Chapter-5

5.9K 309 1
                                    

Li's pov-"ဟီးဟီး jကလျှောက်လည်ဖို့လက်ခံလိုက်တယ်ပျော်လိုက်တာကွာအဲ့နေကျရင်သူ့ကိုဖွင့်ပြောသင့်လားဟင်းးပြန်မချစ်တော့လည်းငါသူ့ဘေးမှာနေပြီးသူလိုတာတွေဖြည့်စည်းချင်တယ်ဖွင့်ပြောလိုက်လို့သူမုန်းသွားမှာလည်းကြောက်တယ်ငါဘာလုပ်သင့်လည်း"
Chae-"liပြန်မယ်လေကျောင်းရှေ့မှာuncleစောင့်နေလောက်ပြီ"
Li-"innပြန်ရအောင်"
Li's home
Chae -"ငါအိမ်မပြန်တော့ဘူးကွာဒီနေ့မင်းဆီမှာဘဲအိပ်တော့မယ်"
Li-"innကောင်းသားဘဲငါလည်းမင်းကိုပြောစရာရှိတယ်"
Chae-"ငါကောပဲ "
Li-"လာငါ့အခန်းထဲမှာစကားသွားပြောရအောင်"
Chae-"inn"
Li's room
Chae-"liငါ့ကိုဘာပြောမလို့လည်း"
Li-"ငါjennieကိုလာမယ့်sundayကျရင်လျောက်လည်ဖို့ခေါ်တာသူကလိုက်မယ်တဲ့ငါလေအဲ့နေ့ကျရင်သူ့ကိုဖွင့်ပြောလိုက်ရမလားyoungငါ့ကိုစဥ်းစားပေးဦး"
Chae-"innမင်းဖွင့်ပြောချင်တယ်ဆိုရင်လည်းဖွင့်ပြောလေ ဒါပေမယ့်သူမင်းကိုပြန်မကြိုက်ရင်ကော"
Li-"youngငါသူ့ကိုချစ်တာပိုင်ဆိုင်ချင်တာမဟုတ်ဘူးသူငါ့ကိုမချစ်ရင်တောင်သူစိတ်ချမ်းသာစေမယ်အရာတွေငါသူ့ကိုအမြဲလုပ်ပေးနေမှာငါ့အချစ်တွေကိုသူမြင်လာအောင်ပေါ့"
Chae-"innကောင်းပါတယ်ဒါပေမယ့်ငါမင်းလိုမဟုတ်ဘူးliငါချစ်တဲ့သူကိုပိုင်ဆိုင်ချင်တယ်အဲ့ဒီအရာအတွက်ငါဘာတွေပြင်ဆင်ရပြင်ဆင်မယ်ငါ့ကိုအတ္တကြီးတယ်ပြောလည်းငါစိတ်မဆိုးဘူးli"
Li-"ငါသိပါတယ်ငါလည်းjennieကိုတခါတလေအတ္တကြီးမိတယ်ငါပိုင်ဆိုင်ချင်တယ်ဒါပေမယ့်ငါ့ကိုငါယုံကြည်မှုမရှိဖြစ်နေတယ်"
Chae-"ဘာကိုယုံကြည်မှုမရှိတာလည်းliငါကတော့ မ ကိုရအောင်ယူမှာသူ့မှာဆိုင်သူရှိလည်းဂရုမစိုက်ဘူးလက်ထပ်ထားတာမှမဟုတ်တာ ငါကြိုးစားနေဦးမှာဘဲ"
Chae's pov-"အခုချိန် မ ဘာလုပ်နေလဲမသိဘူးတွေ့ချင်လိုက်တာ"
Chae-"liငါတို့မတို့အိမ်ဘက်ခဏသွားရအောင်"
Li-"aအဲ့အကြံမဆိုးဘူးလာအခုသွားမယ်"

At road
Li-"youngရှေ့ဆိုjennieတို့အိမ်ရောက်တော့မယ်ရောက်ရင်ငါတို့ဘာလုပ်ကြမှာလည်း"
Chae-"innငါစဥ်းစားလိုက်အုံးမယ်"
Li-"စဥ်းစားမနေနဲ့ရှေ့မှာမင်း မမ မဟုတ်လားအခုမှအပြင်ကပြန်လာတာထင်တယ်သွားစကားသွားပြောလိုက်ငါအရှေ့ကcoffeeဆိုင်မှာစောင့်နေမယ်"
Chae-"inn innငါသွားပြီနော်coffeeဆိုင်မှာစောင့်နေငါလာခဲ့မယ်bb"
Li-"အေးအေးဖြည်းသွားကံကောင်းပါစေ"
Chae-"thanks"
Chae's side-"Chaeလည်းမနောက်လိုက်သွားခဲ့တယ်မကလေနောက်ကကြည့်တာတောင်တော်တော်လှနေတယ်youngရင်တွေခုန်လိုက်တာ"
Chae-"ဒီမှာဗျကျွန်တော့ကိုမှတ်မိလားဗျ"
Ji-"awwဟိုတနေ့ကမုန့်စျေးတန်းကတယောက်ဘဲဘာကိစ္စရှိလို့လည်း"
Chae-"ဟုိလေတယောက်တည်းလာဗျ"
Ji-"မင်းဘယ်နှစ်ယောက်တွေ့လို့လဲ"
Chae-"ဒါဆိုရင်လည်း youngစကားနည်းနည်းလောက်ပြောမလို့youngနဲ့ခင်ပါလားဟင်"
Ji-"ဘာလို့ "
Chae-"young မ နဲ့ခင်ချင်လို့"
Ji-"ဟေ့ဒီမှာမင်းကခင်ချင်တယ်ပြောတိုင်းငါကခင်ရမှာလားတကယ်ဘဲဘယ်လိုလူလည်းခင်လည်းမခင်ချင်ဘူးမင်းသွားလို့ရပြီ"
Chae jisooလက်ကိုကိုင်၍
Chae-"youngမကိုမြင်မြင်ချင်းချစ်မိသွားလို့ပါကျွန်တော့ကိုစဥ်းစားပေးပါလားဟင်"(you ကလည်းစောစောကပဲခင်မလားတဲ့ခဏနေတော့ရည်းစားစကားပြောရောမြန်လိုက်တာနော်🤔🤔🤔)
Ji-"ဘာာာာာ"
Chae-"ဟုတ်တယ်စတွေ့တဲ့နေတည်းကချစ်မိနေတာချစ်မိလို့ခင်မလားပြောတော့ခင်ခွင့်မှမပေးတာအဲ့တာကြောင့်youngရင်ထဲမှာရှိတာကိုအမှန်တိုင်းပြောပြတာyoungကိုစဥ်းစားပေးပါလားဟင်"
Ji-"ဒီမှာမင်းနဲ့တို့နဲ့တွေ့တာဒီတစ်ခါနဲ့ဆိုမှနှစ်ခါဘဲရှိသေးတယ်မင်းကတို့ကိုချစ်တယ်ပြောတယ်နောက်ပြီးတို့မှာဆိုင်သူရှိတယ်"
Chae-"မ မှာဆိုင်သူရှိမှန်းလည်းyoungသိတယ်သိသိကြီးနဲ့မကိုချစ်လို့ဖွင့်ပြောတာyoungကိုစဥ်းစားပေးပါလားဟင်"
Ji-"မင်းကသိသိကြီးနဲ့တောင်ပြောရဲတယ်မျက်နှာ​​​​ေပြာင်တိုက်လှချည်လားပြီးတော့ပြောလိုက်မယ်တို့ငယ်တဲ့သူတွေကိုစိတ်မဝင်စားဘူးsorry"လို့ပြောပြီးသူ့အိမ်ထဲဝင်သွားတယ်
Chae's pov-"မ ရယ်နာကျင်လိုက်တာ မ ပြောလိုက်တဲ့စကားတိုင်းကyoungကိုနာကျင်စေတယ် မ ဘာပဲပြောပြောyoungကတော့ မ အချစ်ကိုပိုင်ဖို့ဆက်ကြိးစားနေဦးမှာပဲ"

For you (Complete) Where stories live. Discover now