Jen's side
Jenလည်းပြေးထွက်သွားတဲ့liကိုကြည့်နေမိတယ်jenလွန်များသွားပြီလားလို့ထင်မိတယ် မဖြစ်နိုင်တာjenအတွက်သူကလိုသုံးတယောက်ပဲလေအလိုမရှိရင်ထားခဲ့ရမှာပေါ့ခနနေတော့kaiပြန်သွားပြီးjenလည်းအိမ်ပြန်လာခဲ့တယ်အိမ်ရောက်တော့မိုးတွေရွာလာေတာ့jenစိတ်တွေအရမ်းလေးပြီးငိုချင်လာတယ်ဘာကြောင့်ငိုချင်နေလည်းjenကိုယ်တိုင်တောင်မသိjenလည်းစိတ်ညစ်ညစ်နဲ့unnieဆီသွားလိုက်တယ်
Jen-"unnie"
Ji-"aww jenလေးလာလေအခုဘယ်ကအပြန်လာတာလည်း"
Jen-"inn kaiနဲ့လျောက်လည်ပြီးပြန်လာတာ"
Ji-"kaiနဲ့ပြန်အဆင်ပြေသွားပြီလား"
Jen-"inn ဒါနဲ့unnieရဲ့youngဆိုတဲ့တယောက်ကရောဘယ်လိုလည်းတွေ့ပြီးသွားပြီလား"
Ji-"ဟင့်အင်းမတွေ့ရသေးဘူးအဲ့တာအပြင်သူ့နာမည်အပြည့်အစုံကိုတောင်မသိဘူးအဲ့တာကြောင်ireneတို့ကိုသူဘယ်အတန်းမှာတက်လည်းဆိုတာစုံစမ်းပေးဖို့အကူအညီတောင်းထားတယ်"
Jen-"inn ကောင်းပါတယ်ဒါနဲ့unnieနဲ့oppa hanbinနဲ့ကိစ္စက"
Ji-"unnieသူနဲ့လမ်းခွဲလိုက်ပြီ"
Jen-"ဘယ်တုန်းက"
Ji-"ဒီနေ့မနက်ဘဲ သူ့ကိုunnieမချစ်ဘူးunnieတကယ်ချစ်တာyoungကိုအဲ့တာကြောင့်မို့youngအနားမှာဘဲနေချင်တော့တာ"
Jen-"unnieကအဲ့ဒီတယောက်ကိုတကယ်ချစ်တာလားဟင်"
Ji-"inn unnieကသူ့ကိုတခါမှမချစ်ဘူးတဲ့အချစ်နဲ့သူ့ကိုချစ်တာသူခံစားနေရတာမမြင်ချင်ဘူးသူ့ကိုအနားမှာရှိနေစေချင်တယ်သူမရှိရင်တခုခုလိုနေသလိုမျိုးခံစားရတယ်အဲ့တာအချစ်ကြောင့်ဖြစ်လာတာသူ့ကိုunnieချစ်လို့unnieအဲ့လိုတွေခံစားရတာ"
Jen-"aww အချစ်ကိုမယုံတဲ့unnieကအခုကျတော့လည်းကဗျာတွေဘာတွေဆန်လို့... ခစ်ခစ်ခစ် "
Ji-"ကြည့်စမ်းjenနော်unnieကို jenလည်းအဲ့ခံစားချက်တွေကိုရည်းစားရှိတော့ခံစားဖူးမှာပါ"
Jen-"ဘာတွေလည်း"
Ji-"ဘာမှမဟုတ်တော့ဘူးအခုတော့သွားအိပ်တော့"
Jen-"ဟင့် သွားမှာပါလူကိုမောင်းထုတ်နေတယ်သွားပြီ"
Jenလည်းအခန်းထဲရောက်တော့unnieပြောတဲ့အကြောင်းကိုစဥ်းစားနေမိတယ်တကယ်ချစ်ရင်unnieပြောသလိုတကယ်ချစ်ရင်အဲ့လိုခံစားရတာလားဒါပေမယ့်kaiနဲ့ကျတော့အဲ့လိုမခံစားရတာkaiကိုjenတကယ်မချစ်လို့လား jenလည်းဘာမှစဥ်းစားမနေတော့ဘဲအိပ်မလို့ဂှိသေးliအကြောင်းကခေါင်းထဲဝင်လာတယ်'သူအဆင်ပြေပါ့မလား'စိတ်ညစ်လိုက်တာသူ့အကြောင်းတွေးမိပြန်ပြီjenရယ်တော်ပြီအိပ်တော့မယ်
At morning
Li's side
Li-"သားဆေးရုံကဘယ်နေ့ဆင်းရမှာလည်းappa"
Li appa -"ညနေလောက်ဆိုဆင်းလို့ရပြီဒါပေမယ့်သြစတေးလျပြန်ရင်သားဆေးကုသမှုခံယူရမယ်နော်appaအားလုံးစီစဥ်ပြီးသွားပြီ"
Li-"nae appa"
Chae-"ဒါနဲ့သြစတေးလျကိုဘယ်နေ့သွားမှာလည်းuncle"
Li appa -"အင်္ဂါနေ့ ကျရင်သွားကြမယ်ဟိုမှာliဆေးကုဖို့အတွက်uncleအားလုံးစီစဥ်ပြီးသွားပြီ"
Li-"ဒါဆိုအလယ်မှာတစ်ရက်ဘဲကျန်တော့တာပေါ့bambamတို့ကိုနုတ်ဆက်လို့မရတော့ဘူးပေါ့"
Chae-"ငါသူတို့ကိုကျောင်းထွက်စာတင်တဲ့နေကျရင်ဖုန်းဆက်ပြောလိုက်ပါမယ်ကွာမင်းသာအေးအေးဆေးဆေးနား"
Li-"inn parဒါဆိုငါအိပ်တော့မယ်မောလို့"
Li appa -"inn innစကားအများကြီးသိပ်မပြောနဲ့မောမယ်နားတော့နော်"
Li-"nae"
အိပ်ပျော်သွားတဲ့liကိုကြည့်ပြီးသနားမိတယ်ညတုန်းကဆိုyoungမသိအောင်ငိုနေတာyoungသိတာပေါ့သူစိတ်ချမ်းသာအောင်လွှတ်ပေးထားတာ ဆရာဝန်ကပြောတယ် liရောဂါကအရမ်းဆိုးရွားနေပြီခံနိုင်ရည်မရှိတဲ့အချိန်ဆိုတော့ပိုဆိုးတာတဲ့အကောင်းဆုံးကတော့နိုင်ငံခြားမှာသေသေချာချာကုသင့်တယ်တဲ့li appaနဲ့ommaလည်းစိတ်မချမ်းသာကြဘူးliလည်းအရမ်းဝမ်းနဘ်းနေပေမယ်ဟန်ဆောင်ပြုံးနေရတော့သူလည်းပင်ပန်းနေမှာပါ#chapter-12(end)