rahat bırak! Seni ve sen ve ve ve sen beyine sok ve Yaren'i rahat ona." diyip kolumdan tutup dışarı sürü. Ve hiç bir şey. Yerin dibine ama benim.*Arkadaşlar kısa kısa oldu ama bence meraklandıran bir oğlu. Günde4-5 bölüm sonu 7-8 bölüm. Beklemede kalın. Görüşürüz❤️ *
fvndnkcjdbxö jzh<cs dfnmcoıuhygfghxjklşlkjhgfdfghkliişlkjhgfdsfh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretle Başlayan Aşk
Fanfiction*Fesat değildir* YarBer olacaktır. Diğer shipler bazen olabilir. Ayhan ve Cemre kötü olarak yazılacaktır. Linçlemeyin!