9. Poprvé?!

83 2 2
                                    

Nikdy bych si nemyslela, že moje poprvé bude s Jasonem....

FaitLíbali jsme se jak kdybychom se měli sníst ne sníst, ale sežrat! Jason mě začal líbat na krku a to je místo kde začíná moje nadrženost

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Fait
Líbali jsme se jak kdybychom se měli sníst ne sníst, ale sežrat! Jason mě začal líbat na krku a to je místo kde začíná moje nadrženost. Vzal lem mého trika a opatrně mi ho sundal jako kdyby mi nechtěl ublížit jenom takovou prkotinou. Byla jsem bez podprsenky tak měl rovnou výhled na moje prsa. Znova mě políbil a přitom mi hladit a různě mačkal prsa. Bylo to kurva příjemný. Přestali ho bavit rty tak se přesunul na bradavky. Ocucával je a kousal. Jediný co teď dokážu je mu vzdychat do ouška. Já nebudu jediná skoro nahá.  Odstrčím ho a sundám tričko. Povalím ho na postel a vlezu na něj. Přisaju se mu na rty a vrtím se na něm. Polibkami se pomalu dostávám až k jeho trenkám. Přes ně pohladím jeho chloubu ,co už nedokáže vydržet než se do něj pustím.  Vezmu lem trenýrek a stáhnu je. Jason už vytyčený a připravený čeká až si vezmu jeho ptáka do ruky. Máš to mít.  Vražedným tempem mu začnu honit a odhodlám se ho dělat pusou. Jason mě jen chytne za vlasy a začne si pohybovat podle sebe. Myslím, že budu zvracet. Asi vycítil ,že mi tohle tempo nedělá dobře. Tak zpomalí.  ,, Fait ,za chvíli budu" okamžitě přestanu a on se jen zamračí. Sedne si a vezme mě tak aby mě položil na postel a měl přístup mezi nohy. Stáhne mi kalhotky. Trochu se červenám přece jenom naposledy, když jsem byla bez kalhotek tak sem měla upito. Moc nad vším přemýšlím. Hlavu skloní k mušličce a jenom se dívá. Znervozňuje mě to tak se odhodlám přitlačit hlavu k ní.  Na nic nečeká a strčí mi do ni jazyk. Hlasitě vzdychnu. Nechávám se unášet tím úžasným pocitem. K jazyku přidá ještě pestrá začne se ve mě pohybovat vražedným tempem. Cítím ,že každou chvíli budu. On to nejspíš poznala přestal. Jenom jsem na něj hodila pohled typu děláš si prdel. Jen se ušklíbnul a přesunul se nade mě. Koukali jsem si do oči a já jenom čekala kdy to přijde. Byla jsem nervózní a bála jsem se. ,, Bereš prášky?'' zeptal se mě. Jen jsem kývla. Roztáhl mi nohy a přistoupil k mému vchodu. Ještě naposledy na mě kouknul a pomalu ho dal do mě. Cítila jsem ostrou bolest a proto jsem zasyčela. Chvíli se nehýbal než mi bolest ustoupí. Když jsem mu naznačila ,že muže pokračovat tak se začal pomalu pohybovat. Už mi bolest přestávala a vyměnila se za příjemný pocit. Už jsem jen cítila jak ve mě gradují pocity vášně ,chtíče a vzrušení . ,, Zrychli'' vzdychla jsem mu do ucha . Přidal a začala vzdychat taky. Chytnul mi ruce a položil mi je nad hlavu a opíral se o ně. Přišla ještě víc a byli jsme čím dál blíž k našemu vyvrcholení . Už jsem cítila ,že budu a v tom mi řekl . ,,Fait už budu '' ,,já taky Jasone'' v tu chvíli jsem s výkřikem jeho jména se udělala . ,,Jasone'' začala jsem se stahovat a ucítila jsem ,že se Jasone udělal taky ,,Proboha Fait'' řekl a padnul na mě. Oba jsme se snažili rozdýchávat to co se tu teď stalo. ,,Byla jsi skvělá'' ještě mi dal pusu a slezl ze mě. Byla jsem spocená tak jsem se rozhodla jít do sprchy. Ano už jsem sprchovala ale takhle usnout nechci. Došla jsem do koupelny a řekla si ,že napustím vanu. Ležela jsem se zavřenýma očima. Když jsem ucítila dotek na noze. Škubla jsem sebou od leknutí. Kdo jiný to mohl být než Jason. ,,Mužů k tobě ?'' zeptal se. Usmála jsem se a kývla na souhlas. Vlezl si za mě a já se položila na něj. Vzal si žínku a přejížděl mi po hrudi a břiše. Bylo to tak příjemný ,že jsem z toho usnula.
Jason
Všimnul jsem si ,že usnula. Pomalu jsem vylezl z vany a vzal ručník který jsem položil na skříňku. Vyndal jsem opatrně Fait z vany. Posadil jí na skříňku a utřeli jí. Donesl jsem jí na postel a oblékl na něco na spaní. Divím se ,že spí. Lehnul jsem si k ní a snažil se usnout. Jenže to nešlo. Přemýšlel jsem nad tím sexem. Já se přece nemůžu zamilovat. Ona je skvělá ,ale já nemůžu. Za prvé kvůli práci a ta druhé já nemiluju. Je jiná ,ale nezmění mě. Já prostě na vztah nejsem. Ale teď se nezachovám jako čůrák. Už jsem zavřel oči a usínal a podařilo se.
Ráno
Fait
Vzbudila jsem se na zvonění mobilu. Koukla jsem na něj a volala máma. ,,ahoj mami'' zvedla jsem ho a pozdravila ji. ,,Ahoj zlatíčko, jak se doma vede? Všechno v pořádku?'' chrlila na mě otázky. ,,V pohodě mami, zvládam všechno. Jak se máte s tátou? Kdy přijedete?'' doufala jsem ,že až za týden protože úklid baráku tak bude trvat. ,,Máme se docela dobře a přijedeme příští víkend a potřebujeme si s tebou promluvit'' lekla jsem se co se děje ,,a neptej se, už musím tak pá zlatíčko.'' típla mi to a já jen tupě koukala. Lehla jsem si zpátky a až teď jsem si uvědomila ,co se včera stalo a jako ,že jsem oblečená v posteli, když jsem byla ve vaně a to je vše co si pamatuju. Usmívala jsem jak měsíček na hnoji. Vstala jsem znova z postele, abych si došla na záchod. Jenže mě udeřila obrovská bolet do břicha. Ze včera. Chvíli jsem počkala a potom šla na záchod. Vykonala jsem svoji potřebu a šla zpátky do pokoje. Uviděla jsem ,že Jason je vzhůru ,tak jsem na něj skočila. On se lekl ,ale začal se smát. ,,Dobré ráno'' chtěla jsem mu dát pusu ,ale uhnul. Zamračila jsem se. ,,Co se děje?'' zeptám se zmateně. ,,Fait nechodím spolu, tak se nebudeme líbat a říkat si dobré ráno ne? Jako pár... víš sama ,že takovej nejsem.'' Nic jsem neřekla ,jenom z něj slezla. V tom vlítli kluci do pokoje. ,,Tak Jason vyhrál'' zasmáli se. Já se koukla nechápavě na Jasona. ,,Můžeš mi říct co si vyhrál a kvůli čemu?'' kluci furt stali a Jason mlčel. Jeden z kluků začala povídat. ,,No S Jasonem jsme se vsadili ,že tě dostane do postele a za to dostane prachy...'' řekl a radši už odešli. Začala jsem brečet a jenom jsem utekla do svého pokoje kde ještě spala Kim. Vzbudila jsem jí. ,,Kim'' řekla jsem ,,Copak zlato?'' utřela jsem si slzy a zkoušela se uklidnit. ,,Jason... on... on se s klukama vsadil ,že mě dostane do postele ...'' vzlykla jsem a ona jen koukala nachápavě ,,No tak vidíš, že si to zjistila dřív než k tomu došlo'' usmála se na mě ,ale když viděla jak koukám tak jí úsměv spadnul. ,,Fait neříkej ,že včerejší noc si s nim spala? Víš co jsem ti říkala jakej je. Já ho zabiju. Ještě když jsi byla panna. Nechápu ho. On vypadal ,že už takovej nebude. Ach jo zlatíčko. Jsem tu pro tebe.'' řekla a objala mě. Já se jen rozbrečela ještě víc. Tohle mu nedaruju.

1154 slov!🤯
Po dlouhé době tu máme další část. Nebojte.Nezapomněla jsem na vás.
Přeju krásné čtení!❤️
Nechtěla jsem tak brzo odhalit tu sázku ,ale prostě se stalo a myslím ,že to je více napínavé😄
Za každý koment a hlasování budu ráda!
Mám vás ráda!❤️
Vaše Paulii💫

Never Say FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat