Chapter-4

6.8K 330 2
                                    

Li's pov-"ဒါဆိုငါjennieကိုချစ်မိသွားတာပေါ့"
Chae-"မင်းဘာလို့အချစ်အကြောင်းတွေမေးနေတာလည်းဒါမှမဟုတ်မင်းချစ်မိသွားလို့လား"
Li-"အင်းငါချစ်မိသွားပြီသူ့ကို"
Chae-"သူဆိုတာဘယ်သူလည်းငါ့လည်းပြောပြလေကွာ"
Li-"ကေျာင်းဆင်းရင်ပြောပြမယ်အခုတော့မုန်သွားစားရအောင်"
Chae-"အေးအဲ့ဒီအကြံမဆိုးဘူးမုန့်သွားစားကြမယ်ပြောရင်းဆိုရင်းဗိုက်တောင်ဆာလာပြီ"
Li-"မင်းကတော့လေအစားအသောက်ဆိုနှစ်ခါမပြောရဘူး"
Chae-"ဒါတော့ငါကအစားအသောက်ကိုချစ်တာကိုး"
Li-"တစ်နေ့တော့မင်းလည်းအစားအသောက်ထက်ပိုချစ်ရမယ့််သူတွေ့ပါစေလို့ဆုတောင်းပေးနေမယ်ဟားးး"
Chae-"အဲ့မှာထိုင်ဆုတောင်းနေလိုက်ငါတော့သွားပြီ"
Li-"အော်bamတို့ကိုတောင်မစောင့်တော့ဘူး
ပြေးတာတန်းနေတာဘဲ"
Bam-"li youngကောဘယ်ရောက်သွားပြီလဲ"
Li-"ဗိုက်ဆာလို့ဆိုပြီမုန့်စျေးတန်းကိုသွားနှင့်ပြီလာငါတို့လည်းသွားကြမယ်"
Jack-"aww aa"
Chae's side
ဟင်းဟိုကောင်တွေကိုထားခဲ့တောလည်းပြန်စောင့်ရမှာပေါ့ဆိုပြီလွတ်နေတဲ့ခုံတန်းတစ်ခုမှာဟိုလေးယောက်ကိုစောင့်နေရင်းနဲ(အနောက်မှ)
Ji-"ဒီမှာဒါကျွန်မတို့ထိုင်နေကြခုံရှင်တခြားခုံပြောင်းထိုင်ပေး"
Chae's side
ချောလိုက်တာအသည်းပုံနှုတ်ခမ်းလေးနဲ့ရရမ်းချစ်ဖို့ကောင်းတာပဲyoungသူ့ကိုကြည်းပြီးရင်တွေအရမ်းခုန်နေမိတယ်
Chae's pov-"whatငါဘာဖြစ်နေတာလည်းရင်တွေလည်းခုန်နေတယ်ရူးနေပြီလားpark chaeyoung သတိထားစမ်းပါ"(မရူးပါဘူး ချစ်မိသွားတာပါ 😂😂😂)
Chaeတွေးနေတုန်းရှိသေးတယ်
Ji-"ဒီမှာ တို့ပြောနေတာမကြားဘူးလားနားလေးနေတာလား"(အော်မမကလည်းကလေးကိုပြောရက်တယ်နော်ဟိုကသူ့အလှမှာနစ်မြောနေတာကို😅😅😅)
Chae-"ဗျာနားမလေးပါဘူးဗျကောင်းပါတယ်နောက်ပြီးဒီကအမတို့ထိုင်မယ့်ခုံမှန်းမသိလို့ပါyoungတောင်းပန်ပါတယ်"
Ji-"သိရင်လည်းဖယ်တော့လေဘာကြည့်နေတာလည်း"(အော်ကလေးကိုပြောရက်လိုက်တာဗျာ😒😒😒)
Chae-"awwဟုတ်ကဲ့ဟုတ်ကဲ့ထိုင်ပါဗျ"
Li-"young မင်းဒီမှာဘာလုပ်နေတာလည်းပြောတော့ဗိုက်ဆာတယ်ဆိုအခုထိဘာမှလည်းမစားရသေးဘူးလား"
Chae-"ငါဘာမှမလုပ်ပါဘူးမင်းတို့ကိုစောင့်နေတာ"
Li-"awwဒါဆိုလည်းလာသွားမယ်ဟိုဘက်မှာbobbyတို့စောင့်နေတယ်"
Chae-"aww aaလာသွားမယ်(jisooတို့ဘက်လှည့်၍)ဒါဆိုလည်းသွားလိုက်ပါဦးမယ်ခင်ဗျ"
အဲ့လိုပြောပြီးyoungလှည့်ထွက်လာခဲ့တယ်မဟုတ်ရင်အဲ့နေရာမှာသာကြာကြာနေရင်youngနှလုံးရောဂါနဲ့သေသွားလိမ့်မယ်
Jisoo's side
Irene-"နင်ပြောတာမလွန်ဘူးလားjisooသူ့ကြည့်ရတာကျောင်းသားသစ်ဖြစ်မယ်အဲ့တာကြောင်ဒီခုံမှာထိုင်မိတာဖြစ်မယ်"
Suzy-"ဟုတ်တယ် သူ့ကိုနင်ပြောလိုက်တော့သူ့မှာဘာမှတောင်သိပ်ပြန်မပြောနိုင်ဘူးနင်ပြောတာလွန်တယ်လို့ငါထင်တယ်"
Ji-"နင်တို့ကငါ့သူငယ်ချင်းလားသူ့သူငယ်ချင်းလားသူဘက်ကနေဝိုင်းနာပေးနေရအောင်​​ပြောခံရတဲ့သူကတောင်ဘာမှမဖြစ်ဘူးနင်တို့ကဖြစ်နေတယ်တော်ပြီတော်​မြုန့်စားပြီးအတန်းထဲပြန်မယ်မြန်မြန်စားကြ"
Ireneနဲ့Suzyဆိုတာjiနဲ့ငယ်ငယ်တည်းကပေါင်းလာတဲ့သူငယ်ချင်းတွေပေါ့ireneကတော့အဖေ့ညီရဲ့သမီးjiထက်လပိုင်းလောက်ငယ်တယ်suzyကတော့အဖေ့သူငယ်ချင်းရဲ့သမီးသုံးယောက်သားရွယ်တူတွေမို့အခုချိန်ထိတပူးပူးတတွဲတွဲနေခဲကြတာjiအကြောင်းကိုသူတို့ကသိတော့စကားများတိုင်jiကိုအမြဲအလျော့ပေးကြတဲ့သူငယ်ချင်းကောင်းလေးတွေပါ
li's side
Liလည်းyoungကိုခေါ်ပြီးပြန်လာတော့အတန်းရှေ့မှာjennieတစ်ယောက်တည်းရပ်နေတာတွေ့လို့သူနဲ့စကားပြောလို့ရအောင်သူ့နားကိုသွားခဲ့တယ်
Li-"jennie shi တစ်ယောက်တည်းလားminaတို့ကော"
Jen-"awwသူတိုမုန်သွားဝယ်ကြတယ်lisa shiခဏနေပြန်လာကြတော့မှာ"
Li-"awwဟုတ်လားဒါဆိုliကိုခွင့်ပြုပါဦးနော်"
Jen-"nae"
အတန်းထဲရောက်တော့ဟိုကာင်တွေကliကိုအံသြသလိုကြည်နေကြတယ်
Bobby-"မင်းနဲ့ သူနဲ့ကဘယ်လိုသိသွားတာလည်းငါတို့လည်းမသိရပါလား"
Bam-"aaပြောစမ်းပါဦးဘယ်လိုသိသွားတာလည်း"
Li-"ဒီလိုကွ(liလည်းမနက်ကjennieနဲ့အကြောင်းတွေကိုပြန်ပြောပြလိုက်တယ်)"
Jack-"တကယ်လား "
Li-"innတကယ်ပေါ့မင်းတို့ကောသူနဲ့ခင်မလားမိတ်ဆက်ပေးမယ်လေ"
Bam-"Nononoမလိုဘူးရတယ်ငါတို့သူနဲ့မခင်ချင်ဘူး"
Li-"innပါဒါဆိုလည်းပြီးရော"
Bobby-"ဒါနဲ့မင်းကဘာလို့သူ့ကိုခင်ချင်တာလည်းသူဒီလောက်မာနကြီးတာကို"
Li-"ကေျာင်းဆင်းရင်ပြောပြမယ်ဒါနဲ့youngတစ်ယောက်မုန်စျေးတန်းကပြန်လာပြီးကတည်းကငြိမ်နေသလိုဘဲဘာဖြစ်နေတာလည်းမသိဘူး"
Jack-"အေးငါလည်းသူ့ကိုကြည့်နေတာကြာပြီမုန်လည်းသိပ်မစားဘူးဘာဖြစ်နေတာလည်းမသိဘူး"
Li-"youngမင်းဘာဖြစ်နေတာလည်းနေမကောင်းဘူးလား"
Chae-"မဟုတ်ဘူးဟေ့ငါမိန်းကလေးတစ်ယောက်ကိုမြင်မြင်ချင်းချစ်မိသွားလို့သူ့အကြောင်းစဥ်းစားနေတာ"
Bam-"ဟင်ဘယ်ကမိန်းကလေးလည်း"
Chae-"မုန့်စျေးတန်းမှာတွေ့ခဲ့တာနတ်သမီးလေးကျနေတာဘဲငါတို့ထက်အသက်ကြီးမယ်ထင်တယ်ငါတော့အရမ်းချစ်မိနေပြီကွာ"
Jack-"ဘယ်သူလဲ သူက ဘယ်အတန်းကလည်း"
Chae-"သူဘယ်သူလည်းတော့ငါမသိဘူးသေချာတာတော့ငါသူ့ကိုချစ်မိနေပြီဆိုတာဘဲနောက်နေ့သူ့ကိုတွေ့ရင်မင်းတို့ကိုပြမယ်"
Li-"ဟားးနောက်ဆုံးတော့မင်းလည်းချစ်တက်သွားပြီဲဘဲ"
Chae-"ငါကိုနောက်မနေနဲ့ရှေ့လှည့်တော့ဆရာလာတော့မယ်"
🔔🔔🔔🔔🔔
Li's side
ဘဲလ်လဲတီးရောjennieတို့သုံးရောက်အတန်းထဲဝင်လာကြတယ်jennieကအရမ်းလှတယ်ကျွန်တော့နှလုံးသားကတော့သူနဲ့နီးတိုင်းပိုခုန်လာတယ်သူliရှေ့ခုံမှာဝင်ထိုင်တော့liသူ့ကိုကြည့်နေမိတယ်မကြာပါဘူးဆရာဝင်လာပြီးစာစသင်တယ်liကတော့စာထဲအာရုံမရောက်ရှေ့မှာထိုင်နေတဲ့ပါးဖောင်းဖောင်းနဲ့ကောင်မလေးဆီဘဲစိတ်ရောက်နေတယ်သူစာလိုက်ပြောဆိုင်းဖောင​်းသွားတဲ့ပါးလေးတွေကြည့်ပြီးအသည်းယားလိုက်တာ(😒သူတော်တော်ဖြစ်)
🔔🔔🔔🔔
Bam-"ရေးကျောင်းဆင်းပြီသွားရအောင်မုန်ဆိုင်ကို"
Chae-"let go"
ဒီလိိုနဒ့မုန်ဆိုင်ရောက်တော့
Bobby-"Aunty တောပိုကီသုံးပွဲနဲ့ပဲခေါက်ဆွဲငါးပွဲပေးပါ"
Aunty-"nae"
Jack-"ပြောပါအုံး liမင်းဘာလို့jennieနဲ့ခင်ချင်ရတာလဲ"
Li-"အဲ့ဒါကငါသူ့ကိုမြင်မြင်ချင်းချစ်မိသွားလို့"
Bam-"ဘာာာမင်းကjennieကိုမြင်မြင်ချင်းချစ်လို့ဟုတ်လား"
Li-"အင်းငါအတည်ပြောတာ"
Bobby-"မဖြစ်သင်ဘူးli jennieကkaiနဲ့ပြတ်သွားတာတောင်မကြာသေးဘူးအဲ့​တော့သူမင်းကိုပြန်ကြိုက်မယ်မ
ထင်ဘူးအရင်ဒဏ်ရာတောင်မကျက်သေးတာပြီးတော့သူကအရမ်းရက်စက်တာkaiကိုလည်းသူကအရမ်းချစ်တာငါတို့သိတယ်နောက်ပြီးkaiနဲ့ပြန်အဆင်ပြေသွားရင်မင်းဘဲတဖက်သက်အချစ်နဲ့နာကျင်ရလိမ့်မယ်သူ့ကိုတော့မချစ်ပါနဲ့လားကွာမင်းနာကျင်မှာငါတို့စိုးရိမ်တယ်"
Li-"ဒါပေမယ့်ငါသူ့ကိုအရမ်းချစ်မိနေပြီနောက်ဆုတ်ဖို့ငါမတွေးထားဘူးဒါနဲ့kaiဆိုတာဘယ်သူလည်း"
Bam-"jennieရဲ့ရည်းစားဟောင်းနာမည်ကkaiတဲ့တတိယနှစ်ကအရမ်းချောတယ်သူတို့နှစ်ယောက်တွဲတာကျောင်းမှာမသိတဲ့လူမရှိအောင်နာမည်ကြီးတာကျောင်းမှာတော့အချောဆုံးနှစ်ယောက်ကြိုက်လို့ဆိုပြီးတော်တော်လေးနာမည်ကြီးတာjennieကkaiကိုအရမ်းချစ်တာနောက်ပိုင်းကျမှဘယ်လိုပြတ်သွားလည်းတော့မသိဘူးဒါပေမယ်ပြတ်သွားတာ1လတောင်မပြည့်သေးဘူး"
Li-"ဒါပေမယ်အခုပြတ်သွားပြီလေငါကတော့သူကိုအရမ်းချစ်မိနေပြီငါကြိုးစားကြည့်ချင်တယ်ပြန်မချစ်တော့လည်းငါ့ဘက်ကသူလိုအပ်တာတွေကိုဖြည့်ဆည်းပေးချင်တယ်ငါ့ကိုကူညီကြမယ်မဟုတ်လား"
Bam-"ငါတို့ကူညီပါ့မယ်မင်းကငါတို့သူငယ်ချင်းဘဲကိုဒါပေမယ်liသူဆီမှာအရမ်းစိတ်မနှစ်ပါနဲ့မင်းခံစားရမှာဆိုးလို့"
Li-"innပါငါ့ကိုမင်းတို့ကူညီမယ်ဆိုတာနဲ့တင်ပျော်နေပြီကျေးဇူးဘဲမင်းတို့အားလုံးကို"
Bam-"ရပါတယ်ကွာ"
Chae-"ကဲအခုတော့မုန့်စားကြမယ်liမင်းကိုရီးယားအစညးအသောက်တွေသိပ်မစားဖူးဘူးမဟုတ်လားရော့ဒီမှာစားကြည့်စားကောင်းတယ်"
Li-"innကျေးဇူးပဲyoung"
Jack-"ဒါနဲ့နောက်အပတ်Mondayကျရင်ပြိုင်ပွဲရှိတယ်နော်မနက်ဖြန်ကျရင်ကျောင်းစောစောလာကြလေ့ကျင့်ချိန်ရအောင်လို့ပြိုင်ပွဲကဘယ်နှစ်ရက်မှမလိုတော့ဘူးဒီနှစ်ငါတို့တိုင်အောင်ဆော့မှာ"
Chae-"ဘာမှမပူနဲliရှိတယ်ဒီကောင်နိုင်ငံခြားမှာတုန်းကbasketballဆုတွေအများကြီးရထားတာသူရှိဂင်အဆင်ပြေသွားလိမ့်မယ်"
Bam-"ဒါဆိုလည်းကောင်းတာပေါ့ဒီနှစ်တော့ငါတို့နိုင်မှာပါ"
Li-"ကဲကဲစကားမများကြနဲ့စားကြတော့"

For you (Complete) Where stories live. Discover now