Chapter-13

7.6K 367 2
                                    

Jen's side
📲📲📲📲📲
Jen-"hello"
Nayeon-"ဟဲ့မိjenနင်အခုထိမထသေးဘူးလား"
Jen-"စောစောစီးစီးဘာလည်းnayeonရာ"
Nayeon-"ဒီနေ့ငါတို့shoppingထွက်မလို့နင်လိုက်မလား"
Jen-"innကောင်းသားဘဲငါလည်းဒီနေ့ဘယ်မှသွားစရာမရှိဘူးဘယ်အချိန်လည်းငါကိုလာခေါ်လေ"
Nayeon -"ငါတို့အခုထွက်လာပြီနင်ပြင်ထားတော့"
Jen-"innဒါဘဲနော်ငါပြင်လိုက်အုံးမယ်"
Nayeon -"inn inn"
📴📴📴📴
Jenလည်းဖုန်းချပြီးတာနဲ့အမြန်ပြင်ပြီးnayeonတို့လာမှာကိုစောင့်နေတယ်
တီ..တီ
Jen-"ငါလာပြီ"
Nayeon-"မြန်မြန်လာ "
Jenလည်းကားပေါ်ရောက်ရော သုံးယောက်လုံး မုန့်ဆိုင်အရင်သွားလိုက်ကြတယ်
မုန့်ဆိုင်တွင်
Jen-"နင်တို့ဘာစားမလဲ"
Nayeon -"ငါကတော့strawberry cake စားမယ်"
Jen-"ငါလည်းနင်နဲ့အတူတူဘဲ minaနင်ရောဘာစားမလဲ"
Mina-"ငါ့ကိုအမေရိကာနိုတစ်ခွက်ပဲမှာပေး"
Nayeon-"ခနနေနော်ငါသွားမှာလိုက်မယ်"
Nayeonလည်းထွက်သွားရော
Mina-"jenငါနင့်ကိုမေးစရာရှိတယ်"
Jen-"innမေးလေးဘာမေးမလို့လဲ"
Mina-"နင်နဲ့liနဲ့ကဘာတွေလဲဟင်"
Jenခနလောက်ကြောင်သွားတယ်minaကဘာလို့jenနဲ့liအကြောင်းမေးတာလည်း
Jen-"သူငယ်ချင်းတွေလေ "
Mina-"jenနင်ငါ့ကိုလိမ်နေတာလား"
Jen-"ငါဘာလိမ်လို့လည်းနင့်ကို"
Mina-"သူငယ်ချင်းတွေကနှစ်ယောက်တည်းအားကစားကွင်းထဲမှာဖက်နေတာလားjen"
Jenခနကြောင်သွားတယ်minaဘယ်လိုသိတာလည်း
Mina-"နင်နဲ့သူနဲ့တွဲနေတာလားjenဟုတ်တယ်မဟုတ်လား"
Jen-"နင်ဘယ်လိုသိတာလည်းmina"
Mina-"ဟင်းးးးငါသိတာသိပ်မကြာသေးဘူး
ကျောင်းpartyမစခင်လောက်ကငါ့ကိုယ်ငါနင်တို့နှစ်ယောက်ကိုအထင်မှားနေတယ်ထင်တာဒါပေမယ့်​fridayတုန်းကkaiလာပြောမှပိုသေချာသွားတာ"(kaiနဲ့minaငယ်သူငယ်ချင်းတွေနော်ဇာတ်လမ်းအရ)
Jen-"ဘာkaiကနင့်ကိုလာပြောတယ်"
Mina-"inn kaiလာပြောတာ"
Flashback start
Friday evening
Minaတို့အိမ်ကိုkaiမုန့်လာပို့ခဲ့တယ်
Kai-"mina yaငါဒီမှာမုန့်တွေတင်ထားတယ်နော်"
Mina-"innကျေးဇူးပဲဒါနဲ့နင့်မျက်နှာကဘာတွေအဲ့လောက်တောင်ပြုံးနေတာလည်း"
Kai-"ငါjenနဲ့ပြန်အဆင်ပြေသွားပြီ"
Mina-"ပြန်အဆင်ပြေသွားကြပြီလား "
Kai-"inn lisaကတော့ထားခဲ့ခံရပြီ"
Mina-"ဟင်နင်တို့နဲ့liနဲ့ကဘာဆိုင်လို့လည်း"
Kai-"နင်ကလည်းjenနဲ့သူနဲ့ကတွဲနေတာအခုငါနဲ့ပြန်အဆင်ပြေပြီဆိုတော့သူကထားခဲ့ခံရမှာပေါ့ဟ"
Mina-"သူနဲ့liနဲ့ကဘယ်တုန်းကတွဲတာလည်းငါတို့လည်းမသိရပါလားပြီးတော့မဖြစ်နိုင်တာjenကတွဲတယ်ဆိုငါတို့ကိုပြောပြမှာပေါ့ငါမယုံပါဘူး"
Kai-"ဟင်နင်တကယ်မသိတာလား နင်ကမယုံဘူးဆိုတော့လည်းငါသက်သေပြမယ်ရော့ဒီမှာကြည့်သူတို့နှစ်ယောက်အားကစားကွင်းထဲမှာဖက်နေတဲ့ပုံ"
Minaလည်းkaiပြတဲ့ပုံကိုကြည့်ပြီးဆွံအသွားတယ်ဓာတ်ပုံထဲမှာliကjenကိုရင်ခွင်ထဲထည့်ဖက်ထားပြီးjenကလည်းပြန်ဖက်ထားတယ်
Mina-"မဖြစ်နိုင်တာ "
Kai-"နင်မယုံရင်လည်းနောက်နေ့မှjenကိုမေးတော့ မနက်ဖြန်ကျရင်ငါသူနဲ့လျောက်လည်မှာစောစောအိပ်ရမယ်ငါပြန်ပြီနော်"
Mina-"inn"
Flashback end
Mina-"နင်အခုkaiနဲ့ပြန်တွဲနေတယ်ဆိုတော့liကရော"
Jen-"မနေ့ကမှသူ့ကိုလမ်းခွဲလိုက်ပြီ"
Mina-"တကယ်"
Jen-"inn(jenလည်းမနေ့ကliနဲ့ဖြစ်ခဲ့သမျှကို​ပြောပြလိုက်တယ်)"
Mina-"jenနင်liကိုတကယ်အဲ့လိုလုပ်ခဲ့တာလား"
Jen-"innငါမမှားဘူးမဟုတ်လား"
Mina-"နင်မှားတယ်jenနင်အရမ်းမှားတယ်သူကနင့်ကိုချစ်လို့လေနင်အဲ့လိုတော့သူအပေါ်မတုံပြန်သင့်ဘူး နင်ချစ်တဲ့သူနဲ့ အခြားတစ်ယောက်နဲ့ ဖက်နေရင်နင်ပျော်နေမှာလားjenအခုဟာကliဘက်ကကြည့်ရငသူနဲ့နင်နဲ့ကချစ်သူတွေလေသူဘယ်ခံနိုင်မလဲ
ပြီးတော့နင်kaiကိုတကယ်ရောချစ်လို့လားjen"
Jen-".........."
Mina-"ကြည့်ပါလားနင်kaiကိုချစ်တယ်လို့ချက်ချင်း​တောင်ပြန်မဖြေနိုင်ဘူး ပြီးတော့နင်liကိုတကယ်မချစ်ဘူးလားနင်စဥ်းစားပါjen"
Jen-"ငါမသိဘူးminaငါမသိဘူးငါမွန်းကြပ်တယ်အချစ်ဆိုတာဘယ်လိုမျိုးလည်းငါနားမလည်တော့ဘူးkaiကငါ့ဘေးမှာရှိနေပေမယ့်ငါမပျော်ဘူးသူနဲ့နေရင်အရာရာတိုင်းကိုအလိုမကျဖြစ်တယ်ပြီးတော့ငါကိုယ်တိုင်လည်းသူ့ကိုချစ်တာလားမချစ်တာလားတောင်ဝေမခွဲတက်ဘူး"
Mina-"အဲ့တာနင်kaiကိုမချစ်လို့ပေါ့ liနဲ့ရှိရင်ရောနင်ဘယ်လိုခံစားရလည်း"
Jen-"liလားသူနဲ့ရှိရင်ပျော်ဖို့ကောင်းတယ်ပြီးတော့တစ်ခါမှမခံစားရဘူးတဲ့ခံစားချက်တွေနဲ့သူစာပို့လာရင်ငါအလိုလိုပြုံးမိတယ် သူငါ့ဆီသာမပို့ရငိတခုခုလိုနေသလိုခံစားရတယ်အဲ့တာဘာဖြစ်တာလည်းminaရယ်ငါနားမလည်ဘူး"
Minaလည်းမျက်ရေတွေနဲ့ငိုနေတဖဲ့jenကိုကြည်ပြီး
Mina-"အဲ့တာအချစ်ကြောင်ဖြစ်လာတဲ့စိတ်ခံစားချက်ပေါ့jenရယ်နင်စဥ်းစားကြည့်ပါအုံးနင်သူ့ကြောင့်ပျော်ရတယ်သူမရှိရင်တစ်ခုခုလိုနေသသလိုခံစားရတယ်နင်သူ့ကိုချသ်နေလို့ပေါ့jenရယ်"
Jen-"ဟုတ်လို့လားminaရယ်ငါသူ့ကိုချစ်နေတယ်ဆိုတာ"
Mina-"innနင်တွေးကြည့်နော်ငါနဲ့liနဲ့စကားပြောတိုင်း​အကြောင်းမရှိအကြောင်းရှာပြီးငါတို့ကိုစိတ်ကောက်တယ်အမြဲတမ်းငါနဲ့liနဲ့စကားပြောရင်နင်ကြည့်နေတဲ့အကြည့်တွေကိုငါသိတယ်jen အစကတော့နင်နဲ့liကိုငါအထင်မှားတာနေမှာပါလို့ထင်မိတယ်နင်partyသွားတဲ့နေ့တုန်းကလည်းliနဲ့ငါနဲ့ဖုန်းစကားပြောနေတာကိုနင်​ဒေါသထွက်နေတာလည်းငါသိတယ်အဲ့တုန်းကလည်းငါစိတ်ထင်လို့လို့ငါထင်တာအခုတော့ပိုသေချာသွားပြီjenနင်liကိုချစ်နေပြီဘေးကနေကြည့်တဲ့ငါတောင်သိတယ်jenရယ်နင့်နှလုံးသားကိုနင်ကိုယ်တိုင်သေချာကြည့်ပါအုံးနင်ဘယ်သူ့ကိုချစ်နေတယ်ဆိုတာ"
Jen-"အဲ့တာဆိုရင်ငါliကိုချစ်နေမိပြီပေါ့"
Mina-"ဟုတ်တယ်jenနင်နင့်နှလုံးသားကချစ်တဲ့သူကိိုအခုသိပြီနော်"
Jen-"အီးးးဟီးးသွားပါပြီဟာငါသူ့ကိုရက်စက်လိုက်ပြီ mina yaငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲဟင်ကူညီပါအုံးငါ့မှာသူမရှိရင်ငါတစ်ခုခုလိုအပ်နေသလိုခံစားရတယ်အခုတော့ငါနားလည်ပြီငါသူ့ကိုတကယ်ချစ်မိသွားပြီ"
Nayeon-"innအခုမှချစ်မိသွားပြီတဲ့လားjenနင်အစောကြီးကတည်းသိသင့်တာအခုတော့liကတော်တော်ခံစားနေရလောက်ပြီ"
ဘယ်အချိန်တည်းကရောက်နေမှန်းမသိတဲ့nayeonကြောင့်minaလန့်သွားမိတယ်.
Jen-"အခုငါဘာလုပ်ရမှာလည်းဟင်သူဒီနေ့messageလည်းမပို့ဘူး"
Nayeon -"ဒါဆိုလည်းဖုန်းဆက်ကြည့်လေ"
Jen-"inn"
📲📲📲📲📲
Jen-"မဝင်ဘူးဟစက်ပိတ်ထားတယ်လုပ်ကြပါအုံးဟာ"
Mina-"မပူပါနဲ့ jenရယ်မနက်ဖြန်ကျရင်ကျောင်းတက်ရမှာလေသူလာမှာပေါ့အဲ့ဒီ့အခါကျမှသေချာတောင်းပန်လိုက်လေအခုတော့မငိုပါနဲ့တော့ဟာ"
Jen-"ငါအိမ်ပြန်တော့မယ်နော်နင်တိူ့ဘာသာshoppingထွက်ကြတော့"
Nayeon-"ငါတို့လိုက့ပို့ပေးမယ်လေ"
Jen-"ရတယ်ငါတယောက်တည်းအေးဆေးပြန်ချင်လို့သွားပြီနော်"
Nayeon -"inn inn"
Jenလည်းပြန်သွားရော
Nayeon-"minaနင်အဆင်ပြေရဲ့လား"
Mina-"ငါ​ပြေပါတယ်ဟာ သူတို့နှစ်ယောက်လုံးတကယ်ချစ်ကြတာဘေးကနေကြည့်နေတဲ့ငါတောင်ခံစားမိတယ်ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ်ငါချစ်တဲ့သူနှစ်ယောက်အဆင်ပြေနောဘဲငါလည်းပြေပါတယ်"
Nayoen -"inn par နင်အဆင်ပြေရင်လည်း"

For you (Complete) Where stories live. Discover now