7. Rande?!

72 2 0
                                    

Fait

Byla jsem neskutečně vzrušená. Budu toho litovat, ale mě je to v tu chvíli jedno. Líbala jsem ho vášnivě. Ale on zase líbal tvrdě. Odtáhla jsem se od něho a koukla se mu do očí. Jeho oči byli černé jakoby to nebyl on. Odpojil se mi od rtů a vzal lem kraťasů a sundal je. Chtěl i kalhotky, ale to sem mu nedovolila. Nesouhlasil a sundal mi je. Okamžitě se zakryju. Nikdy sem nebyla před klukem skoro nahá. Dal mi ruce pryč a roztahl mi nohy. Vlezl mi mezi nohy a opět se mi přilepil na rty. Dal mi ruku na mojí mušličku. Proboha on mě kazí. Začal mě hladit. Já jenom vzdychla. Dost nahlas. Po druhé si zkusí naslinit prst. Ještě předtím na mě koukne a já kývnu. Pomalu mi vsune prst dovnitř. Dost se bojím. Trochu to zabolí a on se zastaví. Nadechu se a pokynu hlavou ať pokračuje. Začne se pohybovat a já se pod ním kroutím, jak u tyče a hlasitě vzdychám. Nevydržím to a sáhnu mu do kalhot a začnu mu honit. Tohle snad umím. Děláme se na vzájem. Oba ve stejným rytmu. On mi vzdychá. ,, kurva Fait, chci aby ses udělala s mým jménem!" odvádím dobrou práci! ,, Jason už budu, přidej!" ,, popros mě baby girl! " tak to ne. Přidám na rychlosti a vidím na něm, že to nezvládá. ,, my boy ty popros abych tě udělala!" zavzdychá a začne mě líbat na mém krku a to dostávalo mě do šílenství. Oba udychaný jsme vykřikli naše jména a udělali se. On odpadl přímo na mě. Rozdejcháváme to, co se tady a teď stalo. Leželi jsme takhle asi deset minut. On se zvedl a políbil mě. Vstal z gauče, vzal mě do náruče a odnesl do jeho pokoje spíš do koupelny a nechal mi soukromí. Vykoupala jsem se a vylezla z koupelny jenom v ručníků. ,, půjčil by si mi prosím tričko a kalhotky mám furt dole " zasměju se a on se mnou ,, můžeš si půjčit i klidně moje trenky pokud ti to nevadí" vykoupaná a oblečena sem si vlezla do Jasonovi postele. Jason se nejspíš šel vykoupat. Čekat nebudu je už dost hodin. Během 10 minut sem usnula.

Středa ráno

Jason
Probudil jsem se dřív než Fait. Myhla se mi v hlavě včerejší noc. Konečně sem něco dostal. Musím hrát hodného jinak jí neojedu. Na stole mi začal vybrovat telefon. To tu dlouho nebylo. Zvedl sem to. ,, nějaký problém? " zeptám se Lila ,, velkej, potřebujeme tě tu, co nejdřív! Zaříď si to zatím čau!" kurva to je hodně špatný. Jdu vzbudit Fait. ,, Fait, vstavej musíme do školy" jenom zabručela
,, hele vstavej nebo si tě dám tady a teď,, už trochu nasraně sem řekl a ona okamžitě vstala. Oba jsme se oblékli, vyjeli k Fait domu a rovnou do školy. Vyhodil sem jí kousek od školy. A já vyrazil vstříc problémům.

Fait
Jsem kráva. Já vím. Zvorala sem to, ale bylo to neskutečný a tohle musím říct Kim. A jen upozorňuji, že už se to nestane. Naučená jsem dost a chci být věrná Jadenovi. I když spolu nechodíme.
Došla sem do školy a vykloupila vše Kim. Že já jí to říkala. Ta mě málem zabila, ale pak začala vyzvídat. Řekla sem všechno. A kulila oči div ji nevypadly. I jí sem upozornila, že je konec, že už se to nestane. A že mám v pátek rande.

Pátek odpoledne
Fait
Celý zbytek týdne proběhl normálně, párkrát sem potkala Jadena. Ale Jasona ne. Vůbec tu nebyl a mě došlo, že to byla opravdu chyba. Taky co jsem čekala, že. No nic je odpoledne a já se připravuji do kina. Jsou 2 hodiny a Jaden mě vyzvedne ve 4. Po dvouch hodinách připravování a nervování jsem konečně byla sama se sebou spokojená. Už připravena stepuju u dveří, kdy se chlapec uráčí přijít a my o vlků a vlk zvoní. Vyšla jsem ven, pozdravili se a vyrazili do kina na dítě Bridget Johnsové.

Po kině
Jaden mě ještě pozval na skleničku. Odpovědět byla ano, ale pojedeme ke mě na skleničku.

U Fait doma
Máme v sobě už 4 skleničku a puštěnou komedii. Bavím se s ním ohromněa opravdu se bavíme o všem. Jsem otevřená. A bez nervozity.
Tahle se bavíme tak 2 hodiny. Jaden už musí domů tak ho vyprovodím ke dveřím. ,, děkuju ti, za hezký odpoledne a večer. Moc sem si ho užila a ráda bych tě pozvala na zítřejší party u mě doma. " poslal mi ten jeho roztomilý úsměv ,, Vůbec mi neděkuj i já si to dneska užil. A přijdu moc rád a přijdu dřív, abych ti pomohl s přípravami" tentokrát já mu poslala můj úsměv ,, Tak jo zítra v 7, bude tu Kim a její přítel. Tak ahoj" ,, Ahoj Fait" ještě na mě koukal a přišel ke mě a políbil mě.

Tenhle polibek nebyl tvrdý, chtivý, drsný nebo sexuální

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tenhle polibek nebyl tvrdý, chtivý, drsný nebo sexuální. Byl jemný, vášnivý, láskyplný, s citama. Tolik jsme si ho užívala. A ještě si ho k sobě přitáhla. Nemůžu se nabažit jeho rtů. S mlasknutím se odtahnul. Bohužel. ,, ještě jednou děkuju za dnešek Fait." ,, já děkuju Jadene! Tak zítra" ještě mi dal polibek na rozloučenou a zmizel mi ve tmě. Zavřela sem dveře a opřela se o dveře u toho se přihlouple usmívala. Zítra ho zase uvidím. Awww bože. Místo snění o zítřku s ním se vydám vykoupat a spát. Už zalezlá v posteli a zase s úsměvem na rtech se snažila usnout. Nějak mi myšlenky zabloudily na den, kdy mě Jason udělal a já jeho. Víte, jak frustrovaná sem. Bylo to tak úžasný, že chci znova, ale už to nemůže být s ním. To si můžu vykopat rovnou hrob a zabít se. S ním to jinak skončí špatně. Furt mě zaráží kam zmizel. Udělal to naschvál. Dostal co chtěl a prostě se mě musí zbavit? Není to blbost? Dostal by mě jen, když bych mu dala to, co opravdu chce. To co se mezi námi stalo, byl pro něj jen předkrm. Tolik otázek mám, ale žádná odpověď. A to mě na tom nejvíc sere. Změním se. Začnu se chovat jak štětka. Tohle je na mě moc. Možná je dobře, že odjel. Nemůžu se na něj vázat. Pořád je to kreten, co chce jenom sex. A na to já nejsem. Sem mu vděčná za to, že mi pomohl s věcma okolo sexu, ale to je celé. Jenom mi to chybí. Nikdy sem ani sám nic nezkoušela. Možná byl čas začít. Ale co když mě to nebude bavit a nebo bych mohla s Jadenem. To je aspoň kluk na vztah a ne jenom sex, ale jak můžu vědět, že on je ten pravý. A o čem to tady polemizuju. Nastávají dny, kdy nevím co se děje a jak se s tím vyrovnat. Měla bych přestat a jít spát jinak budu zítra mrtvá a párty nebude. Třeba přijde i Jason, ale to by bylo hodně zlý je mít oba na jednom místě.

1137 slov
No tak dneska sem psala asi 8 hodiny až do 3 do rána. Nemůžu přestat. Užívejte si ji. Je trochu slabší než ta předtím.
Chyby opravuju. Pište když najdete něco.
Komentujte a hlasujte. Budu neskutečně ráda!
BibiMikaelson❤️
Wendy_b3😍
naoki129💞
Pro vás devčata❤️

Vaše Paulii❤️🙈

Never Say FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat