Po několika hodinové cestě konečně dojel vůz i se Sovětem na pionýrský kemp.. Sovět jak utržený z řetězu vyběhl z vozu, vytáhl si své kufry a utíkal k hlavní chatce.. U hlavního chaty už se slézaly ratolesti z různých kouknu světa.. Sovět doběhl k nim a jelikož byl vysoký nejvyšší ze všech těch dětí tak se postavil dozadu.. Z hlavní chaty vyšel vedoucí, který to tady má celé na starost.. Prohlédl si všechny dívky i chlapce a podal rozkaz..
Vedoucí : tak děti.. Teď se rozdělte na chlapce a dívky a seřaďte podle výšky do dvou řad..
Děti nadšením tak učinily.. Vedoucí zkontroloval zda je vše v pořádku a poté začal posílat chlapce po dvojicích do svých dvoulůžkových chatek... Jelikož byl Sovět nejvyšší, tak stál úplně na konci řady a tudíž šel jako jeden z posledních do své chatky... Vzal si své kufry, a když došel do své chatky vybral si svou postel, na které bude podobu měsíce spát a začal si vybalovat své věci z kufrů.. Pomalu byl s vybalováním hotov, když tu najednou světlo, které vycházelo z otevřených dveří zastínil nějaký chlapec... Sovět se podíval na onen chlapce, ale neviděl mu do obličeje, protože chlapec stál proti slunci.. Chlapec byl menšího vzrůstu, a když vešel do chatky Sovět už ho mohl poznat ve tváři.. Sovět se odvážil a pozdravil chlapce jako první..
Sovět :.. Ahoj.. Ty jsi můj nový spolubydlící?
Chlapec se podívá na Sověta a odloží si své kufry..
Chlapec : Guter Tag.. Pan vedoucí mě poslal do téhle chatky, takže s největší pravděpodobností ano.. Ano jsem..
Sovět byl překvapený jeho vzdělanou mluvou a hned chlapci podal ruku..
Sovět :.. Jmenuji se Sovět.. A ty?
Chlapec se trošku zalekl Sovětovy zbrklosti a upřel pohled do Sovětovy tváře..
Chlapec: Third Reich.. Jméno mé..
Představí se chlapec a přijme Sovětovu ruku..
ČTEŠ
Po Minovém Poli
Cerita PendekCelá tato kniha bude popisovat život Sověta.. Každý má svůj příběh o Sovětově životě a tenhle je můj...