4. Proč to děláš?!?

107 2 1
                                    

Jason

Hrozně jsem se nasral když mi vlepila facku. V tom baru se po mě sapala a já ji mohl obtáhnout. Ptáte se proč jsem to neudělal? Sám nevím a proto jsem vyrazil do klubu, kde jsou tanečnice u tyče a štětky ,abych dostal co potřebuju a abych se odreagoval.

Pondělí

Fait

Jsem akorát u školy a chci se vyhnout McCannovi. Nebudu mu děkovat ,nemám proč beztak mě bude chtít stále dostat do postele. Šla jsem ke vstupním dveřím od školy a rychle zaplula ke skříňkám. Samozřejmě co nevidím jako vždy jako pokaždy. McCann s největší štětkou školy. Jen jsem pokroutila nad nima hlavu a odešla na toaletu. A ptáte se proč nečekám na Kim. Tak ta je nemocná. A vypadá to ,že Rayn a Kim spolu chodí,ale nevěřím, že tenhle kluk bude s někým chodit je stejný jako Jason. Myla jsem si ruce a najednou mě někdo zatáhl do kabinky od záchodu. Chtěla jsem začít řvát o pomoc ,ale marně zakryl mi pusu a asi vím kdo to je. McCann! Přimáčkl mě ke zdi tak abych byla k němu zády. A začal.,, příště až budeš opitá a budeš mě takhle provokovat nedopadne to dobře aspoň pro tebe. Já si užiju holčičko!" Otočil mě a pohrdavě na mě koukal. Já měla slzy v očích. Znova mě přišpendlil ke zdi, ale tentokrát jsem byla předkem k němu. Zatáhl mě za vlasy. A ja se jen modlila ,aby už toho nechal. Nejednou mě napadlo začít hrát tu jeho hru přece nebudu ukazovat jak slabá dokážu být. Nahnula jsem se k jeho uchu a zašeptala jsem ,,to si jenom myslíš McCanna, já bych se s tebou nevyspala ani kdyby si byl poslední kluk v celý zemi, to bych ti ho radši utrhla ,abys mě nemohl ani znasilnit." S jemným dotekem mých rtů na jeho uchu jsem se odtáhla a konečně proklouzla a utíkala do třídy. Šla jsem stejně pozdě. Tak jsen se omluvila a sedla si do lavice kde sedím s Kim.

Jason

Myslel jsem, že ji dostanu na kolena ,ale místo toho ona mě položila. Nasraně jsem vyšel s kabiny a napsal školní štětce ať přijde za mnou. Samozřejmě přišla. Okamžitě jsem ji vzal za vlasy opřel ji o zeď a jen ji odhrnul kalhotky a tvrdě do ní vjel a přirážel jsem rychle a tvrdě a nezajímalo mě, že ji to bolí. Stejně je ráda, že ji šukám. Musel jsem dostat ze sebe tu zlost a vztek, kterej se ve mě vařil! Konečně jsem byl skoro hotovej ,naposledy přirazil a rychle ho zní vytáhl a vystříkal se jí do ksichtu a do pusy. Zandal jsem ho a vyšel směrem ke třídě. Omluvil jsem se a šel si schválně sednout k ní. Sedím s ní jenom na zemák. Nahnul jsem se k ní a položil ruku na její stehno. Ona vstala a vrazila mi facku. Asi ji nedošlo, že tu je učitelka. Oba nás poslala do ředitelny. Tak jsme šli. Nevydržel jsem to a opřel ji o skříňky a skoro jsem jí políbil a já si myslel, že mi znovu flákne. Ale nic čekala co udělám. Neváhal jsem a přilepil se jí na rty.

Fait

Nechápu to. Nechápu jeho a převážně nechápu sebe. Nechám se jim líbat dobrovolně. Měl tak měkké rty. Ale líbal hrozně tvrdě. Vyhoupl si mě na sebe a já cítila jeho vzrušení. Uvědomila jsem si ,že tohle nejde. Snažila jsem se od něj odtáhnout a podařilo se. ,,Proč to děláš?!" zakřičela jsem na něj. ,,protože chci baby!" řekl tvrdě a já viděla temnotu v jeho očích.
,,nečekej ode mě nic, nemluv na mě a nech mě už na pokoji!" Skoro jsen už brečela ,,chodit se mnou nebudeš tak proč bych tohle všechno měla dělat?!" Stále jsem na něj řvala a on se jen pitomě usmíval a řekl ,, nic nečekám a ty taky nečekej, jsme jen kamarádi" a ve mě se vařila voda ,, my nejsme ani kamarádi ,kreténe" řekla jsem a utekla radši domů. Nechápu proč brečim možná ,protože jsem si myslela, že je v něm něco dobrého když se choval tak hezky v tom baru. Mýlila jsem se. On u mě skončil už jsem vybíhala ze dveří, ale narazila jsem do někoho a spadla. Zvedla jsem se a omluvila se ,,neomlouvej se ja taky nedával pozor,, řekl a usmál se na mě ,, jsi v pořádku? Nechceš svézt domů? Jinak já jsem Jaden,, rychle na mě chrlil otázky a pak se představil ,, jsem v pořádku, ne v pohodě bydlím tu kousek, jinak já jsem Fait,, podala jsem mu ruku.
Ještě jsem si s nim chvíli povídala a potom šla domů. U baráku jsem si všimla aut. Mám doma rodiče. Vešla jsem do baráku. A běžela do kuchyně pozdravit rodiče. ,, ahoj zlatíčko moje,, řekla mamka a přiběhla mě obejmout. Já se na ní usmala a pořádně jí objala. ,,ahoj maminko moc si mi chyběla!" Pevněji jsem ji obejmula ,,kde táta?" Zeptala jsem se ,, v pracovně, klidné za ním dojdi" řekla. Normálně nemůžu do jeho pracovny. Šla jsem tedy za ním. Radši jsem zaklepala a vstoupila. Rychle jsem k němu běžela a obejmula ho. ,, ahoj cukrátko moje,, řekl a pevně mě objal. Já ho též pozdravila a pevně objala. Podíval se na mě a zeptal se ,,copak se stalo princezno?" A ja řekla ,,tatí to neřeš prosím " kývnul na souhlas. Chvíli jsem s nim ještě mluvila a pak šla do pokoje dělat školu.

Po hodině

Mám hotovo. Tak jsem šla volat na skype s Kim. Vzala to ,ale měla u sebe Rayna. Protočila jsem oči. ,,Ahojky Kiminko, nejsi náhodou nemocná? " zeptala jsem se a ona odpověděla ,, Jsem ,ale tady můj princ se šel o mě postarat" uculila se na mě a ja se jen zasmála. ,,McCann přišel ze školy nějakej rozčilený. Nevíš co s ním je?" Ja se uškrnula a hnusně odpověděla ,, nevím a o něm vůbec nemluv a neptej se na něj mě!" Jsem nasrana. Rayn zvedl na obranu ruce a jenom kývnul. S Kim jsem se bavila o škole a taky kdy přijde. Říkala, že tak 2 dny a půjde. Chtěla jsem ať jde zítra, ale budu to muset zvládnout.

Jason

Pěkně mě nasrala pizda. Tohle je válka a všem dokážu, že dostanu každou! Udělala velkou chybu a za to bude pykat! Nasraně jsem se sebral ze školy a jel domů za klukama. Hned jak jsem dorazil domů, tak jsem všechno vyklopil a řekl, jim svůj plán! A oni se chtěli vsadit a ja si říkám proč ne ,ale ještě jsem na to nekývnul. Nechám je trochu dusit tím ať mě přemlouvají. Odebral jsem se do pokoje a hned na to do koupelny si dát sprchu. Přemýšlím jak začít. Měl bych omluvou, ale holkám se neomlouvám. Nikdy! Jsou to jenom štětky nic víc! A nic jiného si nezaslouží. Už jsem po sprše a jdu ležet a zkusit napsat Fait.
Holka teš se...

1134 slov🤩
Ahojky , tak překvapivě jsem se do toho fakt pustila a mám toho tolik v hlavě, že nevím co dřív. Doufám, že se vám čast líbí! A omlouvám sw za chyby.
Hlasujte, komentujte a sledujte mě 😘
Tuhle část věnuju své kamarádce Wendy_b3 máš jí tady!😋

Vaše Paulii
😘😘

Never Say FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat