Ben Berke ile konuşurken Berfin Yağız'a gidip ona çok aşık olduğunu ve artık ondan başka kimseye aşık olamayacağını söylemiş. Duyduğum anda gülmeye başladım. Ve sevgili olmuşlar. Artık Allah Yağız'a sabır versin ne diyim diyip sırama geçtim. Sınıfa yeni bir kişiler gelmiş. Hoca ile sınıfa girdi. Umurumda bile değildi. Hoca şöyle dedi. "Sınıfımıza yeni üç kişi geldi." diyip devam etti." İlk kişi Ayhan Balcı sen Yaren'in yanına geç." dediğinde devreye girdim. "Hocam yanımda Aysude oturuyor ama birazdan gelir." dedim "Zamanında gelseydi. Neyse diğer kişi Sude Bulut kızım sende Berfin'in yanına geç Yağız sen şu boş yere otur kızlar beraber otursun. Diğer kişi Cemre Solmaz kızım olur kendisi bebeğim sende Berke'nin yanına geç Yiğit oğlum sen şu boş yere git yanına Aysude oturur. Bir de Özgür Deniz Cellat var ama o geç kaldı. O gelince yerini belirleriz." dedi ve direk söze girdim. "Hocam siz kız kıza otursun diye Yağız'a kaldırdınız ama ben niye yanımda kız otururken onu kaldırıp yanına bu odunu koydunuz?" "Pardon da ben odun muyum?" diye sordu Ayhan "Evet odunsun bana göre dünyadaki tüm erkekler odundur." Sonra tanıdık bir ses duydum. "Ben niye öküzüm o zaman?" dedi Berke. İşte şimdi bir cevabım yoktu. Ne diyecektim. "Odunların suçu yoktur ama eğer bir şey yaparlarsa öküz olurlar." Cemre hemen söze girdi. " Berke sana ne yaptı?" "Sanane" dedim sinirle ve hocadan izin isteyip sınıftan çıktım. O an Aysude'yle karşılaştım. Sinirden ağlıyordum. "Bebeğim noldu sana?" "Aşkım sen sınıfa geç bu arada Yiğit'le oturuyorsun." "Hayır balım sen nolduğunu söyleyene kadar gitmeyeceğim." dedi bende anlatmaya başladım. "O cafede Berke'nin yanındaki kız şu an Berke'nin yanında oturuyor." dediğim sırada sınıftan biri çıktı. Ayhandı. "Off ben gidiyorum sen sınıfa geç." dedim. Ayhan arkamda bekle diye bağırdı. Tabi ki onu beklemeyecektim. Tuvalete girip yüzümü yıkadım. Kapıda bekliyordu." Ne var odun?" "Ayıp etme civciv." "Bana bu dünyada sadece iki kişi civciv diyebilir ve o iki kişinin içinde sen yoksun odun bey." diyip sınıfa doğru yürüdüm. Sınıfa girdim. Berke bana bakıyordu. Özür diler gibi hiç böyle bakmamıştı. Niye bilmiyorum ama üzgündü. Hayır o üzgün olursa bende üzgün olurdum. Teneffüste onunla konuşacaktım üzgün olmasını istemiyordum. Ayhan gelip yanıma oturdu. Berke'ye pis bir bakış attı. Hoca olmasa alırdım saçından yerde sürerdim ama hoca olduğuna dua etsin. Teneffüs olmuştu. Berke'ye gidip konuşalım mı diyecektim. Tam yanına giderken Cemre'yi gördüm. Berke'ye gidiyordu. Berke onun yanına gittiğimi gördüğü halde bir şey yapmadı. Tam arkamı döndüm gidiyordum ki Berke kolumdan tutup beni kendine çekti. Hiç bir erkeğe bu kadar yakın değildim. Kolumu çektim. "Sevgilinin yanına git." dedim ama "Konuşalım mı?" diye sordu. Tamam anlamında başımı salladım. Bir banka geçip oturduk. Direk soru sormaya başladım.
"Cemre senin sevgilin mi?" "Sakın ol civcivim." dediğinde pardon anlamında bir bakış attım." Yani pardon civciv diyecektim." diyip devam etti. "Hayır ama o ve annesi sevgili olmamızı istiyor yalnız kalmak istiyorum dibimde." "Cafede öyle durmuyordun. Baya sevgili gibiydiniz." "Hayır sevgili falan değiliz ve olamayız ben sevmiyorum. Bu arada sana tavsiye Ayhan'dan uzak dur." "Ne oldu kıskandın mı?" diyip kıkırdadım. "Ne kıskanacağım. Sadece her kızla sevgili olup ayrılıyor. Kızların kalbi kırılıyor ve ağır depresyona giriyorlar. Üzülmeni istemiyorum o yüzden dedim. Yani tüm kızların üzülmesini istemiyorum. Sana özel bir şey yok." O sırada telefonum titreşti. Mesaj gelmişti. Gruptan şöyle diyordu.
Berfin:Konuştuklarınızın hepsini anlatacaksın! Sevgili misiniz?
Ceren:Yuh Berfin hemen değil zamanla
Yaren: Zamanla?o beni sevmiyor
Aysude adlı kişi grubun ismini "YarBer olacak" yaptı.
Yaren: Aysude değiştir şu ismi
Berfin: Hayır Aysude kalsın
Ceren: Ya mesaj yazmayın konuşamıyorlar
"Kusura bakma gruba mesaj yazıyorlar da"
Berfin adlı kişi Yağız adlı kişiyi "YarBer olacak" grubuna ekledi.
Ceren:Ya kızım grubumuzda Yağız'ın ne işi var?
Aysude:Kızım çıkar şunu
Berfin:Off tamam aşkım kusura bakma
Yaren: Ya susun
Ceren: Kızlar Cennetten düşen çocuk bizim sınıftaymış Özgür Deniz Cellar oymuş
Berfin: Ne mutlu sana tamam susun konuşsunlar konuşanı gruptan atarım.
"Tamam gerçekten kusura bakma Berfin çok konuşuyor da." "Sıkıntı yok." diye cevap verdi. "Bir soru sormuştum akşam sinemaya gidelim mi?" diye ekledi. "Anneme sormam lazım okul çıkışı haber veririm sana." "Tamam güzellik, yani şey kusura bakma haber verirsin." Elim ayağıma dolaştı yine kızarmıştım. Koşar adımlarla uzaklaştım kızardığını görmesini istemezdim. Gidip tüm olan biteni gruba anlattım. Kabul etmem için ısrar ettiler. Okul çıkışı bize gidip kombin yapacaktık bana. Sonra Berke gelip beni alacaktı. Bunu Berke'ye söylemeye giderken Ayhan durdurdu. "Civciv naber? Akşam bir şeyler yapalım mı?" dedi. Ben de karşılık olarak "Bana civciv dememeni söylemiştim. Ve cevabım hayır!" Berke'nin yanına gittim. Yiğit vardı. Ben sizi yalnız bırakayim diyip gitti. "Berke şey sen beni saat 5-6 gibi evden alabilirsen tamam." "Tabi alırım civciv." Civciv kelimesini kimse bu kadar güzel söylememişti. Sonra okuldan sonra bize geçtik. Ve kombin yaptık.Buna karar verdim.
*Bölüm biraz kısa oldu umarım seversiniz. Oy atıp yorum yapmayı unutmayın! İlk bölümlerde YarBer'e yöneldim ilerki bölümlerde BerYa YiğAy ve CerCel de olacak*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretle Başlayan Aşk
Fanfiction*Fesat değildir* YarBer olacaktır. Diğer shipler bazen olabilir. Ayhan ve Cemre kötü olarak yazılacaktır. Linçlemeyin!