Bölüm 54 // Final

936 58 48
                                    

"Scorpius! Yavaş ol ve bizi bekle." diye bağırdı Hermione koşan oğlunun arkasından.

"Sakin ol." diyerek eşinin yanağına küçük bir öpücük kondurdu Draco.

"Sence nereye seçilecek?" diye sordu endişeleyle.

"Tabiki Slytherin! Saçları görmüyor musun? Seçmen Şapka'nın bir saniye bile düşünmeyeceğine eminim."

"Draco o safkan değil." Hermione'nin morali bozuk gibiydi. Scorpius Slytherin'e seçilmeyi çok istiyordu; fakat melez olduğu için şansı düşüktü.

"Hey." diyerek Hermione'nin başını elleri arasına aldı. "Oğlumuzun Slytherin'e seçileceğinden eminim."

"Hermione orada!" Gelen sesle arkasını dönerken gülümsedi. Ron ve Pansy de buradaydı.

"Nerde benim küçük yılanım?" diye sordu Pansy, Scorp'u kastederek.

"Bir zamanlar küçük yılanım bendim." dedi Draco kaşlarını çatarak.

"Sen artık koca yılansın."

"Sıçılmışla kız Weasley geliyor." Herkes gülümserken aralarına Harry ve Ginny de katılmıştı.

"Harry." dedi Ginny arkalarında suratsız duran oğullarını işaret ederek. Harry olayı anlamış olacak ki aralarından ayrıldı.

"Scorp, buraya gel." diye seslendi Draco da. Scorp hızla gelirken Draco dizleri üzerine çöktü.

"Annen beni senin yaşındayken gözüne kestirmişti. O yüzden biraz bakımlı görün. Ve düzgün davran." dedi elleriyr oğlunun saçına şekil vermeye çalışırken.

"Dinleme onu Scorp. Kendisi çok düzgün davranıyordu sanki."

"Meraba Rose." dedi Scorp anne ve babasını da duymazlıktan gelerek.

Rose, Ron ve Pansy'nin arasında durmuş bekliyordu. Scorpius ona seslenince gülümseyip başıyla onu selamlamış sonra da tekrar önüne dönmüştü.

"Ah, gerçekten mi?" diye sızlandı Draco.

"Ayıp, Draco" dedi Hermione. Draco ayağa kalktı.

"Üzgünüm ama onu hâlâ sevmiyorum. Arkadaşımla evlendiği için ayrıyeten gıcığım ona."

"Sen de onun arkadaşıyla evlendin, Draco."

"O ayrı bir mesele." Hermione gülerken artık vedalaşma vakti gelmişti.

"Her şeyini aldın mı?" dedi oğluna.

"Anne, elli kez sordun. Her şeyim yanımda." Hermione sıkıca oğluna sarıldı.

"Bak." dedi Draco, ayrıldıklarında. Oğlunun omzuna elini koydu. "Slytherin'e seçilmen önemli değil. Ne olursa olsun biz seni çok seviyoruz." Ve ona sarıldı.

"Baba." dedi Scorp ayrıldıkları zaman. "Ben Slytherine seçileceğim." Ve trene bindi.

"İşte babasının oğlu."







Bu zamana kadar benimle ilerleyen herkese çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum❤️

Dear Malfoy (Dramione Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin