Chapter-15

7.7K 378 1
                                    

At korea

Jen's side
Kim jennieကိုရီးယားရဲ့top-1ဒီဇိုင်နာချေလွန်းလို့အချေဘုရင်မဆိုပြီးနာမည်ကြီးသူ
Jen-"awwဘာလိုလိုနဲ့liထွက်သွားတာငါးနှစ်တောင်ပြည့်တော့မယ်အရင်လိုဘဲလားliဒါမှမဟုတ်ပြောင်းလဲနေပြီလားဘာတွေပြောင်းလဲပြောင်းလဲli jenကိုချစ်တဲ့အချစ်တွေကိုမပြောင်းလဲဖို့ပဲjenမျှော်လင့်တယ်jenကတော့liပြန်လာမယ့်အချိန်ကိုစောင့်နေမယ် အရမ်းလွမ်းတယ်သိလားli"

Ji's side
Kim jisooကိုရီးယာရဲ့top-1 kimဆေးရုံရဲ့ဒုဆေးရုံအုပ်နှလုံးအထူးကုdoctor
Ji-"အချိန်တွေကမြန်လိုက်တာဘာလိုလိုနဲ့ မ ရဲ့ဘေးကနေကလေးထွက်သွားတာငါးနှစ်ပြည့်တော့မယ်အရမ်းလွမ်းရပါတယ်ကလေးပြန်လာမယ်အချိန်ကိုမမျှော်နေမယ်ပြန်လာရင်ကခေးကို မ ဘယ်လောက်ချစ်ကြောင်းတွေပြောပြချင်ပါတယ်"
📲📲📲📲📲📲📲
Ji-"hello appa"
Mr.kim-"......."
Ji-"jenကိုပါတစ်ခါတည်းဝင်ခေါ်ခဲ့ရမလား"
Mr.kim-"........"
Ji-"naeဒါဆိုအခုဘဲထွက်လာပါပြီ"
📴📴📴📴📴📴

Ji to jen
📲📲📲📲📲
Jen-"hello unnie"
Ji-"jenအခုappaကအိမ်ပြန်လာခဲ့တဲ့ပြောစရာရှိလို့တဲ့အဲ့ဒါunnieအခုထွက်လာပြီjenပြင်ထားလိုက်"
Jen-"inn inn jenအခုဘဲပြင်လိုက်မယ်"
Ji-"inn inn"
📴📴📴📴📴
sooလည်းဖုန်းပြောပြီးjebဆီထွက်လာလိုက်တယ်
တီးးတီးး
Ji-"jenလာကားပေါ်တက်ပြန်ကြမယ်"
Jen-"inn"
ကားပေါ်လည်းရောက်ရော
Jen-"unnie appaကဘာပြောမှာမို့လို့အစောကြီးခေါ်တာလည်း"
Ji-"unnieလည်းမသိဘူးလေappaကပြန်လာခဲ့တော့တဲ့ပြောစရာရှိတယ်တဲ့"
ဒီလိုနဲ့jenတို့လည်းအိမ်ရောက်တော့appaဆီသွားလိုက်တယ်
Jen-"appa"
Mr.kim-"awwသမီးတို့လာပြီလားလာအုံးappaသမီးတို့ကိုအကူအညီတောင်းစရာရှိလို့"
Ji-"ဘာအကူအညီလည်းappaရဲ့"
Mr.kim-"မနက်ဖြန်မနက်5နာရီလောက်ကျရင်appaမိတ်ဆွေသားနှစ်ယောက်ကိုရီးယားကိုလာမှာအဲ့တာသမီးတို့ကိုသွားကြိုခိုင်းမခို့ မနက်ဖြန်ကျရင်သမီးတို့နှစ်ယောက်လုံးပိတ်ရက်လေ"
Jen-"ဟင့်အင်းappa jenတို့သွားမကြိုချင်ဘူးသူတို့ကယောက္က်ျားလေးတွေလေပြီးတော့မနက်အစောကြီး"
Ji-"ဟုတ်တယ်သမီးလည်းမကြိုပေးချင်ဘူးboyတွေနဲ့ရှုပ်တယ်appaရာ"
Mr.kim-"တော်စမ်းနင်တို့နှစ်ယောက်လုံးငါ့ကိုအထွန့်မတက်နဲ့ နင်တို့ကိုဘာမှလုပ်ခိုင်းတာမဟုတ်ဘူးသွားကြိုခိုင်းရုံလေးဘဲ"
Jen-"appaကလည်းမကြိုချင်ဘူးပြီးရင်ရှုပ်ရှုပ်ရှက်ရှက်တွေအပိုစကားတွေလည်းပြောနေရအုံးမှာ"
Mr.kim-"ငါကစကားကိုနှစ်ခွန်းမပြောဘူးမနက်ဖြန်ကျရင်သွားကြိုရမယ်ဒါဘဲ"
Ji-"appa...."
Mr.kim-"တော်ပြီငါနားတော့မယ်မနက်ကျရင်စောစောထဖို့သမီးတို့လည်းသွားအိပ်လို့ရပြီ"
ပြောချင်တာပြောပြီးအခန်းထဲဝင်သွားတဲ့appaကြောင်jiတို့နှစ်ယေညက်သက်ပြင်းချမိတယ်
Jen-"unnieသွားကြိုချင်လား"
Ji-"ဟင့်အင်းမကြိုချင်ဘူးboyတွေဆိုတော့အလုပ်ရှုပ်မှာ"
Jen-"ဒါဆိုရင်jenနဲ့အတူminaတို့အိမ်မှာသွားအိပ်ကြမယ်အဲတာဆိုမနက်ကျရင်မကြိုရတော့ဘူး"
Ji-"appaသိသွားရင်ဆူမှာပေါ့"
Jen-"appaကjenတို့ကိုဘယ်တုန်းကကြာကြာဆူလို့လည်းသွားရအောင်နော်"
Ji-"inn လာအခုသွားကြမယ်"

For you (Complete) Where stories live. Discover now